Toushie: je moet je foto's even uploaden via www.imageshack.us of www.mijnalbum.nl , want voor deze sites die je nu gebruikt heb ik een password nodig...... Ik kan de foto's dus niet zien
Pas nog bij mijn vriendin en der pony geweest. Ze waren aan het springen, dus dat leverde nogal wat op komt ze aan...tjoeketjoeketjoek....staat ze stil, ieeeeh De andere kant werd er niet beter door Ja, bijna bijna, maar das toch net te min Grrrr.... LUNA!! (zie vooral haar rooie kop ) giraffe bewijsje dat ze het wel kunnen hoor
Er word ook niet bepaald actief op de hindernis afgereden krijg ik de indruk ChingYi, Hihi, denk dat jullie met zo'n bak ook beter waterpolo kunnen doen ipv springen
ik snap best dat dat paard niet wou springen die bak is echt een 'zijl met groene zeep glijbaan' maar verder leuke foto's
Een natte bak hoeft nog niet direct een gladde bak te zijn ligt aan het type zand *heeft zelf ook een bak die na een flinke plensbui ook onderwater staat maar nog wel rijbaar is omdat het gewoon stroef blijft* Zit gewoon soort van strandzand in
IK krijg ook niet echt het idee dat ze op de hindernis af RIJD. Ze gaat er op af met het idee: ach hij stopt toch. En ff over de hindernis zelf, zulke dunne balkjes kunnen levensgevaarlijk zijn. Een paard bezeert zich er veel eerder aan dan aan gewone balken...
IK krijg ook niet echt het idee dat ze op de hindernis af RIJD. Ze gaat er op af met het idee: ach hij stopt toch. En ff over de hindernis zelf, zulke dunne balkjes kunnen levensgevaarlijk zijn. Een paard bezeert zich er veel eerder aan dan aan gewone balken...
Whow, die haf heeft aanleg als westernpaard - wat een mooie sliding stop!
ChingYi: niet zo vreemd dat de pony van je vriendin stopt. De balken hebben vrijwel dezelfde kleur als de bodem - de pony kan ze nauwlijks zien. Niet bedoeld om je af te zeiken, maar er zat enige logica in de stops van de pony. Als je een volgende keer nu 'ns een stijltje maakt en daar iets van een deken of een jas overheen gooit, kan de pony zien wat ze springt. Wel superbraaf dat ze die laatste nog wel springt.