Heeft niet meteen het uitzicht als "sportpony", ik vraag me eigenlijk af wat mensen met sportpony bedoelen? Ikzelf zie een perfect geschoren vosse/bruine pony met knotten, duur lederen zadel meestal bruin met bijpassend hoofdstel, borsttuig en lederen beenbescherming met een meisje/jongen op volledig weggestopt in het bling. Ik denk dat dit het typische beeld is dat mensen hebben,echter heb ik zelf bruin tuig,cap met strass,bruin wedstrijdjasjes met strass, mijn pony is geschoren en gedot. Ben ik nu verwaand? Heb ik nu een pony gekocht die alles al kan omdat ik te lui was om alles nog aan te leren? Heb ik ouders die me hard pushen? Nee, ik hou van mooi tuig en ik spendeer er al mijn spaargeld aan. Ik vraag me dan af wat er mis mee is...
Echter valt mijn pony absoluut niet in de smaak "je kan er nog zoveel bling aanhangen als je wil,het blijft een lelijk beest" is een opmerking die ik dikwijls krijg. 1x kwam er een moeder naar me toe die me vertelde dat dit de inrijpiste was van de 90cm en dat de piste voor de 60cm wat verderop was

Heb er maar niks opgeantwoordt maar toen ik 3e werd in de 90cm kon ik het me toch niet laten om haar een stralende glimlach toe te werpen tijdens de prijsuitrijking