en die wilde niet echt springen, maar moest toch.. Dus dan krijg je een noodsprong

Vrijdag 20 jan ging ik met mijn nieuwe paardje springen, en die heeft nu 7x gesprongen, en vond het allemaal erg spannend (voor het eerst in op die manege) en mijn zusje zou foto's maken. Dus ik zeg tegen haar: Als ik eraf val moet je véél foto's maken
! Staat ze foto's te maken, doet ze haar camera even uit en in haar zak.. Val ik door een noodstop eraf
Helaas loop ik nu even op krukken.. Mja.. Ga snel weer springen..

en die x daarna schoot ze naar rechts en ik hing dus nog aan 1 arm en 1 been aan dixie.. Het is me gelukkig wel gelukt om terug in het zadel te komen
en die x daarna, wou ze der weer langs schieten, maar in plaats van dat te doen, draaide ze zich peilsnel om!
dat was wel minder natuurlijk. Ik heb er 3 schaafwonden op me rug en 1 op me schouder aan overgehouden. Maar verder gaat het wel weer gelukkig. Gelukkig is die val niet gefilmd, want dat zag er volgens mij echt behoorlijk pijnlijk uit
Naja, dat was het dan ook. Alleen wel jammer dat van toen ik er naast hing geen filmpje was gemaakt.. Want dat zag er volgens me vriendin Jill(gipsy_fame hier op bokt) heel komisch uit.. Ik moest dan ook heel hard lachen toen ik eenmaal weer zat