Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dior_bokt schreef:Wendy_Komen
Ik wil op de monty roberts mannier gaan lessen,
Of op een mannier te daar op lijkt,
dior_bokt schreef:Chaos schreef:Een gewoonte?? Hij doet het alleen met bit schrijf je.
Dus of verkeerdere rijerij en ongemak. Of een slecht bit. Of alles.
Hij doet dit niet alleen met rijden, het bit is nagekeken en past goed, de juiste maat en dikte gebruik ik voor hem.
Als het alleen met rijden was, dan had ik al lang andere stappen ondernomen,
dior_bokt schreef:Dat wil ik juist niet meer gaan gebruiken en dat heb ik ook tegen de eigenaar van hem gezegd
dior_bokt schreef:Het paard krijgt niet de schuld en ik ook niet van de eigenaar
dior_bokt schreef:Mischien is even vakantie voor beide wel goed om alles weer even in rust te gaan doen
dior_bokt schreef:Hij krijgt geen vakantie dat helpt namelijk niet,
Een paard heeft een geheugen als een olifant,
Hij heeft al een keer een week vankantie gehad. en toen kwam er ook geen verandering in, omdat hij een geheugen heeft als een olifant,
Moll schreef:Het probleem op lossen is als het pellen van een ui, laagje voor laagje weg halen tot dat je heb gevonden waar het fout is gegaan, 9 van de 10 keer zit het probleem bij de ruiter en niet bij het paard, het probleem is alleen wil de ruiter dit inzien, als dit niet het geval is is het onbegonnen werk.
Wendy_Komen schreef:Mika, jij stelde in een oud topic al de juiste vraag, waarbij haar antwoord, het antwoord op de vraag is waarom hij het doet:
dior_bokt schreef:
"mika11 In ieder geval, het paard is dus 11 jaar. > ja
Hoe lang speelt het tong probleem dan al? > sinds de laatste tijden
Vanaf dat het paard bereden is, of pas sinds de laatste tijd?
Of sinds enkele jaren?
mika11 schreef:
Sinds jij hem rijdt?
dior_bokt schreef:
Ja
Mindfields schreef:TS het heeft geen zin met oplossingen te komen bij jou, dat heb je zelf wellicht niet door, maar werkelijk alles wat aangedragen wordt wijs je af, en je lokt elke keer weer negatieve reacties uit door de manier waarop je bijvoorbeeld je laatste bericht ook weer post. In elk topic van je kom je uiteindelijk na pagina's lang emmeren dan aan met DE oplossing die je zelf gaat proberen. En vervolgens open je weer een nieuw topic dat weer precies hetzelfde verloopt.
mika11 schreef:Oké, dan hier nog een aantal vragen, waar jij ook nooit op hebt geantwoord:
Vragen die in al jouw topics wel eens naar voren zijn gekomen, maar nog niet zijn beantwoord!
1.Waar woon je ongeveer? (ivm met mensen die jou wel willen helpen)
2.Moet jij nooit naar school?
3.Wat zegt de eigenaar van de pony van het probleem?
4.Wat voor een type pony betreft het?
5.Hoe was de pony voordat jij ermee begon met rijden?
6.Wat doe je allemaal met je pony: dressuur, springen, buitenrijden?
7.Hoelang rijd jij de pony al?
8.Waarom accepteer je het niet gewoon, dat de pony de tong uit de mond houdt?
9.Hoe oud ben je ongeveer? (10-15 of 15-20). Dat is wel handig om te weten zodat mensen die jou antwoorden zich daarop kunnen aanpassen.
dior_bokt schreef:Moll schreef:Ik geef je heel normaal antwoord, dus niet alles over 1 kam scheren, nog iets als vanzelfsprekend aan nemen, nuance in je antwoord, zou je sieren.
Ik heb het ook niet over jou moll.