Zorro, de zwarte kleine reus!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maaik

Re: Zorro, de zwarte kleine reus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 21:49

lotjj92 schreef:
de mensen die een warmbloed in de Z rijd heb ik respect voor, meer dan dat je op zo'n kleine shet gaat rijden Clown

Tsja, maar dat ben jij he, zegt genoeg. Koe
En dit valt onder onliner.

xDramaQueen schreef:
In de paardenwereld moet je respect hebben voor iedereen, heb je dat niet, ben je geen paardenliefhebber.

Helemaal niet mee eens, respect moet je verdienen. Dat krijg je niet zomaar, niet van mij iig. En die instelling van sommige mensen, die krijgen van mij alles behalve respect. En dat heeft níks met paardenliefhebber te maken. Het respect toon ik in dat opzicht tegenover de ruiter, respect voor een dier, heb ik altijd, zolang hun zich maar fatsoenlijk kunnen gedragen.
Het respect tegenover de ruiter heeft dus geen enkel invoed op het wel/niet paardenliefhebber zijn, dat is onzin

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:44

ik doelde op lotjj92, dat ze meer respect heeft voor een warmbloed in de Z dan een shetlander, niet in t algemeen.

_mbvd_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 22:10

Wil je dan een meisje van 11 bij de paarden laten rijden met een shet? Gaat een beetje moeilijk Knipoogedit

je hoefd echt niet tussen de paarden te starten je hebt ook L pony wedstrijden,

en ik vind zorro een superr cool beessie en ik vind het een superr leuke combi!!

alleen snap ik niet dat bijna iedereen dit een leuke combi vind en als ik deze foto´s bij office topic te groot tegenkomt zal er zeker 20 reactie´s zo ongeveer komen met je bent veels en veels te groot voor deze pony,, (mijn keuse zal blijven bij een leuke combi maar die van andere bokkers veranderen dan weleens spontaan!)

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:08

Massy, tussen de pony's starten gaat beetje moeilijk als je 28 bent Haha!

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 08:39

Ik vind het er erg netjes uitzien!

Veel te groot ben je niet(2e ruiter wel iets) en je zit er erg netjes op Lachen

Beter zo dan een shetje rond laten hobbelen met een slecht passend zadel en een kindje van 7 die nog voor geen meter zit.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:27

Ik vind het er super uit zien. Mooi beestje en hij loopt fantastisch. Vind het knap dat je het voor elkaar kan krijgen. Van mij mogen je nichtjes nog heel lang wachten eer dat ze op Zorro mogen. Ga eerst nog maar lekker verder naar L2, M1, M2 enz. (heb geen verstand van dressuur dus vergeef me als ik het verkeerd neerzet)

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:31

Als je hier een topictegen komt van een 14 jarig meisje op een shet, word heel het topic volgezet met je bent te groot, en de meeste vinden dit gewoon goed. Kom op je bent een volwassen vrouw, je bent dan niet echt dik maar je hebt wel het lijf van een volwassenvrouw heupen enz. Ik vind het gewoon triest voor deze shet, ga een paard kopen!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:31

misschien is het handig als je eerst het hele topic doorleest of anders pagina 5

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:33

sorry ik had de eerste 3 pagina's gelezen wist niet dat het niet haar paard was

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 11:25

Kimonoo schreef:
sorry ik had de eerste 3 pagina's gelezen wist niet dat het niet haar paard was

Het is wél haar pony (eerste ruiter).

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 13:52

Kimonoo schreef:
Als je hier een topictegen komt van een 14 jarig meisje op een shet, word heel het topic volgezet met je bent te groot, en de meeste vinden dit gewoon goed. Kom op je bent een volwassen vrouw, je bent dan niet echt dik maar je hebt wel het lijf van een volwassenvrouw heupen enz. Ik vind het gewoon triest voor deze shet, ga een paard kopen!

Kimonoo : lees eerst haar profiel eens. Ze had een paard, maar die heeft ze moeten laten inslapen.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 13:53

Ik vind het een geweldig leuke shet met een paar leuke gangetjes ( Haha! ) en een prachtig koppie. Top dat je hem zo aan het lopen hebt! Rijtechnisch is er ook gewoon niks mis en ik geloof ook dat je pony er echt niet onder lijdt, anders zou je niet zo kunnen rijden denk ik.
Maar ik vind het gewoon geen gezicht, hihi. Maar als jij je er prettig bij voelt, gewoon doorgaan! Succes nog!!!

Ik vind trouwens dat Maaik & Lotjj92 een beetje vervelend reageren, Maaik op de mensen die commentaar hebben en Lotjj92 op het feit 'shetlanders rijden'. Niet aanvallend bedoelt ofzo. Scheve mond

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 14:27

sjorsie schreef:
sorry hoor, maar jullie zijn echt veels te groot voor dat beesie, de 2de ruiter kan volgens mij zonder problemen meerennen, zoek een klein meisje voor deze pony

Hier ben ik het helemaal mee eens!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 14:32

als jullie lezen hadden jullie al gezien dat zorro klaargestoomd is voor de wat jongeren, maar neuh waarom zou je he Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 14:33

Kimonoo schreef:

ervaring?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:05

Kimonoo schreef:

er weleens over nagedacht dat de shetjes van 14 jarige meisjes niet onder de begleiding staan die zorro krijgt?
Niet over de rug gereden worden zoals zorro wel doet?
etc etc

_mbvd_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:06

Maaik schreef:
Massy, tussen de pony's starten gaat beetje moeilijk als je 28 bent Haha!

het gaat ook over een meisje van 11 Vork

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:08

ukkiepuk schreef:
Eleandra schreef:
Dat ziet er heel netjes uit Haha! De 2e ruiter valt op sommige foto's ietwat naar voren en trekt de hakken op.
En .. Kan ik heel anoniem vragen of ik Zorro niet eens in de penny heb zien staan *LOL*

Zorro heeft idd in de galop gestaan een tijd terug, grappig dat je hem herkent Haha!

Zoiets dacht ik ook al te herkennen ja Lachen Heb 't toen aandachtig zitten lezen en/of doorkijken

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:08

Sjoert schreef:
Geinige foto's hoor.

Al zal ik eerlijk toegeven dat ik moet lachen omdat ik het totaalplaatje er gewoonweg niet vind uitzien. Clown

Het ziet er inderdaad niet uit Vork Maar lopen kan hij wel! Haha!

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:10

ziet er echt geweldig uit..... ik vind het knap echt super Haha!

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:35

Zorro, da's lang geleden! Ziet er heel fijn uit hoor, netjes.
Veel succes in de L2!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:40

lotjj92 schreef:
nouja, een shetlander is een speelpony Sigaar , je bent 28 las ik ergens? nougoed, dan is het tijd om uit die kinderfase te komen en op een paard te klimmen. ik vind een pony al geen gezicht in de paardenwedstrijden, laat staan een shetlander!

Zo, over discrimineren gesproken! Waarom wordt er toch altijd vanuit gegaan dat een shetlander een speel/kinderpony is? Heel veel shetlanders zijn juist niet geschikt voor kinderen! Dat ze klein zijn wil niet per definitie gelijk zeggen dat ze speelpony's zijn Bovendien ken ik zat pony's die een betere proef neerzetten dan menig paard, en ook prima mee kunnen komen tussen de paarden.

Het plaatje is misschien niet zo mooi, maar ze is niet voor niets L2 Lachen
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 24-06-07 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:40

Ik vind het er netjes uitzien, alleen je bent veelste groot maar dat heb je waarschijnlijk wel meer gehoord. Nors opkijken

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 16:13

Rozanne schreef:
Ik vind het er netjes uitzien, alleen je bent veelste groot maar dat heb je waarschijnlijk wel meer gehoord. Nors opkijken

Nee joh je bent de eerste die dat zegt Clown

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:14

Cayenne schreef:
lotjj92 schreef:
nouja, een shetlander is een speelpony Sigaar , je bent 28 las ik ergens? nougoed, dan is het tijd om uit die kinderfase te komen en op een paard te klimmen. ik vind een pony al geen gezicht in de paardenwedstrijden, laat staan een shetlander!

Zo, over discrimineren gesproken! Waarom wordt er toch altijd vanuit gegaan dat een shetlander een speel/kinderpony is? Heel veel shetlanders zijn juist niet geschikt voor kinderen! Dat ze klein zijn wil niet per definitie gelijk zeggen dat ze speelpony's zijn Bovendien ken ik zat pony's die een betere proef neerzetten dan menig paard, en ook prima mee kunnen komen tussen de paarden.

Het plaatje is misschien niet zo mooi, maar ze is niet voor niets L2 Lachen

hooguit kunnen ze met volwassenen voor de kar, maar erop rijden. sorry hoor, maar waar is je verstand dan gebleven Vork