lotte002 schreef:Even uptadje voor hier alleen misverstanden over ontstaan!
ten eerste heb ik goed les. en ik heb de merrie rust gegeven en nu sinds maandag weer opgestapt en voelte fijn en goed aan.
over de verkoop: is echt wegens tijdegebrek! ik heb het erg druk met mn studie en heb een eigen huisje wat ook veel tijd kost! ik vind dat deze merrie meer aandacht verdient dan dat ze nu krijgt. hoop dat het zo een beetje duidelijk is>
Nee, dat vind ik niet echt duidelijk.
Je heb het paard net enkele maandjes en nu ineens heb je het te druk- dat had je voor het kopen van een paard toch kunnen weten?
Daarbij heeft dit paard nu een ernstig en gevaarlijk probleem, waardoor je de toekomst van dit paard ernstig in gevaar brengt door het de handel in te gooien....
Wat dit paard verdient is hulp bij het oplossen van het ernstige probleem, vóórdat je haar gaat verkopen...
, maar je kan je advertentie gewoon wijzigen, bij mijn marktplaats en dan mijn advertenties en dan wijzigen, kleine moeite.

. Ik begrjp dit echt niet. Je zet niks in je advertentie over het steigeren, puur "tijdgebrek" Dat wist je 3 maanden geleden toch ook wel? Vind hetzo zonde, is een hele mooie merrie. In zo'n korte periode zo het vertrouwen kapot gereden. Ik heb nog nooit een paard voor de lol of om de ruiter uit te proberen, zich achterover zien laten vallen. Vrees dat jij dat zelf veroorzaakt hebt. I.p.v. je verantwoording te nemen, gauw het paard op marktplaats gooien, dat is pas echt een rare streek. Je hebt de papieren nog niet eens.