dan is er volgens mij niets aan de hand.
Ik reed vroeger met een oude joggingbroek, regenlaarzen (Dat dan wel)
en een strotouwtje....een lol dat we hebben gehad.
Fijn dat je dochtertje een eigen paardje heeft juist!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chiqa schreef:Leuke foto's kijk als jij er steeds bijbent als je dochtertje rijdt,
dan is er volgens mij niets aan de hand.
`
Ik reed vroeger met een oude joggingbroek, regenlaarzen (Dat dan wel)
en een strotouwtje....een lol dat we hebben gehad.
Fijn dat je dochtertje een eigen paardje heeft juist!
yep vroeger keek m`n niet zo nauw ...en toen hadden we geen anky spullentjes nodig om te rijden

Zou het niet willen zien wat er dan gebeurd!
om dat het schrok en viel over zijn halstertouw!
odifix schreef:
Een schatige combi!!![]()
TS doet al wat aan de kleding.
Maar is het niemand opgevallen dat wat op deze foto te zien is echt super gevaarlijk is? Gelijk toen ik deze foto zag was mijn eerste indruk "schattig" maar toen ik goed keek schrok ik me de pleuris! Het halstertouw hangst los!!!
Jemig, de pony hoeft maar naar voren te lopen, en ze maken dan samen een flinke koprol!! Of erger nog hij hoeft maar plots te schrikken en weg te draven.....Zou het niet willen zien wat er dan gebeurd!
Waarom zeg ik dit, het gevaar zit vaak in een klein hoekje, ik heb meegemaakt dat een paard over de kop sloeg en zijn nek brak![]()
nee ik hou het touw vast ik zit gehurkt en moest een stukkie vanaf staan anders kreeg ik ze niet helemaal erop
zodoende zit er geen boogje in het touw ...ik heb het strak in m`n handen tijdens het knippen

Amon_ schreef:Hahaha het was maar goed dat Bokt er in onze tijd nog niet was, 37 jaar geleden. Dan had deze foto helemaal voor een crash gezorgd![]()
6 jaar oud en alleen maar genieten met de paardjes, een cap was voor de rijken, dat was sjiek, wij moesten het maar doen met onze kaplaarzen. En nee ik had geen onverantwoorde moeder, integendeel, maar zo was de tijd toen gewoon.
Blij dat we toen nog kind konden zijn, bomen klimmen, met rolschaatsen over hobbelige wegjes heen, schaafwonden die branden van de jodium, maar we konden tegen een stootje. Het was goed zo die jeugd. We leerden met vallen en opstaan.
Ik vindt het super wat deze moeder met haar dochter doet, alles is in opbouw, kind eerst op de grond leren omgaan met het paard, en nu in het zadel, fijn bitloos. Prima die fietshelm, voldoet echt wel, een smak van een wielrenner op het asfalt gaat ook niet zachtjes.
Ze doet het precies zoals ik het ook met mijn kids had gedaan als ze kleiner waren. Geniet van deze foto's. Zou haar graag over een paar jaar terug zien met Billy, denk dat we nog meer kunnen genieten.
super gaaf die foto ...ik had vroeger ook zoiets aan ...en een zwart bonte shetje ...ik zal eens zoeken naar m`n oude foto`s
tijger schreef:heey
Ik vind echt dat jij heel erg veel beriekt met je paarden.
Verder vind ik het ook heel leuk dat je shakira Billy zelf laat inrijden. En gaat die straks ook met een schaap???
Dat roze echt super.
ik weet dat er al veel over gezegt is en dat een echte rijbroek in haar maat super duur is dus misschien kan je kijken voor een leging die zijn denk ik wel wat goedkoper.
Groetjes tijger
), zo kan ze nooit zijn mond pijn doen in elk geval! Je ziet vaak genoeg kleine knidjes op zo'n ponietje en dan vol in de teugels en aan het bit hangen, zooo zielig ...! odifix schreef:Een schatige combi!!![]()
TS doet al wat aan de kleding.
Maar is het niemand opgevallen dat wat op deze foto te zien is echt super gevaarlijk is? Gelijk toen ik deze foto zag was mijn eerste indruk "schattig" maar toen ik goed keek schrok ik me de pleuris! Het halstertouw hangst los!!!
Jemig, de pony hoeft maar naar voren te lopen, en ze maken dan samen een flinke koprol!! Of erger nog hij hoeft maar plots te schrikken en weg te draven.....Zou het niet willen zien wat er dan gebeurd!
Waarom zeg ik dit, het gevaar zit vaak in een klein hoekje, ik heb meegemaakt dat een paard over de kop sloeg en zijn nek brak![]()
dan voelt hij vanzelf weerstand als hij wil gaan lopen en dan lost hij het zelf op door een pas naar achter te doen...
.
Citaat:Ik hoop het!! Maar het touw hangt "strak" naar beneden, ik zie geen "kromming"of een bocht in het touw. TS zal het wel weten, heeft ze het touw vast, dan mijn excuses voor het plaatsen van de opmerking. En de combi? die blijft gewoon schattig!!
Citaat:in gods naam nee ik hou het touw vast ik zit gehurkt en moest een stukkie vanaf staan anders kreeg ik ze niet helemaal erop zodoende zit er geen boogje in het touw ...ik heb het strak in m`n handen tijdens het knippen
Citaat:das waar een ongeluk zit in een klein hoekje ...ook al ben je zo voorzichtig
thnx voor de leuke reacties
Citaat:Jeetje, ben je serieus? ik dacht dat je een geintje maakte.... ik laat mijn paard zo vaak los staan als ik ff een foto wil maken. en ja, dan gaat hij wel eens op z'n touw staan dan voelt hij vanzelf weerstand als hij wil gaan lopen en dan lost hij het zelf op door een pas naar achter te doen...