Jaja, idd... ze worden allemaal als automaat geboren. Alleen PB had wat problemen met de parkeerstand...

Nu begint het sappig te worden.. Ik ga ene bak chips halen!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Kafue schreef:Okee okee ik kom er voor uit.
Ik heb de fotos geplaatst in de hoop dat Anky geen kampioen zou worden en iedereen de paarden zou gaan behandelen als prinsjes en prinsesjes op de erwt. En dat alles maar tot een happy end mag komen, [fffffff
Ik benken: geachte mensen van de Boktjury ik ben schudlig jullie hebben me door }> }> }> .
Maar wel mooi al dik 12 paginas geloof ik............ dus een discussie om weer van te smullen!!!!!!! Met opmerkingen nou ja in een cafe had je dan nu een mes tussen de ribben.
Mijn knol is idd als automaat zadelmak geboren op L2 niveau, hij kost niets, en kan door een dom en kortszichting iemand gereden worden die het presteerd door enkelt een paar express op het verkeerde moment geschoten fotos en discussie kan uitlokken van minimaal 12 pagina's.
Wie is er nu dom??????
[/quote]
runningkawa schreef:Die paarden zijn allemaal GP geborenof wist je dat nog niet
Waar vind ik die
Het voornaamste is zeker gezegd in dit topic. Angeliek schreef:Zal jij zulke foto's van jezelf op bokt plaatsen? Denk het niet he?
Vroeger zeiden ze tegen mij altijd; Doe een ander niet aan wat je zelf niet leuk zou vinden..
Schijnbaar ben jij pas in die fase waar ik toen in zat...
Dookie schreef:runningkawa schreef:Die paarden zijn allemaal GP geborenof wist je dat nog niet
Ik wil er zo éénWaar vind ik die
![]()
Ben ik blij dat er geen persoon met camera in de buurt is als mijn paard een ik-probeer-alles-eens-uit-vandaag dag heeftHet voornaamste is zeker gezegd in dit topic.
Tis helemaal niet zo moeilijk, je moet gewoon veel geld hebben Kafue schreef:Angeliek schreef:Zal jij zulke foto's van jezelf op bokt plaatsen? Denk het niet he?
Vroeger zeiden ze tegen mij altijd; Doe een ander niet aan wat je zelf niet leuk zou vinden..
Die heb ik al geplaatst.
Kafue schreef:Angeliek schreef:Zal jij zulke foto's van jezelf op bokt plaatsen? Denk het niet he?
Die heb ik al geplaatst.
Katja schreef:Kafue schreef:Angeliek schreef:Zal jij zulke foto's van jezelf op bokt plaatsen? Denk het niet he?
Die heb ik al geplaatst.
Heb je van jezelf ook de slechtste uitgezocht?
Katja schreef:Kafue schreef:Angeliek schreef:Zal jij zulke foto's van jezelf op bokt plaatsen? Denk het niet he?
Die heb ik al geplaatst.
Angeliek schreef:[
Die heb ik al geplaatst.
[/quote]
Oh, laat eens zien
KiWiKo schreef:Ach 10 jaar doen om L2 te worden......... dan heeft ze nu nog een jaar of 4 over om haar paard (laten we het makkelijk houden) in de lichte toer uit te brengen, de basis zal vast goed zijn![]()
![]()
![]()
Hoe oud is PB eigenlijk???
kimkrijgttikopvinger, kimkrijgttikopvinger........... stoutekim, stoutekim
Kafue schreef:Angeliek schreef:[
[quote]
Moet je de andere bokkers maar vragen ik weet niet hoe je die terug kunt vinden ben niet zo goed met de computer, anders had ik PB een andere naam gegeven en de ruiter onherkenbaar gemaakt.

missmiekie schreef:nou kom maar op met die foto's!! het is nl niet de eerste keer dat jij ruzie uitlokt hier op bokt, met foto's van anky of een discussie over anky, maar ik heb nou nog nooit foto's van jou gezien! das best wel jammer
Kafue schreef:Angeliek schreef:[
Die heb ik al geplaatst.
[/quote]
Oh, laat eens zien
Moet je de andere bokkers maar vragen ik weet niet hoe je die terug kunt vinden ben niet zo goed met de computer, anders had ik PB een andere naam gegeven en de ruiter onherkenbaar gemaakt.
kimmie261 schreef:KiWiKo schreef:Ach 10 jaar doen om L2 te worden......... dan heeft ze nu nog een jaar of 4 over om haar paard (laten we het makkelijk houden) in de lichte toer uit te brengen, de basis zal vast goed zijn![]()
![]()
![]()
Hoe oud is PB eigenlijk???
kimkrijgttikopvinger, kimkrijgttikopvinger........... stoutekim, stoutekim
haar paard kan wel al wijken hoor!!!!!
en mss ook halthouden vanuit draf....
Kafue schreef:
Die heb ik al geplaatst.
KiWiKo schreef:Kafue schreef:
Die heb ik al geplaatst.