Een paar foto's van het WK studentenrijden in Frankrijk. Een parcours springen of een dressuurproef rijden op een paard wat je niet kent, en waarop je 8 minuten mag losrijden voordat je begint, valt niet altijd mee..... Ze zat eerst weer, maar powny deed z'n hoofd nog een keer naar beneden, en dan ga je toch: En dan lig je: Omdat het een kampioenschap was, mocht ze nog wel terug opstijgen en haar parcours afmaken. Deze wilde hier niet: En hier niet: En ook zijn tweede paard vond t niet zo'n geslaagd idee: Halve finale springen, vraag me niet hoe, maar hij kwam hier nog foutloos overheen: En dressuurpaarden zijn in Frankrijk ook niet altijd eens met wat ze moeten doen:
Ik heb ook eindelijk een blooper op camera, helaas lijkt het een kleintje, maart Gul gaat onwijs hoog met die benen hij was een ekertje aan het hypere en bokte maar en bokte maar en hij oogt wat lomp maa ris ontzettend lenig en zijn bokken gaan echt van voor naar achter van lionks naar rechts en dan na 2 bokken vliegen je beugels uit en na weer 3 bokken vlieg jij deraf en Gul kan dan echt zo naar je kijkn evan hè wta doe je hier, jij hoort hier niet Geweldig vind ik dat!
Dit was met een wedstrijd en ja ik had een 4 want het was verzet op de zweep, want af en toe heeft hij er echt hik aan en als je hem dan een tikkie geeft word je teruggepakt met een bokkie