Renate en ik aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Squit

Re: Renate en ik aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 19:23

waar blijven de mods met het slotje???
ze zijn de laatste tijd niet de moeilijkste met topics sluiten als er geen opbouwende tips gegeven worden..
en nu heb ik zo eens even kriskras door dit topic heen gelopen en ik zie weinig tips!!
het is meer dat er kritiek gegeven wordt over het gewicht van de TS ipv rijtips!
geen mens wil dat zijn of haar pony/paard te veel last heeft of te veel in de weg zit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 19:32

ik ben het met KiWiKo eens, waarom word alles op het paard afgeschoven? 9 van de 10 keer zijn de fouten die gemaakt worden, ruiterfouten.. en ik vind idd ook ,dat jou instructeur je moet helpen om die fouten op te lossen.
iedereen maakt fouten, ik ook, maar ik heb wel geleerd om eerst goed naar mezelf te kijken, en ja vaak is het mijn schuld.. en daar werken we dan weer verder aan.
ook ik vind je zadel te klein, nu word de druk niet goed verdeeld.
om dan te zeggen 'ja maar zij zegt'.. tjsa.. maar dat geeft jou niet het recht om anderen aan te vallen, jij komt zelf scherp uit de hoek, dan kan je dat van een ander ook verwachten.. je kan ook naar de tips kijken, en daar wat mee doen..

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 19:32

Hier een slotje voor overleg.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:57

Moderatoropmerking:
En we hebben besloten dat het slotje erop blijft, omdat de sfeer nu niet echt prettig is, en waarschijnlijk ook niet meer prettig zal worden.