virgin_lady schreef:Dat wilde ik nou net zeggen. Ze komt mij over als iemand die net een jaartje rijd. Beginnende ruiter. Ze lijkt me echt niet klaar voor een paard. Verder ga ik met de rest mee. Het lijkt me hier zeker wel om het geld te gaan. dat merk ik op uit de keuring , het zadel , en dat ze goedkoop is en je niet verder kijkt. Maarja het is toch maar een project he dus wat maakt het voor jou uit. snel genoeg een volgende gevonden
Nee ik vind niet dat je toe bent aan een paard met jou instelling en ervaring.
Nou, nou wat een uiterst handige raad van iemand die paarden weer "mak''maakt en aandacht loopt te trekken met aanstel topics. Waar blijven die foto's van jou en die wilde hengst? Wat deed ie ook alweer PIEPEN bij het aanspringen? EN dan roepen dat hij gewoon wild is, ja hoor!
En nu ontopic: ik denk dat Patty echt wel iets gaat doen met de adviezen, ik heb vaker topics van haar hier gezien en daar doet ze altijd wel wat mee! Toen ik op die leeftijd zat dacht ik ook nog niet zo zoals veel anderen wel hier doen. Patty laat het paardje heus wel nakijken, iedereen heeft haar gewaarschuwd dus ze zal er echt wel een goede DA bij halen...
Patty ik vind het een leuke paardje, ik hoop echt dat ze het word voor jou! Veel succes!