Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Art_Ificious schreef:lees jij ook wel alles of ook maar gedeeltelijk??
mijn vriend heeft alles gelezen en heeft gisteravond zelf nog tegen mij gezegd dat groepsles niks is (hij was erbij toen ik die vreemde proefles gedaan heb), daar leer je niet goed van. Ik moet dus privéles nemen, hij heeft ook aan een jobstudent van hem gevraagd (die paardrijd en wedstrijden rijdt) of zij mij les kan geven, en dat wil zij wel.
Daarnaast heb ik gedurende dit topic al meerdere mensen gecontacteerd voor les maar geen enkele stuurt terug.
Art_Ificious schreef:lees jij ook wel alles of ook maar gedeeltelijk??
mijn vriend heeft alles gelezen en heeft gisteravond zelf nog tegen mij gezegd dat groepsles niks is (hij was erbij toen ik die vreemde proefles gedaan heb), daar leer je niet goed van. Ik moet dus privéles nemen, hij heeft ook aan een jobstudent van hem gevraagd (die paardrijd en wedstrijden rijdt) of zij mij les kan geven, en dat wil zij wel.
Daarnaast heb ik gedurende dit topic al meerdere mensen gecontacteerd voor les maar geen enkele stuurt terug.
Art_Ificious schreef:mijn vriend heeft alles gelezen en heeft gisteravond zelf nog tegen mij gezegd dat groepsles niks is (hij was erbij toen ik die vreemde proefles gedaan heb), daar leer je niet goed van. Ik moet dus privéles nemen, hij heeft ook aan een jobstudent van hem gevraagd (die paardrijd en wedstrijden rijdt) of zij mij les kan geven, en dat wil zij wel.
Art_Ificious schreef:Elke instructeur moet ergens beginnen met lesgeven. Ik vertrouw op die personen die in een hoog niveau rijden, die weten heus wel wat ze doen.
Ik zou al niet meer weten welke bokker dat was.
En ik heb nu dus al 2 personen die mij kunnen helpen door les te geven op Dante.
Als het mee zit heb ik straks misschien ook een mail terug van iemand die les geeft op haar eigen paard waar ik dan te fiets van thuis uit naartoe kan.
Art_Ificious schreef:voor mij is M en Z zeker wel hoog. Maar bon, daar gaan we nu ook niet over discussiëren he?
Art_Ificious schreef:Echt ik maak hier geen woorden meer aan vuil.
Ik heb inmiddels 2 personen die op zondag kunnen, of die ook werkelijk kunnen lesgeven zal ik zelf wel ondervinden, al denk ik niet dat die van kapaza: http://www.kapaza.be/nl/vi/104821384.htm!! onbekwaam is om les te geven.
Dus wil nu geen commentaar meer !