Renate @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Re: Renate @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:04

muiske07 schreef:

Heb je er weleens over nagedacht dat er ook mensen zijn die wel willen maar niet kunnen??? Vast niet, jij denkt waarschijnlijk van alle dikke mensen dat ze op de bank zitten en chips vreten. Ik weet dat er ook mensen zijn die zichzelf te zwaar vinden en héél graag een paar kilo zouden afvallen maar het niet kunnen, wat denk jij hoeveel pijn het moet doen als je dat wat jij zegt tegen hun zou zeggen??
Niet over nagedacht zeker, waarom niet? You haven't been there and you haven't seen it all!

Daarbij zijn er een hoop dingen die jij noemt niet nodig als je op gewicht wilt blijven, geen vlees eten, smerige kruidenmengsels drinken, droge rijst eten, geen alcohol, geen aardappelen en alleen het gezondste brood?? Als je denkt dat dat nodig is om op gewicht te blijven heb je 't duidelijk niet begrepen.[/quote]

ik eet geen wit brood, enkel bruin, ik snoep niet, rook niet, drink niet, eet geen vettigheid (zoals pasta's of frieten en dergelijke)
dit is allemaal overbodig voor je lichaam, het heeft niets te maken met wel of niet kunnen. het is een gewoonte. ik doe dit al 4jaar, voel me ook veel beter dan voordien, opgeblazen gevoel dat wegblijft, meer witte tanden, je kweekt meer spieren, je haar wordt dikker,...
soit dat is ts haar keuze, je kiest zelf welke levenstijl je wilt.
ik geef wel toe, de eerste maand is moeilijk, daarna lukt dit steeds beter en beter.
het is een soort ontwenning zoals je van drugs of sigaretten doet denk ik.[/quote]

Dat denk ik ook, makkelijk is het niet maar haalbaar is het wel...Goed om te lezen dat ik niet de enige ben Bloos

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:14

Leuk leven heb je dan, als je alles moet laten voor een strak lijntje Knipoog

Dan maar liever wat meer spekkies en een wat mindere conditie en gewoon lekker en leuk leven Ja

Maar goed, ga hier niet meer reageren, had ik al eerder gezegd. Irriteer me alleen aan sommigen hier Knipoog

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:42

Quellian schreef:

Dan maar liever wat meer spekkies en een wat mindere conditie en gewoon lekker en leuk leven Ja

Maar goed, ga hier niet meer reageren, had ik al eerder gezegd. Irriteer me alleen aan sommigen hier Knipoog

Ik wil niet weer een hele discussie beginnen, maar moest toch even iets kwijt...
Ik heb een lekker en leuk leven, dat vind ik althans, jij niet, weet ik Knipoog

Kijk, jij vindt meer snoepen en een mindere conditie als gevolg prima omdat jij dan in jouw optiek een lekker leven leidt...

Ik snoep liever niet en sport wat meer om dan een goede conditie te krijgen zodat ik dan in mijn optiek een lekker en leuk leven leidt Knipoog

Ik mis het snoepn en zo verder ook niet, en ik doe het niet alleen voor het lijntje maar voor mijn gezondheid in het algemeen Knipoog

Maar gelukkig maar is iedereen vrij om er een eigen levensstijl op na te houden Ja

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 11:50

Mensen start toch zelf een topic over af vallen, dan kunnen jullie daar de gal tegen over elkaar spugen, maar ga nu door over RIJTECHNISCHE zaken. Zoals oscar op blz 7 al over begon

bvd

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:55

Quellian schreef:

Iedereen moet leven zoals hij zelf wil. En als dat met wat meer kilo's is, prima toch? Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik ook heel lang heb gezegd dat ik er niets aan kon doen dat ik (wat) te zwaar was. Ik had tenslotte al 3 babies gekregen en ik snoepte bijna niet (alleen 's avonds chips, maar dat was niet zoveel....), dus ik kon er niets aan doen dat ik bleef groeien. Totdat ik het echt helemaal zat was en drastisch gezonder ben gaan eten en meer bewegen. En voila, een jaar later was ik 20 kilo lichter....

Maar goed, als je tevreden bent met een paar kilo's meer is dat ook prima. En ik wil TS zeker niet aanvallen, ze is prima zo. Maar je moet ook aan je paard denken, dus misschien een paardje dat het beter kan hebben?

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:56

pubelia schreef:
Mensen start toch zelf een topic over af vallen, dan kunnen jullie daar de gal tegen over elkaar spugen, maar ga nu door over RIJTECHNISCHE zaken. Zoals oscar op blz 7 al over begon

bvd

Helemaal mee eens!!

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:23

Quellian schreef:

wie spreekt hier over een strak lijntje?
ik spreek over een gezond lichaam!
ik heb al jaren geen drang meer om te snoepen of dergelijke, toch aangenaam?
tot slot zijn al die snoepen toch maar zuiver kleurstoffen en afvalresten (mergbeen en dergelijke) van dieren.
en ook van paarden, tof als je al die rotzooi opeet en je lichaam dat maar moet goedkeuren Tong uitsteken
ik spreek niet over conditie of slank zijn, je kan wat over gewicht hebben maar teveel is teveel en je gaat me niet vertellen dat dit gezond is voor je lichaam?
je botten slijten veel rapper, goed voor reuma en artrose.
goed voor vernauwingen van slagaders en gewone aders
goed voor diabetes te krijgen
goed voor hartproblemen te krijgen.

genoeg redenen op te noemen om te stoppen met rommel op te eten.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 12:44

muiske07 schreef:
Quellian schreef:

wie spreekt hier over een strak lijntje?
ik spreek over een gezond lichaam!
ik heb al jaren geen drang meer om te snoepen of dergelijke, toch aangenaam?
tot slot zijn al die snoepen toch maar zuiver kleurstoffen en afvalresten (mergbeen en dergelijke) van dieren.
en ook van paarden, tof als je al die rotzooi opeet en je lichaam dat maar moet goedkeuren Tong uitsteken
ik spreek niet over conditie of slank zijn, je kan wat over gewicht hebben maar teveel is teveel en je gaat me niet vertellen dat dit gezond is voor je lichaam?
je botten slijten veel rapper, goed voor reuma en artrose.
goed voor vernauwingen van slagaders en gewone aders
goed voor diabetes te krijgen
goed voor hartproblemen te krijgen.

genoeg redenen op te noemen om te stoppen met rommel op te eten.
ben ik niet duidelijk genoeg geweest?????

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:46

leven en laten leven, iedereen leeft op een andere manier!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:17

Moderatoropmerking:
Nou heeft er een hele duidelijke modopmerking gestaan, en nóg wordt er doorgehakt en gezaagd over dingen die helemaal niets, maar dan ook niets met rijtechnisch commentaar te maken hebben. Niet alleen is dat niet toegestaan, ik vind het ook bijzonder onbeschoft en kwetsend naar de TS toe. Het is lekker makkelijk oordelen vanachter een computer schermpje.
Me dunkt dat alles hier nou wel gezegd en geschreven is. Ik zet dit topic nou op slot, en vraag de mensen die zonodig offtopic moeten gaan en ondoordachte, kwetsende dingen roepen, om zich even flink achter de oren te krabben over hoe en wat ze gezegd hebben.