Michel123 schreef:Volgens mij is NonnyNancy tóch wel een beetje arrogant ......
Probeer je haar op deze manier uit de tent te lokken?...
Of wat is de bedoeling?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Michel123 schreef:Volgens mij is NonnyNancy tóch wel een beetje arrogant ......
BailyKarlos schreef:Michel123 schreef:Volgens mij is NonnyNancy tóch wel een beetje arrogant ......
Probeer je haar op deze manier uit de tent te lokken?...
Of wat is de bedoeling?

Michel123 schreef:BailyKarlos schreef:Jou kennende zijn de juiste sporen al in huis!
Mooi zo.
PrisSyl schreef:wat een leuk diertje ziet er netjes uit van je handen zij je t zelf al
het is een leuk manege paard en om niet te vergeten manege paarden kunnen ook gewoon de kwalitieit hebben om hoger en veder te komen dat vergeten sommige mensen nog wellis die paarden kiezen er zelf ook niet voor ..
Maar erg leuk dier hoor
BailyKarlos schreef:Ja, dat blijkt wel! Maar als ik naar de manegepaarden en pony's hier in de buurt kijk dan zie ik ze dat toch niet zo snel doen!
Dus dat maakt het extra knap!
Vooral omdat dit dier nog in de manegelessen meeloopt "verstoord" dat toch wel je training.
Barmat schreef:Maar dát is nu het hele punt - je "basis" ziet er op foto's al enorm bagger uit.... ik ga mij dan serieus afvragen hoe de oefeningen in kwestie er uit zien op een foto?
Goh, "apart" dat je wel in het Z rijd, zonder dat de basis in orde is..... wil dat zeggen dat je in de ring het puur en alleen haalt op "het trucje tonen?"
Michel123 schreef:Zijn NonnyNancy en Zolo538 één en dezelfde persoon ?

! Wanneer moet je weer starten TS ?
Soraya92 schreef:ik denk dat we maar een keertje een Z-wedstrijd moeten zien van je! Ben je gelijk van al het commentaar verlosd! Wanneer moet je weer starten TS ?
Verder vind ik het uiterlijk van t paardje wel mooi,een glimmerd
in Oudkarpsel. En ja, jullie zijn welkom
crossmonster schreef:leg je neer bij het commentaar en probeer er wat mee te doen, de foto's geven gewoon geen prettig beeld, rijd het paard eerst wat langer, zodat er meer ontspanning is, en je je houding kunt verbeteren, plaats dan nieuwe foto's voor het verschil.
crossmonster schreef:Michel123 schreef:Zijn NonnyNancy en Zolo538 één en dezelfde persoon ?
dat idee kreeg ik ook al
wellicht een welverdiende ban voor beide
nee ff serieus, nonny, je komt zo op internet idd erg arrogant over, en arrogantie siert de mens niet.
leg je neer bij het commentaar en probeer er wat mee te doen, de foto's geven gewoon geen prettig beeld, rijd het paard eerst wat langer, zodat er meer ontspanning is, en je je houding kunt verbeteren, plaats dan nieuwe foto's voor het verschil.
maar ga niet een schaduwaccount aanmaken, en ga niet iedereen die commentaar geeft tegenspreken, wij beoordelen vanaf de foto's, dat je het in werkelijkheid beter kan, dat kunnen wij vanaf hier niet zien,
maar laat je toch niet zo kennen, dat siert je niet, leg je erbij neer, en probeer te leren van het commentaar !!!!
Citaat:Volgens mij is NonnyNancy tóch wel een beetje arrogant ......

runningkawa schreef:Als we dan hetzelfde zien als op de foto,w aarom zou ze dan van het commentaar verlost zijn?
Want een moment opname is als je op 1 foto niet ff lekker inwerkt...maar dat is hier niet

lotteke schreef:nondeknetter..ging om 11 uur weg kom nu terug..4 paginas erbij...
*gaat lezen*
nog steeds over hetzelfde onderwerp??