holly schreef:Wat nou Breitling, als jou paard zometeen helemaal niet mee wil werken en erg iritant is? Hoe denk jij dat iemand die jou paard moet inrijden dat aanpakt? Met lieve woordjes? Met snoepjes?
In elk geval niet door er gelijk een slof om te hangen. Ik heb ook gezegt dat hij langer mag blijven als het niet helemaal wil lukken zodat ze het met "gedult" kan doen. En naar mijn mening heb je dat dan helemaal niet nodig.
Ik heb zeker wel ervaring gehad met een lastig beest trouwens. Mijn pony was nog geen 3 toen ik die kreeg amper 2 weken onder het zadel en elke keer als ik er op stapte als een rodeo knol door de bak. Het heeft een tijdje geduurt voor dit er uit was, maar het is zonder hulp middelen gebeurt (op een martingaaltje na) Dus vandaar dat ik vind dat het niet nodig is.
en ik zal idd foto's er op zetten van mijn rijden. (heb alleen al bijna een jaar niet meer gereden) dus zal wel weer even wennen zijn.
En idd je hoeft niet beter te kunnen rijden om je mening te geven. Ik zeg ook niet dat ik beter rij het is alleen mijn mening