Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Art_Ificious schreef:en als iedereen leest weten ze ook dat ik op zoek ben naar instructie. Alleen is dat moeilijker dan ik zou willen.
Ik heb geen groot budget om aan lessen uit te geven dus hogere reiskosten dan leskosten wil ik al zeker vermijden.
Art_Ificious schreef:maar er staat niet dat het rijden perfect is. En als eerder vermeld, bij het ene paard gaat het beter dan bij het andere.
De Haflinger heb ik dit jaar ook niet meer gereden en aan zijn reactie in de wei te merken (dreigen als ik hem wil wegsturen) zal hij als ik hem weer zou rijden ook niet mak blijven maar mij in het begin ook weer uittesten.
EN ik weet heus hoe ik moet halthouden. Heb het verschillende keren gedaan op de juiste manier voor het vallen. Dat ik wel rechtop kan zitten na de val wil niet zeggen dat ik dan ook geen pijn had.
Ik ben ook nog aan het zoeken wat de juiste beugellengte is voor mijn steigbeugels. Het ene moment lijken ze te kort het andere weer te lang waardoor ik ook verkramp in mijn beenspieren.
Art_Ificious schreef:Ik ga akkoord dat ik idd nog niet goed kan zitten, sturen en tempo terugnemen op de juiste manier.
MAAR nog maar eens... de laatste halthouden die je ziet was idd voorover maar door pijn in mijn heup na het vallen. Hoe vaak moet ik dit nog melden voor jullie dat eindelijk willen aannemen??
Art_Ificious schreef:en als iedereen leest weten ze ook dat ik op zoek ben naar instructie. Alleen is dat moeilijker dan ik zou willen.
Ik heb geen groot budget om aan lessen uit te geven dus hogere reiskosten dan leskosten wil ik al zeker vermijden.
Art_Ificious schreef:En in de zomer had ik ook les van die vriendin op de haflinger. Maar door omstandigheden is zij ontfriend anders had ik nu nog les van haar.
Art_Ificious schreef:En in de zomer had ik ook les van die vriendin op de haflinger. Maar door omstandigheden is zij ontfriend anders had ik nu nog les van haar.
Maar bon, ik stop met reageren en updates plaatsen.
Goede updattes worden als ongeloofwaardig bekeken
negatieve waarbij ik zelf al vermeld dat IK fout was worden toch nog extra in de spotlights gezet.
Maar bon, ik stop met reageren en updates plaatsen.
Goede updattes worden als ongeloofwaardig bekeken
negatieve waarbij ik zelf al vermeld dat IK fout was worden toch nog extra in de spotlights gezet.
Picasso schreef:Art_Ificious schreef:En in de zomer had ik ook les van die vriendin op de haflinger. Maar door omstandigheden is zij ontfriend anders had ik nu nog les van haar.
Ontvriend? Laat me raden: ze had kritiek op iets?![]()
Marijke, serieus.... neem les, doe niet zo dom en laat je helpen door mensen die veel praktijkervaring hebben.... Het zal de investering waard zijn als je tenminste bereid bent er voor open te staan.... Stop met aanmodderen en ga werken aan je rijkunsten op de manege.
Goof schreef:MarliesV schreef:Filmpjes en berichten over Harley die al in december wordt gelongeerd. Heeft al een zadel op gehad enz enz (dier is nog geen 3 jaar)
Hier is ze heel open over, dit kun je ook gewoon op bokt lezen. Dat hoeft niet heel 'stiekem' via een facebookaccount.