I Present to you... Tiesto & Toronto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 08:20

holly schreef:
Wat nou Breitling, als jou paard zometeen helemaal niet mee wil werken en erg iritant is? Hoe denk jij dat iemand die jou paard moet inrijden dat aanpakt? Met lieve woordjes? Met snoepjes?

In elk geval niet door er gelijk een slof om te hangen. Ik heb ook gezegt dat hij langer mag blijven als het niet helemaal wil lukken zodat ze het met "gedult" kan doen. En naar mijn mening heb je dat dan helemaal niet nodig.

Ik heb zeker wel ervaring gehad met een lastig beest trouwens. Mijn pony was nog geen 3 toen ik die kreeg amper 2 weken onder het zadel en elke keer als ik er op stapte als een rodeo knol door de bak. Het heeft een tijdje geduurt voor dit er uit was, maar het is zonder hulp middelen gebeurt (op een martingaaltje na) Dus vandaar dat ik vind dat het niet nodig is.

en ik zal idd foto's er op zetten van mijn rijden. (heb alleen al bijna een jaar niet meer gereden) dus zal wel weer even wennen zijn.

En idd je hoeft niet beter te kunnen rijden om je mening te geven. Ik zeg ook niet dat ik beter rij het is alleen mijn mening

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:23

Breitling ik heb al hele discussie's gevoerd met je...
Over onder andere jouw "Hengst".

Wil jij altijd negatieve aandacht omdat je tegen elke mening lijnrecht tegenover staat.

Want eerlijk gezegd vraag ik mij af of je enigssinds weer waar je het over hebt, anders had jij zélf wel je paard ingereden lijkt mij.

En je zegt dat je bijna een jaar niet hebt gereden, dus dan koop je een groen paard, die door iemand anders moet worden ingereden?
Sorry zet ik mijn vraagtekens bij...

En over dat jij vind dat GK les moet krijgen in lesgeven...
Ik ken manier van lesgeven niet, en hebt dr nog nooit in RL gezien,

maar weleens gehoord van mensen die op de grond dingen super kunnen overbrengen?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:37

Breitling"]
maar het is zonder hulp middelen gebeurt (op een martingaaltje na) Dus vandaar dat ik vind dat het niet nodig is.
[/quote]

Wel of niet nodig? Martingaal is ook een hulpmiddel Bloos!

[quote="Breitling schreef:
En idd je hoeft niet beter te kunnen rijden om je mening te geven. Ik zeg ook niet dat ik beter rij het is alleen mijn mening

Dus, je hoeft ook helemaal niet beter te kunnen rijden, om les te geven

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:39

holly schreef:
Dus, je hoeft ook helemaal niet beter te kunnen rijden, om les te geven

My words exactly Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:43

Ik rij lang genoeg om een groen paard te kunnen rijden want heb veel meer groene paarden gereden (zoals ik ook vertelde over mijn pony) Daarbij hoef ik helemaal geen negatieve aandacht, waar slaat dat op??? ik zeg bijna nooit iets hier dat negatief is gewoon weg omdat de mensen daar niet tegen kunnen. De mensen hier op bokt kunnen gewoon niet tegen een andere mening als dat ze willen horen. (met uitzonderingen natuurlijk) Die discussie over mijn hengst ging nergens over want waarom zou ik hem moeten castreren als hij zich nog braaf gedraagt en hij alle mogelijk heden heeft (ook weidegang) maar daar gaat het in dit topic ook niet over.

Daarbij koop ik hem niet om hem door iemand anders te MOETEN in inrijden, daar kies ik zelf voor. Ik sta nu op een stal waar ik de enige klant ben en er verder niemand is die me kan helpen anders had ik het namelijk zelf gedaan. (is wel makkelijk om er iemand bij te hebben die ook weet wat hij/zij doet nietwaar?) maar dat heeft hier even niks mee te maken. Ik vind dat je een paard wat 4 maanden onder het zadel geen slof om moet hangen. Naar mijn mening kun je dat dus ook zonder alleen heb je langer tijd nodig (zoals ik al eerder zei) en zoals ik ook al eerder gezegt heb, het kan zijn dat het door de foto's komt (moment opnamens dus)

misschien moeten jullie gewoon is een mening respecteren in plaats van er gelijk op in te hakken

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:44

Beetje kinderachtig. Je weet zelf ook wel het verschil tussen een martingaal en een slof.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:46

maarja die discussies hier blijven toch eeuwen door gaan omdat jullie je niet neer kunnen leggen bij een mening! het is maar een mening!!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:50

Breitling schreef:
Ik rij lang genoeg om een groen paard te kunnen rijden want heb veel meer groene paarden gereden (zoals ik ook vertelde over mijn pony)

1 pony maakt nog geen zomer Knipoog

Citaat:
Die discussie over mijn hengst ging nergens over want waarom zou ik hem moeten castreren

Daar ging het niet om, maar over het feit dat je niet eens zn naam kon uitspreken maar het alleen over "je hengst" had. En Hengst 6 keer in elke zin moest worden herhaald. Kortom nogal een stukje aandachttrekkerij in mijn ogen.

Citaat:
Daarbij koop ik hem niet om hem door iemand anders te MOETEN in inrijden, daar kies ik zelf voor.

Dat vind ik raar als je naar eigen zeggen zonder hulpmiddelen een paard kan inrijden. Dan zou ik het zeker zelf doen en niet aan iemand anders toevertrouwen.

Citaat:
misschien moeten jullie gewoon is een mening respecteren in plaats van er gelijk op in te hakken

Lees deze zin eens over...

Respecteer jij dan Kim's mening waarom zij het nodig vin dmet slof te rijden? Knipoog
[/quote]

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 09:51

Laat Breitling maar.

Breitling heeft gisteren haar paard bij kimmie261 gebracht, die "iets" heeft met Dirk en Horeselover.......... zie pagina 3 of 4 van dit topic.

Ik ben daar onder het genot van een kop koffie uitvoerig besproken Cool (das pas stoer Haha! Haha! Haha!)
en Breitling zet hier even neer wat Kimmie, Dirk en Horselover op pagina 4?? al hebben gezegd, maar niet geheel de uitwerking had dat de bedoeling was. Dit is niet Breitlings mening dit is Kimmie261 haar mening. Als Breitling eerst het hele topic doorgelezen had dan had ze die opmerking waarschijnlijk niet geplaatst.

Althans dit is mijn filosophie

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:53

Breitling is nu nog jong genoeg om zeker te weten dat ze alles weet, op een gegeven moment, als ze ouder wordt, weet ze zeker dat ze nog een hele hoop kan leren, en stelt ze zich er vanzelf voor open...

Hoop ik, er zijn natuurlijk altijd mega eigenwijze gevallen bij Tong uitsteken

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:54

in dat zinnetje staan niet alleen die pony dus lees die zin nog maar even opnieuw!

ja dat respecteer ik zeker weten. Ik zeg toch ook het is mijn mening om dat niet te doen. Iedereen moet dat helemaal zelf weten! Ik zeg toch ook niet dat ze het niet moet doen, zeg alleen dat ik het niet zou doen.

En denk dat je ook even beter moet lezen voor de reden waarom ik mijn paard wegbreng.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:54

Breitling schreef:
Beetje kinderachtig. Je weet zelf ook wel het verschil tussen een martingaal en een slof.

He dit is een nieuwe opmerking die ik nog niet gezien had Tong uitsteken
Wat heeft dit met verschil te maken?
Jij bent tegen alle hulpmiddelen, maar een martingaal is wel te doen?
Lijkt mij toch ook een hulpmiddel?
Of te wel, jij pakt ook wat jij denkt nodig te hebben, dus waarom een ander niet Verward

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:56

gijsenkim schreef:
Laat Breitling maar.

Breitling heeft gisteren haar paard bij kimmie261 gebracht, die "iets" heeft met Dirk en Horeselover.......... zie pagina 3 of 4 van dit topic.

Ik ben daar onder het genot van een kop koffie uitvoerig besproken Cool (das pas stoer Haha! Haha! Haha!)
en Breitling zet hier even neer wat Kimmie, Dirk en Horselover op pagina 4?? al hebben gezegd, maar niet geheel de uitwerking had dat de bedoeling was. Dit is niet Breitlings mening dit is Kimmie261 haar mening. Als Breitling eerst het hele topic doorgelezen had dan had ze die opmerking waarschijnlijk niet geplaatst.

Althans dit is mijn filosophie

haha als je dit denkt ben je nog dommer dan ik dacht. Sorry hoor maar dat gaat nergens over. Heb hier al zo'n beetje 10 keer neer gezet dat het MIJN mening is. Maar zoals ik al wel had kunnen weten kunnen jullie daar niet tegen, maar dat is jullie probleem, ik zit er verders niet mee en het boeit me ook vrij weinig. zeg alleen mijn mening

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:56

Ik blijf het apart vinden.. Al 13 pagina's ge-emmer over een slof.. Waar kan een mens zich druk over maken..Haha!

Kimmie is lekker toch heilig Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 09:57

Wel appart dat jouw mening helemaal overeenkomt met die van Kimmie261, Dirk en Horselover

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:59

holly schreef:
He dit is een nieuwe opmerking die ik nog niet gezien had Tong uitsteken
Wat heeft dit met verschil te maken?
Jij bent tegen alle hulpmiddelen, maar een martingaal is wel te doen?
Lijkt mij toch ook een hulpmiddel?
Of te wel, jij pakt ook wat jij denkt nodig te hebben, dus waarom een ander niet Verward

Ik ben niet tegen alle hulp middelen maar vind een slof gewoon onnodig. een martingaal heeft wel een iets andere werking als een slof, maar dat geven jullie toch niet toe Tong uitsteken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 10:01

Idd een slof hoeft helemaal niet in te werken, een martingaal zal dat op een bepaald punt altijd doen.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:05

Breitling.. waarom moet je in godsnaam zo moeilijk doen.. Een slof is helemaal geen verkeerd hulpmiddel als het in de juiste handen is.. En dat is het bij Kim wel.. Nou weet ik dat Kim les krijgt van een heel erg bekwaam iemand, dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken..

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:08

Breitling schreef:
Ik ben niet tegen alle hulp middelen maar vind een slof gewoon onnodig. een martingaal heeft wel een iets andere werking als een slof, maar dat geven jullie toch niet toe Tong uitsteken

Toegeven is wat anders, want ja het zijn 2 verschillende materialen.
Het gaat erom dat je komt klagen over iemand die je verder niet kent.
Wat jij doet is wat jij wil, en wat kim doet is wat kim wil
Maar ga dan niet van die leipe dingen zeggen.

Jou mening over mij bv kan ik hier ook goed uithalen Tong uitsteken
Mijn zit is namelijk ook niet al te netjes, doordat ik ook vele jonge paarden heb ingereden. Oeps zeg, mag ik toch verdorie nooit op jouw paardje Knipoog

Toch raar dat ik nog steeds lesklanten heb, nog steeds word gevraagt om voor andere jonge paarden te rijden, en dat men af en toe graag advies van me heeft.
Dat kan immers niet, want zo goed rijd ik niet toch Verward

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:13

Miss_Petit schreef:
En je zegt dat je bijna een jaar niet hebt gereden, dus dan koop je een groen paard, die door iemand anders moet worden ingereden?
Sorry zet ik mijn vraagtekens bij...

Ze was van plan om hem zelf in te rijden hoor.... totdat hij iets te veel hengst werd, zeg maar.

Wat een geneuzel zeg Clown Het lijkt FA wel. Kim heeft ervaring genoeg met paarden dus ik zou haar volkomen vertrouwen als ze met een (hangende) slof jonge paarden rijdt. De een doet dit de ander doet dat.

We komen met bokt.nl toch nooit samen op 1 lijn. En gelukkig maar......

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:15

LuvdaTossa schreef:
Ze was van plan om hem zelf in te rijden hoor.... totdat hij iets te veel hengst werd, zeg maar.

Tijd voor hakkie takkie en weg is het.. Clown

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:15

snappen jullie het nou echt niet of willen jullie het niet snappen. Het is een MENING!!!! meer niet. dat jullie daar nou zo fel op in gaan kan ik niks aan doen, ik zeg alleen wat ik er van vind meer niet

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:16

youngster schreef:
Tijd voor hakkie takkie en weg is het.. Clown

Als je dat denk moet je dat vooral denken haha ik weet zelf wel beter dus dat scheelt!

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:16

En dan zeggen zij wat zij ervan vinden!!

(wie snapt het nou niet?)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:18

Breitling schreef:
Als je dat denk moet je dat vooral denken haha ik weet zelf wel beter dus dat scheelt!

Das heel fijn.. tis jouw lijf.. OK dan!