Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anthea schreef:Hij's 1.
(Geen commentaar erop ofzo dat hij nog zo jong is..Ik heb het vandaag pas met hem voor de 1e keer gedaan en ik doe het maar 2 keer per week.)
Robin__ schreef:http://img170.imageshack.us/img170/6561 ... nik2ng.jpg nevony: ik zie er geen blooper in
Anthea schreef:Hij's 1.
(Geen commentaar erop ofzo dat hij nog zo jong is..Ik heb het vandaag pas met hem voor de 1e keer gedaan en ik doe het maar 2 keer per week.)
oosterhoff schreef:Anthea schreef:Hij's 1.
lekker wel commentaar erop want dit is niet zoals het goed is voor je paardje. Als ik een jong paard ga inrijden van 4 jaar, al is ie al 5 dan zet ik hem twee keer per week aan het werk. koop dan toch gewoon een pony van 4 jaar als je niet kan wachten.
Anthea schreef:Toevallig stond er een hengst achter die staldeur,en die 2 gaan niet sociaal samen.
Plaats maar commentaar..Ik luister er niet naar,sorry.
Vickelientje schreef:Haha, Heike! Wat een gevaarlijke paarden hebben jullie zegIk kom daar maar nooit rijden, want jij hebt echt veel te veel bloopers
![]()
joellover schreef:Idd.haha ja en die discussie over te jong zijn doe dat even via de pb !
Heike schreef:Een goede vriend van me zat in de les vrijdag en ze gingen zonder zadel rijden. Nu ging dat heel goed. totdat meneer er ineens van tussen vloog. Met dit als resultaat
sans6 schreef:Heike die is echt GEWELDIG!! haha lach me rot hier![]()
terorita schreef:whaaa die word echt gelanceerd
Marijkeeee schreef:geweldig Heike dat zijn nog eens echte bloopers![]()
_Lady_lover_ schreef:hhahahah die 2de foto geweldig
XlucienneX schreef:hhiihihihihihih die van heike is leuk
x_manon_x schreef:aahhaha Heike , jij post zulke grappige bloopers !
Ludora schreef:Ja op die foto van Heike lijkt het net of die jongen recht in de camera kijkt en lacht !!! Lollig !!
De rest ook hoor
Anthea schreef:Toevallig stond er een hengst achter die staldeur,en die 2 gaan niet sociaal samen.
Plaats maar commentaar..Ik luister er niet naar,sorry.