Citaat:kan jij Jos het adres niet geven.. of telefoonnummer?eem.. ja ik ken hem niet maar ik ik heb wel zijn nummer.. beetje vaag,,mja moet jos me maar een pm doen
Hahahahaha er zitten echt geweldige foto's bij! Ik spring zelden tot nooit dus geen blooper foto's van mij
Ik volg dit topic al een tijdje, en ik vind dat het nu is tijd is voor mijn eigen springbloopers Ik op de (verzorg)shet van een vriendin 1 jaar geleden:Hehe na de hindernis OMG ik schaam me dood Hij sprong hier wat hoger dan verwacht, en ik lag er ook af hierna
Tuttut Aukje, vóórover zitten boven de sprong, en ik vind dat je best wel wat meer teugel mag geven Leuke foto!
Geweldige foto's zeg. Hmm ben zelf net weer wat begonnen met springen maar als ik dit zie denk ik nog een keer na Nee echt super leuk
aukje, je vraagt er zelf om, met een shetlander springen op het gras hahahaha dat is net zoiets als met een haflinger op een wortelveld gaan lopen
haha erg grappig al die foto'sik heb helemaal geen foto's dat ik aan het springen ben dus ook geen springbloopers
Nog wat gevonden.. Weigering en ik kon nog net meekomen..:Pas geleden na een sprong..Hier loopt paard:En daar zit ik:
ja doen JewellFamke ! *is benieuwd*whaha die 2laatste zijn heel grappig, het paardje genoot er wel zichtbaar van " hehe die ligt daar ook maar raar op de grond
Dit is voordat ze wilde springen Toch ging ze daarna eroverLet niet op de hindernissen, ik gebruik ze allang niet meer En dit is mijn bijrijdster, communicatie-foutje Deze is ook leuk
Volgens mij zitten de teugels achter de beugels, dus ik denk dat ze hem vrij wilde laten springen. Leuke foto's allemaal!