Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lianne14 schreef:De hindernis viel om op het gras. Dus dan moest het wel zo. En hij springt 3 keer per week zo. En hij heeft nog steeds goede voeten hoor. Hij loopt niet kreupel ofzo. Is hij ook nog niet zo vaak geweest.
En annemarie89@ nou, mijn zusje had geen zweepje, en ook geen sporen. Dus ze kon em niet straffen.
Maar ik had gelijk na het filmpje geslagen hoor. En daarna zelf erop en toen wou die ook niet en heeft ie ook een paar trappen en zo gekregen.
Op wedstrijd vonden ze ons ook tegroot. Maar de pony's hebben erg geen last van hoor.
lianne14 schreef:Ja, en appelbolfan wil me helpen!
appelbolfan schreef:lianne14 schreef:Ja, en appelbolfan wil me helpen!
JepJullie zullen me vast voor gek verklaren, maar ik vind het erg belangrijk dat zij goed voor haar paarden zorgt/leert zorgen. Daarbij komt dat ik het ook nog eens leuk vind om te doen.
We hebben al afgesproken dat ik een keer bij haar langs kom om eens even te kijken hoe het allemaal zit en wat ik kan veranderen.
Ik ga haar meer uitleg geven over grondwerk en vrijheidsdressuur, evt ook nog over NH. Ik ben ervan overtuigd dat ze op die manier beter met haar shetjes om kan (leren) gaan.
Daarbij moet ze ook leren hoe ze het beste kan straffen & op welke momenten het wel of niet nodig is.
Hier heeft ze meer aan dan aan al die zinloze reacties die hier gegeven worden. (ze zijn natuurlijk niet allemaal zinloos)
Het kan natuurlijk niet hoe er met deze paarden om wordt gegaan, maar geloof me; mensen kunnen veranderen. Maar dan moet je ze daar ook de kans voor geven.
Rissjuh17 schreef:@Casperrr er staat niet dat jij dat bentze dachten dat dat zwarte pony'tje wat ook in je profiel staat van jou is.. dit meisje zegt dat dat haar pony is
en haar zusje lest bij jou met die pony..
casperrr schreef:Rissjuh17 schreef:@Casperrr er staat niet dat jij dat bentze dachten dat dat zwarte pony'tje wat ook in je profiel staat van jou is.. dit meisje zegt dat dat haar pony is
dat kan helemaal niet waar zijn want dat meisje aan wie ik les geeft zit niet op bokt, die omgeving klopt niet en ze weet gewoon dat die dingen niet kloppen met rijden en ze zou ook nooit zo praten!
casperrr schreef:Rissjuh17 schreef:@Casperrr er staat niet dat jij dat bentze dachten dat dat zwarte pony'tje wat ook in je profiel staat van jou is.. dit meisje zegt dat dat haar pony is
dat kan helemaal niet waar zijn want dat meisje aan wie ik les geeft zit niet op bokt, die omgeving klopt niet en ze weet gewoon dat die dingen niet kloppen met rijden en ze zou ook nooit zo praten!