Painted Black @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XUlyssesX

Re: Painted Black @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:58

kimmie261 schreef:
weet je kafue,wat het allemaal zo misselijk maakt,dat je deze foto's JUIST zo hebt gemaakt om Anky in een discrediet te brengen,en DAT is zooo misselijk!!!!

Jij vind dat ze het daar fout doet ,dus dan zal je wel even deze foto's laten zien,in de hoop dat bokt ohh en aah zegt hoe fout anky wel niet is..
weet je,al gaat ze op haar zadel staan en trekken,ZIJ zal daar wel haar reden voor hebben,en JA zij mag dat,en weet je waarom???

ze is gewoon de beste amazone van de wereld!!!tot nog toe verslaat niemand haar,dus wat ze in een afgesloten binnenbak doet,boeit me niet,en hoe ze verder traint,blijkbaar zo goed dat ze overal wint!!

wat wil je nou met deze foto's bereiken,vind het echt misselijk!!!

en van mij mag ze je aanklagen wegens het plaatsen van zulke FOUT genomen foto"s!!!!!!

inderdaad ik walg er van..

wat bezielt je om zoiets te doen.. echt.. wie is hier nu het arroganst... zoek de schuld bij je zelf.

Hebely

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:00

Wat een gezeur weer zeg... Anky weet echt wel waar ze mee bezig is! Zij weet gewoon hoe ze haar paarden moet aanpakken als ze niet doen wat zij wil, soms moet je gewoon wat harder zijn anders nemen ze een loopje met je. Zolang je over het algemeen maar de goede hulpen geeft is het niet erg als je eens wat strenger optreedt! Vooral bij hengsten moet je vaak weer even laten weten wie de baas is... Het draait in de paardenwereld idd om veel geld... Maar als je goed rijd kun je het ook maken met andermans paarden en dan kost het je haast niks Het enige dat je dan nodig hebt is talent en doorzettingvermogen voor de sport, wat niet iedereen heeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:05

Nu was ik toevallig vandaag in Hagen en liep ik langs die binnenbak. Het is gewoon de binnenbak van Kasselman, dat ding is niet voor het EK geplaatst of zo. Het pad loopt daar wat schuin naar beneden en de ramen zitten vrij hoog, waardoor je eigenlijk niet van buiten naar binnen kunt kijken.

Vandaag zaten de deuren ook dicht toen ik er langs liep en er mensen aan het losrijden waren. Lijkt me ook niet meer dan normaal dat de ruiters zich kunnen voorbereiden en niet nog weer de helft van de bodem van de binnenbak moeten afstaan aan nieuwsgierige toeschouwers.

Ik had daar natuurlijk ook een verhaal over kunnen houden ihkv "de baan was afgesloten voor het publiek er zullen vast wel vreemde praktijken gaande geweest zijn".

Kimmie slaat de spijker op zijn kop waar ze zegt dat jij dit soort foto's met opzet maakt om een kampioene in diskrediet te brengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:19

Citaat:
Als jullie dan in de B doen heb je echt een twee te pakken

En als ik met losrijden achterstevoren onderste boven op mijn knol ga zitten mag ik dat ook zelf weten.

In de proef kan ik dan ook gewoon een 7 halen.

Anky zat ook niet in de proef, dus als die vind dat hij op dat moment zo losgereden dient te worden, is dat zo.
Doet ze dit in de proef heeft ze ook een 2.

Dus dat argument slaat helemaal nerges op.

en aangezien ze topscores rijd, zal haar training zo gek nog niet zijn.

Laat het zelf maar ff beter zien, ipv in 10 jaar helemaal tot de L komen
top ruiter op bokt
En dan met een houding waar het paard ook last van moet hebben op den duur. Of kom je nooit op de AdB site?

Dus wat er erger is,
een paar keer flink in de bek trekken hooguit opgeteld een min. of een ruiter voor in de nek en een paard dat op de voorhand sloft zoalng als hij onder het zadel is...

Lelijke dingen kunnen we allemaal zeggen, niet zo moeilijk, dat zie je wel

En was je instructeur of die meid of jij zo goed, stonden er genoeg sponsors om je heen.
Maar om de eenn of andere duistere reden is dat blijkbaar niet zo..hoe zou dat dan toch komen??

bonnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:22

Afbeelding behoorlijke Niet mooie /lelijke foto!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:26

Ik heb dit topic eens doorgelezen en moet echt even een aantal dingen kwijt. Ten eerste, wat ben je voor een onsympathiek, en tevens jaloers ingesteld persoon, als je zulke foto's post van een wereldruiter als deze. Dit doe je puur en alleen om een discussie als deze uit te lokken op de hoop dat deze ruiter in een kwaad (kwader) daglicht komt te staan.
Ten tweede herinner ik mij nog een topic van de TS waarbij je een 13 jarig paard met een ruiter zag rondhobbelen (kan het echt niet anders formuleren, sorry hiervoor). Foto's die in dit topic staan getuigen in mijn ogen echt nog van veel meer rijkunstigheid dan die toen in het topic stonden waarin de TS op wedstrijd bezig was. Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat ik gewoonweg super misselijk word van de zeer ONTERECHTE arrogante houding van de TS!
Natuurlijk kan je aankomen met argumenten als 'financiele mogelijkheid' en 'mindere kwaliteit paard' waardoor jijzelf niet op dit niveau presteert maar hoe jij jezelf hier probeert weg te zetten is als een of andere ster-ruiter en dit beeld heb je bij mij echt totaal weggehaald door eerder foto's van jezelf te plaatsen. Je liet zien zelf niet veel meer feeling te hebben dan "de gemiddelde b-ruiter hier op bokt'en jij hebt dan ook echt niet het recht om zo denegrerend te praten naar de andere forumgebruikers.

Snap eigenlijk uberhaubt niet dat ik nog tijd steek in een persoon als jij, maar een afremmende post kan voor jou absoluut geen kwaad!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:56

talented schreef:
Ik heb dit topic eens doorgelezen en moet echt even een aantal dingen kwijt. Ten eerste, wat ben je voor een onsympathiek, en tevens jaloers ingesteld persoon, als je zulke foto's post van een wereldruiter als deze. Dit doe je puur en alleen om een discussie als deze uit te lokken op de hoop dat deze ruiter in een kwaad (kwader) daglicht komt te staan.
Ten tweede herinner ik mij nog een topic van de TS waarbij je een 13 jarig paard met een ruiter zag rondhobbelen (kan het echt niet anders formuleren, sorry hiervoor). Foto's die in dit topic staan getuigen in mijn ogen echt nog van veel meer rijkunstigheid dan die toen in het topic stonden waarin de TS op wedstrijd bezig was. Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat ik gewoonweg super misselijk word van de zeer ONTERECHTE arrogante houding van de TS!
Natuurlijk kan je aankomen met argumenten als 'financiele mogelijkheid' en 'mindere kwaliteit paard' waardoor jijzelf niet op dit niveau presteert maar hoe jij jezelf hier probeert weg te zetten is als een of andere ster-ruiter en dit beeld heb je bij mij echt totaal weggehaald door eerder foto's van jezelf te plaatsen. Je liet zien zelf niet veel meer feeling te hebben dan "de gemiddelde b-ruiter hier op bokt'en jij hebt dan ook echt niet het recht om zo denegrerend te praten naar de andere forumgebruikers.

Snap eigenlijk uberhaubt niet dat ik nog tijd steek in een persoon als jij, maar een afremmende post kan voor jou absoluut geen kwaad!

AMEN!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:59

haha
nu ga ik ook gelovig doen
Amen!!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:03

Anky traint gewoon op haar manier en waarbij zei denkt dat goed is! En ja als anderen daar anders over denken of zeggen van nee dat moet niet zo dan zouden ze dat maar eens aan Anky moeten gaan vertellen! Kijken of ze dan nog wat te zeggen hebben. Ik vind het in ieder geval knap wat ze allemaal bereikt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:47

al gaat ze er achterstevoren binnenstebuiten opzitten om dat peerd aan het lopen te krijgen.............. vind ik niet erg

verder ga ik helemaal met Kimmie mee, beneden alle peil!

Deze mevrouw heeft meer gevoel in haar pink dan wij allemaal bij elkaar, en als zij het nodig vind om het dier zn tanden te flossen....... dan zal dat ongetwijfeld nodig zijn, want een ieder weet dat je de top wel kan halen op een oneerlijke manier........ maar dat je er niet kan BLIJVEN als je niet paarden hebt die het voor 10000% voor je WILLEN doen, en een paard WIL niks voor een oneerlijke/onredelijke ruiter

Renate12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:51

hihi goh het zou ook eens niet over anky gaan. en natuurlijk zijn het ook weer dezelfde personen die wat over haar te zeuren hebben.
toevallig dat je over isabell werth of ulla salzgeber nooit wat hoort van die personen.
wat wil je nou bereiken met deze fotos? onze anky zwart maken? zodat jullie perfect lijken? en als je daadwerkelijk iets over de rollkur wilt weten, waarom maak je dan fotos die daar in de verste verte niet eens mee te maken hebben??
lijkt me trouwens sterk dat je daar ineens intresse in hebt, ik heb namelijk destijd een pb van je gehad waarin je mij vertelde hoe slecht het wel niet was en hoe slecht sjef janssen wel niet is.
kom op kafue laat onze toppers toch.. wij nederlanders gaan hier op bokt toch ook niet zitten zeuren over ulla of isabell.. wat denk je nou? dat die heilig zijn ofzo? denk je nou echt dat die hun paarden nooit ens ff flink op hun flikker geven?

hebben jullie in duitsland niet een soort forum zodat wij in ieder geval geen last hebben van jou vervelende gedoe in de trant van 'hoog trekgehalte'.
weet je kafue, al die topruiters zijn gewoon geniaal, anky evengoed als isabell en ulla, en ook nicole (die volgens jou niet goed kon rijden maar toch op onverklaarbare wijze Olympisch Kampioen werd met Remmie.. ), en al onze andere toppers. maar genialiteit staat soms een beetje gelijk aan idiotisme. en dan vraag je je hezelf nou eenmaal af hoe ver je wilt gaan om écht die top te bereiken. ik durf met de hand op mijn hart te zeggen dat ulla en isabell hun paarden ook ldr rijden. puur omdat anky achter elkaar successen behaalt. de klassieke dressuur van vroeger is misschien niet goed genoeg meer om nu de top te bereiken. welke topruiter leert nu in deze tijd een paard nou passage of piaff zonder zweep en sporen?? alles moet snel, alles moet perfect.
het gaat om NU. als anky volgende week met PaintedB een wedstrijd wil winnen, dan gaat ze daarvoor, dat doen isabell en ulla echt niet anders hoor. die pakken hun paarden ook wel eens door.. dus, aan jou om ons ook een keertje fotos te sturen van isabell en ulla in een 'bad day' .

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:56

eerlijk gezegt wordt ik hier echt pis nijdig van.

ik ga niet zeggen dat ik het mooi vind om zo iemand te zien rijden.

maar helemaal niemand hier gaat mij vertellen dat we zelf allemaal ten alle tijden poeslief op ons paard zitten en het altijd op de goede manier oplossen en altijd een fijne hulp gebruiken, want dat ga ik dus echt niet geloven. iedereen wordt wel eens pisnijdig tijdens het rijden en doet dan dingen die er niet zo mooi uit zien.
ik zal het eerlijk toegeven ik heb ook wel eens zo op mijn paard gezeten, maar ik kan je wel vertellen dat hij op dat moment zich echt onuitstaanbaar gedraagde, misschien zach je het er aan de buitenkant niet vanaf maar onder mij en in mijn hand voelde het niet goed en als op een vriendelijke rijtechnische manier niet aanslaat bij het paard moet je soms wel eens dingen doen waar je je achter af voor zal schamen maar dat hoort bij de concequentie, ik ga niet reskeren dat er 500 kilo met me aan de haal gaat en weet hoe hij me iedere keer het zelfde geintje moet flikken. \

ik denk dat anky het vast niet leuk heeft gevonden dat ze op dat moement zo moest ingrijpen en ze zal achteraf ook wel gedacht hebben "wat zullen de mensen gedacht hebben naast de kant" maar dit bewijst dus gewoon dat zij ook maar gewoon een mens is en moest laten weten wie er nou eigenlijk de baas was.
en eerlijk gezegd is het enige wat ik bedenk als ik dit soort foto's zie "oh iedereen heeft dus wel eens van dit soort "uitspattingen" ik ben niet de enige"

en ik vind het zo schijnheilig en zo zwak dat hier mensen comentaar op durven te geven terwijl ik met 100% zekerheid durf te zeggen dat we allemaal wel eens op zo'n manier op ons paard hebben gezeten en als dat niet zo is dan ben je of niet concequent of je hebt een heel makkelijk paard.

wat geloven jullie dan dat paardrijden makkelijk is dat paarden altijd gewoon met je mee denken?

en op deze manier rijden heeft niks met anky haar rijstijl te maken maar met een op dat moment niet zo'n lief paard waar concequent mee om moet worden gegaan.

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:03

Ik denk dat Ank wel weet waar ze mee bezig is. En is het nou zo'n ramp om een paard even op zn plaats te zetten als ie doordramt? Een keer in zn bek rammelen is niet einde van de wereld. Wat doe jij als je paard door sjouwt? Foei zeggen, en hem met de zweep zeker een keer over zn schouder aaien. Wat wel jammer is; Als je bezig bent met je paard te corrigeren, en het wordt gefotografeerd, op internet gezet, en er wordt zoveel over gespeculeerd.

Ze wordt er wel Olympisch kampioene mee, en Europees kampioene. Als iedereen het hier zoveel beter weet... Doet het er 'even', zou ik zeggen.
Haal eerst de balk uit je eigen ogen en kijk daarna naar de splinter bij de ander.

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:21

De TS dacht zeker dat Anky allemaal van die automaatjes had, waar je alleen maar op hoeft te gaan zitten en het knopje 'aan' in hoeft te drukken...

Nou.. Lekker topic. Als ik Anky was zou ik maar niet meer op wedstrijd gaan. Als je 1 keer je paard in zn bek trekt is half bokt in rep en roer

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 20:25

Angeliek schreef:
De TS dacht zeker dat Anky allemaal van die automaatjes had, waar je alleen maar op hoeft te gaan zitten en het knopje 'aan' in hoeft te drukken...

Nou.. Lekker topic. Als ik Anky was zou ik maar niet meer op wedstrijd gaan. Als je 1 keer je paard in zn bek trekt is half bokt in rep en roer

Nee hoor eentje verwonderd zich en stelt vragen en de anderen verdedigen als 12 paginas lang.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:28

Kafue schreef:
Angeliek schreef:

Nee hoor eentje verwonderd zich en stelt vragen en de anderen verdedigen als 12 paginas lang.

En weer een ander doet schijnheilig en doe net of ze niet de intentie had om een soortgelijke discussie op gang te brengen! Alsjeblieft, doe nou niet of je neus bloedt en kom er gewoon eerlijk voor uit dat je uit jaloezie (afgunst) deze foto's hebt geplaatst op de hoop dat andere mensen negatieve uitlatingen zouden doen over de rijkunstigheid van Anky.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:33

Dat heeft niet eens wat met verdedigen te maken
maar weten dat we niet allemaal op een automaat zitten als die knol van jou. Weten dat 600 kg hengst wel eens aangepakt mag worden.
Dat heet, verder kijken dan je neus lang is.
Maar dat weet jij niet hoe dat moet

jij rijd geweldig L2 als een plumpudding, hebt geen geld en sponsors ondanks je geweldige kwaliteiten.
Dat heet erg dom en kortzichtig zijn.
En weet je, met zulke bekrompenheid, zul je ook nooit en klein beetje leren rijden.
Niet eens het topje van een gespleten haar punt haalt het bij het gevoel van Anky
En echt heel ziek, dat je die dan af gaat kraken op deze manier.
Misschien dat je beter prof hulp kunt gaan halen en dan niet op paardrij gebeid ..

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 20:37

Okee okee ik kom er voor uit.

Ik heb de fotos geplaatst in de hoop dat Anky geen kampioen zou worden en iedereen de paarden zou gaan behandelen als prinsjes en prinsesjes op de erwt. En dat alles maar tot een happy end mag komen, [fffffff

Ik benken: geachte mensen van de Boktjury ik ben schudlig jullie hebben me door }> }> }> .

Maar wel mooi al dik 12 paginas geloof ik............ dus een discussie om weer van te smullen!!!!!!! Met opmerkingen nou ja in een cafe had je dan nu een mes tussen de ribben.

Mijn knol is idd als automaat zadelmak geboren op L2 niveau, hij kost niets, en kan door een dom en kortszichting iemand gereden worden die het presteerd door enkelt een paar express op het verkeerde moment geschoten fotos en discussie kan uitlokken van minimaal 12 pagina's.

Wie is er nu dom??????

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:38

Ik kwam er net achter dat je zelf uit Duitsland komt. Ik heb niets tegen buitenlanders, en al helemaal niet tegen duitsers, want ik woon er zelf een kilometer vanaf. Dus begrijp me niet verkeerd. Maar geef nou zelf toe: Probeer je het bericht van deze week wat uit de Duitse richting gonsde niet even lekker aan te wakkeren op bokt?

Geef me eens de link van een duits paardenforum. Eens kijken hoe blij de bezoekers er daar mee zijn dat we de duitse toppers gaan afkraken.

Meid wat ben jij eigenlijk ook zielig... Kun je het niet hebben dat wij de nummer 1 van de wereld in ons land hebben rondhobbelen? Lekker puh, want Laurens komt er ook nog aan *sorry *

Nee echt, ik weet niet wat je met dit topic wilt bereiken, maar 1 ding is zeker: Het respect voor Anky blijft, en dat voor jou daalt naar een dieptepunt...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:39

Kafue schreef:
En ja als ik met haar zou hebben gepraat zou ik ook hebben gevraagd waarom ze zo reed. want eerlijk is eerlijk ik stond bij de ring om ook eens de beroemde rollkur te zien. Die heb ik niet gezien maar dit wel. Ik zag een paard dat heel fijn en los liep, en hulpen die daar niet bij pasten. Maar ja dat is wat je ziet.
.

Dit Kafue zegt meer over jouw rijtechnische inzicht dan over haar rijtechnische kwaliteiten.

Dat jij niet kan zien dat het paard daar ubervervelend aan het rondstampen kan zij niks an doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:41

Haha grappig
heerlijk dat je tussen de regels door kunt lezen dat je het heel wat vind dat je L2 bent (moeten we nu aan je voeten gaan liggen?)

maar vind het slecht hoe de OS en nu weer EK kampioene rijd
Die paarden zijn allemaal GP geboren of wist je dat nog niet

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:43

Eerst dacht ik is dat anky? Toen ik de fotos zag. Maar toen bedacht ik me dit: Als haar paarden niet van haar zouden houden lopen ze ook niet zo goed op een wedstrijd . En ze heeft denk ik echt wel een goede band met hun. Het halthouden gaat soms bij mij ook niet zo soepel..En andere dingetjes.

snoopy_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:46

De meeste mensen doen t haar niet na.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:48

Sommige wel, ze missen alleen de sponsors

sorry kon het niet laten, word er melig van

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:50