Van mij mag hier een slotje op. Dit is niet grappig meer.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shanna schreef:
ze zit dus op les met de shet, en met les ga ik uit van rijden en dus niet mennen o.i.d.
en dan denk ik: typfout gemaakt dat die 1 er mischien niet voor hoort?
zo nee:zeg tegen die meid dat ze maar moet gaan mennen en voor het rijden een paard moet pakken..
en aangezien je 14 bent denk ik dus:zeg meid ga toch lekker grondwerk doen of mennen met die pony maar laat het rijden op de shetten achterwege en pak daar een paard voor
appelbolfan schreef:Ik vind het nu wel genoeg geweest, ze weet nu wel dat ze het niet helemaal goed heeft aangepakt.
Van mij mag hier een slotje op. Dit is niet grappig meer.
mandy13 schreef:Shanna schreef:
ze zit dus op les met de shet, en met les ga ik uit van rijden en dus niet mennen o.i.d.
en dan denk ik: typfout gemaakt dat die 1 er mischien niet voor hoort?
zo nee:zeg tegen die meid dat ze maar moet gaan mennen en voor het rijden een paard moet pakken..
en aangezien je 14 bent denk ik dus:zeg meid ga toch lekker grondwerk doen of mennen met die pony maar laat het rijden op de shetten achterwege en pak daar een paard voor
kijk jij snapt me
Jis_toosie schreef:volgens mij kan je best wel es hard worden uitgelachen nu??:P
niet jij hoor DaanxBien
DaanxBien schreef:Jis_toosie schreef:volgens mij kan je best wel es hard worden uitgelachen nu??:P
niet jij hoor DaanxBien
tis goed hoor jis
lianne14 schreef:Ik rijd ook op het paard van mijn vader. Maar ook op mijn shetten. Ik wou er verder mee komen in de sport, want dan mag niet met mijn vaders paard. Ik rijd vanaf NU alleen nog maar op Beauty en niet meer op de anderen.
Daarmee ga ik wel mennen ofzo.. En misschien wil suzanne, mijn nicht. Ze wel af en toe rijden.. En ik kan er toch nog wel eens een stukkie op ??
Rissjuh17 schreef:@Gribaldi: Ik heb tijdje terug ook op een shet "gereden" moest kijken of hij braaf was voor kleine kinderen.. Gevolg: Ben eraf gevallenZe was toch niet zo braaf.. en degene van wie die shet was zei dat ze gewoon mn dikke kont te zwaar vond hahaha
![]()
lianne14 schreef:Ik rijd ook op het paard van mijn vader. Maar ook op mijn shetten. Ik wou er verder mee komen in de sport, want dan mag niet met mijn vaders paard. Ik rijd vanaf NU alleen nog maar op Beauty en niet meer op de anderen.
Daarmee ga ik wel mennen ofzo.. En misschien wil suzanne, mijn nicht. Ze wel af en toe rijden.. En ik kan er toch nog wel eens een stukkie op ??