Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
c_alsemgeest schreef:Molens die een stroomschok geven?Nog nooit van gehoord, wat een onzin zeg... vreselijk
Bij ons lopen er maximaal 4 paarden, tussen de paarden hangt een mee draaiende opengewerkte stalen 'wand'. Deze hangt los aan de bovenkant en een flink stuk van de grond af...
De paarden lopen dus gewoon los in de molen, wanneer ze te langzaam gaan krijgen ze de wand tegen hun bips, maar omdat deze gewoon mee han bewegen nooit hard. Verder is de rest van de molen vooral vervaardigd van rubber... omdat veel paarden het zien als een soort speel-apparaat, United van mij loopt er ook altijd bokkesprongen in te maken.
MRIIIS schreef:Ik vind dat je tijd moet maken voor je paard. Je hebt een eigen paard, maak dan tijd voor hem/haar om te rijden of om te wandelen. Vandaar dat ik tegen stapmolens ben
MRIIIS schreef:Ik vind dat je tijd moet maken voor je paard. Je hebt een eigen paard, maak dan tijd voor hem/haar om te rijden of om te wandelen. Vandaar dat ik tegen stapmolens ben

). Met een stapmolen zou ik 's avonds 2 paarden kunnen doen omdat de opwarming en de cooling down in een stapmolen zou kunnen. Volgend jaar gaat ons bedrijf echt los en schaffen wij ook een stapmolen aan. Bij ons puur voor opwarmen, cooling down en paarden met bv. een blessure. We zijn voorstander van paarden in de weide en gelukkig hebben wij er ook de mogelijkheid voor. Ook de pensiongasten zullen wij erop aanspreken als ze de molen alleen gaan gebruiken om hun paarden even te bewegen.

lieziej schreef:Een "vriend" van mij werkt op een handelsstal, en daar stappen ze de paarden niet uit, maar gooien ze ze gewoon in de stapmolen! Dit vind ik echt niet kunnen. Jij wilt plezier hebben van je paard? dan moet je hem ook goed naverzorgen!
lieziej schreef:Een "vriend" van mij werkt op een handelsstal, en daar stappen ze de paarden niet uit, maar gooien ze ze gewoon in de stapmolen! Dit vind ik echt niet kunnen. Jij wilt plezier hebben van je paard? dan moet je hem ook goed naverzorgen!
. Met dit weer worden ze allemaal lekker afgespoten enz.. dus ze komen weinig tekort.