O wat leuk. Ik hoop dat ik op die leeftijd ook nog kan rijden. Veel plezier
tessaex
Geplaatst: 01-03-15 21:00
Gewoon lekker doen! Er zijn ook andere manieren waarop je vervelend je botten kan breken, maar dit weerhoud je ook niet dat te doen denk ik (autorijden, fietsen, lopen, etc). Wanneer je gewoon op een rustig paard zit met een goede instructeur kan je alleen maar genieten
Gewoon doen ! Is juist super tof dat je weer wilt gaan rijden !
blacktown
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-15 12:38
nanoukkie schreef:
hopelijk komen er foto's!!
Ik wou dat ik wist hoe foto's te plaatsen ...ik heb geprobeerd, maar wil niet lukken
blacktown
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-15 18:27
Om een foto te plaatsen kreeg ik een tip van Lepeltje23.....en nu kijken of het werkt De foto was genomen toen ik mijn 2e les kreeg. De foto is helaas wel erg donker ][/URL[/img]
Ik zie dat het is gelukt Nu weet ik hoe het werkt, en zal zien of ik een meer duidelijke(lichtere) foto kan vinden. Bedankt Lepeltje 23 !!
Lepeltje23
Geplaatst: 02-03-15 18:39
Super dat het gelukt is Wauw, mooie foto; dat ziet er heel goed uit!
Ik heb hier een wat lichtere (niet duidelijker ) foto van mijn allereerste longeerles....waar ik een poging doe om te draven met lichtrijden. Dat was dan voor 't eerst weer na 35 jaar. Er is uiteraard genoeg om aan te werken, maar ohhhh wat had ik meteen alweer plezier in het rijden.
De andere foto die ik eerder hier plaatste was behoorlijk donker, en die foto heb ik nu iets lichter kunnen maken, dus bij deze:
Twee keer op een ander paardje....ook altijd leuk en vooral spannend. Beiden paardjes zijn echt super lief en mak....maar goed ook voor dit oudje .
Martie
Geplaatst: 03-03-15 18:52
Wat ziet dat er leuk uit! Je doet het heel goed, hoor!
Wat leuk om te lezen en te zien! Jammer dat het nu even niet lukt met je arm. Vorig jaar stond mijn ruin in de winter op een stalling aan de drunense duinen. Daar stond ook een vrouw van 65 jaar oud met haar merrie. Ze reed ermee in het bos en voor de wagen. Ik ben eens met haar wezen rijden en ze had een betere conditie dan ik! Ik was met mijn 43 helemaal kapot na de zoveelste draf en galop en zij ging maar door . Echt geweldig! Ik hoop voor je dat je snel het rijden weer kan oppakken!
Topic is ruim anderhalf jaar geleden geopend. TS is begonnen met lessen, hoe het er nu voor staat weet ik ook niet. Al weer een jaar geleden dat ze wat heeft gepost.