muiske07 schreef:
Heb je er weleens over nagedacht dat er ook mensen zijn die wel willen maar niet kunnen??? Vast niet, jij denkt waarschijnlijk van alle dikke mensen dat ze op de bank zitten en chips vreten. Ik weet dat er ook mensen zijn die zichzelf te zwaar vinden en héél graag een paar kilo zouden afvallen maar het niet kunnen, wat denk jij hoeveel pijn het moet doen als je dat wat jij zegt tegen hun zou zeggen??
Niet over nagedacht zeker, waarom niet? You haven't been there and you haven't seen it all!
Daarbij zijn er een hoop dingen die jij noemt niet nodig als je op gewicht wilt blijven, geen vlees eten, smerige kruidenmengsels drinken, droge rijst eten, geen alcohol, geen aardappelen en alleen het gezondste brood?? Als je denkt dat dat nodig is om op gewicht te blijven heb je 't duidelijk niet begrepen.[/quote]
ik eet geen wit brood, enkel bruin, ik snoep niet, rook niet, drink niet, eet geen vettigheid (zoals pasta's of frieten en dergelijke)
dit is allemaal overbodig voor je lichaam, het heeft niets te maken met wel of niet kunnen. het is een gewoonte. ik doe dit al 4jaar, voel me ook veel beter dan voordien, opgeblazen gevoel dat wegblijft, meer witte tanden, je kweekt meer spieren, je haar wordt dikker,...
soit dat is ts haar keuze, je kiest zelf welke levenstijl je wilt.
ik geef wel toe, de eerste maand is moeilijk, daarna lukt dit steeds beter en beter.
het is een soort ontwenning zoals je van drugs of sigaretten doet denk ik.[/quote]
Dat denk ik ook, makkelijk is het niet maar haalbaar is het wel...Goed om te lezen dat ik niet de enige ben