Teziej schreef:*Gooit emmer*
* vangt, leegt blaas en gooit naar TS
Ik word altijd zo kinderlijk van dit soort topics
Me gedragen naar het niveau van de TS gaat mij vaak goed af
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Teziej schreef:*Gooit emmer*
Me gedragen naar het niveau van de TS gaat mij vaak goed af
uvando schreef:zo tumzalover? heb je nog meer op te biechten?
Gulpje schreef:Helaas zijn de bijzetteugels niet in de aanbieding, we hebben alleen nog maar opzetteugels. Is leuk voor je opa!
uvando schreef:engentle pliesss andere topic Uvando vind jou vervelend;)

Pion schreef:Gulpje schreef:Helaas zijn de bijzetteugels niet in de aanbieding, we hebben alleen nog maar opzetteugels. Is leuk voor je opa!
Pardon?
Daar ben ik niet in geintresseerd.
Geen bijzet?
Naja 2x de slof moet ook werken, doe die dan maar.
__Marloes schreef:uvando schreef:zo tumzalover? heb je nog meer op te biechten?
Ze is haar "eigen" pony aan het rijden met de bijzet he

Zo'n slotje
uvando schreef:PUNT.

piezze schreef:tja er zit maar 1 ding op, de dierenarts laten controleren in hoeverre die rug oke is en daarna natuurlijk de dierenbescherming. Als dat geen Penny is weet ik het niet meer. Hebben we dan toch nog een paard "gered" vandaag?
piezze schreef:Hebben we dan toch nog een paard "gered" vandaag?
uvando schreef:uhmMARK? mijn naam is mylene. Huiswerk? ik zit niet meer op school..!

Even je Neerlandsche taal docent aan zn oor trekken omdat hij jarenlang verzuimt heeft jou iets bij te brengen.
Gulpje schreef:serieus modus aan: en terecht. wat een stom bash-topic is dit geworden. wie er ook gelijk heeft, ik zie alweer dat er veel mensen op de sensatie afkomen. die boeit het geen ene fuk wat dat kind met die pony doet. en zelf zitten de meeste er ook op als een oude krant, lekker hypocriet dus.
uvando schreef:uhmMARK? mijn naam is mylene Huiswerk? ik zit niet meer op school..!