missMuppit schreef:wat wel zo is: als die paarden zoon sprong maken, moet je er echt wat voor doen om te blijven zitten. wij zijn natuurlijk hindernissen in de hoogte gewent. die paarden springen in de lengte naar voren. okee dan hoef je nog niet zo te zitten, maar die paarden gingen met oren naar voren op pad. en dit dan zeker niet de eerste keer dat ze het doen. dus ze wisten wat ze te wachten stond.ik zelf heb nog nooit zoon jacht mee gemaakt. en de gene die dit geplaatst heeft kan dr ook niks aan doen. dat konijn is wel wat sneu. volgende keer misschien gewoon een geur spoor af zetten zou wel wat diervriendelijker zijn natuurlijk :P
lezen is echt zoooooo moeilijk voor sommige kortzichtige mensen.....
ik zelf heb nog nooit zoon jacht mee gemaakt. en de gene die dit geplaatst heeft kan dr ook niks aan doen.
:Ik moet zeggen dat ik verre van blij wordt van deze foto's en kan alleen maar hopen dat het momentopnames zijn en niet dat deze ruiters altijd zo rijden. Ben zelf al een aantal keer gaan kijken naar dergelijke jachten en als ik dat soms zie, is het wel een noodzaak dat je een stukje kan rijden. Je paard onder controle houden als een hele kudde ervandoor gaat in rengalop, dat kunnen er ook niet veel. En ik kan me wel voorstellen dat als het paard zich even inhoudt voor zo een gracht en dan toch springt, je gerust zo een foto's kan krijgen. Nu er zullen er een aantal tussen zitten die niet kunnen rijden, dat heb je jammer genoeg met elke tak van de paardensport.