Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
oOoKellyoOo schreef:Ik denk dat ze braaf bedoelt ....
Maar idd heb ik veel respect voorje. (durf amper zonder beugels te rijden sinds een ongeluk)
Super

chanora schreef:Heey,, ik vind het onwijs knap wat je doet en hoe je dat allemaal leert..
Ziet er super gaaf uit,, je hebt echt veel lef zeg.. Toch vind ik sommige dingen gevaarlijk wat je doet
Hoeveel paardjes heb je wel niet?
tessyke schreef:ik heb vol verbazing naar de filmpjes en de foto's gekeken
wat kan jij met paarden omgaan
dat is iets waar menig ruiter jaloers op mag/moet zijn
persoonlijk heb ik niet 1 keer aan je cap gedacht (het viel pas op toen ik de 1ste post las) maar nederlanders zijn daar nu eenmaal een tikkeltje strikter in dan wij Belgen
echt knap meid!

!!....[/quote]
Mandarijn schreef:Wow wat ontzettend knap en gaaf dat je dit met je paarden kan!
Even offtopic: In dat 1e filmpje in je profiel, hoe heet dat liedje?
Ik heb na een ongeluk heel lang niet meer gereden en ga nu binnenkort weer met mijn nieuwe gepensioneerde haflinger rijden. Zonder zadel, want ik heb ff geen geld voor een goed zadel, en dan kun je beter geen gebruiken. Ik heb er natuurlijk een paar keer opgezeten, maar merk dat ik als oude muts toch onzeker ben en mijn balans wat minder is (voor mijn gevoel in elk geval) Als ik toch een beetje van jou zou hebben.....
Vindt het geweldig om naar je te kijken, wat een talent en durf. Zoiets moet in de genen zitten dat kan niet anders. Zou jou wel graag op ons NH forum willen zien, denk dat velen zullen genieten van wat je zoal doet.Citaat:als je 10 jaar ouder zou zijn vroeg ik je ten huwelijk
Huertecilla schreef:Floor, let niet op het gemuts van 'ruiters' die niet genoeg referentiekader hebben: als je 10 jaar ouder zou zijn vroeg ik je ten huwelijk![]()
Jouw lol, vaardigheid, vrijheid, wíl zijn voorbeeldig. Je bent een tópkrent in de verder érg grijze pap.
Ga zó door meid![]()
hc
? florrtje schreef:__elise__ schreef:Je mag me best een paar lessen geven hoor
Vind het er echt heel gaaf uitzien, denk dat ik toch maar weer even ga oefenen met me knollie
Al mis ik toch wel de cap bij jouw.
Ik mis die cap persoonlijk niet , met de nadruk op persoonlijk.
Ok ik wil graag lesgeven maar de afstand moet te doen zijn! anders wordt het voor mij ook een zotte en enge boel (ben geen fan van treinen) Al moet ik mijn dapperste beentje voorzetten als ik naar emma wil gaan
chanora schreef:Heey,, ik vind het onwijs knap wat je doet en hoe je dat allemaal leert..
Ziet er super gaaf uit,, je hebt echt veel lef zeg.. Toch vind ik sommige dingen gevaarlijk wat je doet
Hoeveel paardjes heb je wel niet?
florrtje schreef:ik woon in belgie, in west vlaanderen,
florrtje schreef:mensen over cap is genoeg gezeurd, het is mijn eigen verantwoordelijkheid.
geef commentaar op andere dingen van de foto's ofzo
Maar jullie situatie, jullie keuze hoor...