Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Jammer, net geen winstpunt
.
.
WowAmigo schreef:JumpingQueen schreef:ikvind helemaal neit dat hij teveel word gereden kijk maar eens op grote tranings stallen en grote ruiters hun paarden staan per dag 3 uur in de stapmolen en worden daarna nog eens gereden is alleen maar goed voor de conditie .. en bij grote cross ruiters die paarden wprden meestal ook 2 a 3 uur gereden per dag voor de conditie.. anders bouwen ze nooit iets op.
Maar die doen dat niet op 1 kilootje brokjes schat ik zo in
Maaartss schreef:ja maar jongens. jullie kennen het bij ons op stal niet. jullie kunnen wel zomaar zeggen hij moet meer brok krijgen. maarja als je het zegt en hij krijgt het niet.. wat moet je dan? byvoeren mag bij ons niet meer ivm met andere paarden die dan denken dat ze ook wat krijgen. daarom is het zo lastig.
Machie schreef:Maaartss schreef:ja maar jongens. jullie kennen het bij ons op stal niet. jullie kunnen wel zomaar zeggen hij moet meer brok krijgen. maarja als je het zegt en hij krijgt het niet.. wat moet je dan? byvoeren mag bij ons niet meer ivm met andere paarden die dan denken dat ze ook wat krijgen. daarom is het zo lastig.
Als ik vind dat mijn eigen paard meer moet hebben, krijgt ie dat gewoon! T is toch je eigen paard? Waarom dan naar een stalhouder luisteren?

. Meetje22 schreef:Oké en dan nu de update![]()
Ik heb inmiddels een andere stal voor Davey gevonden.
Hij gaat er per 1 september heen.
Hij heeft daar zn eigen stukje weiland ( naast andere paarden) waar hij de hele dag lekker mag wandelen en in de winter zn eigen paddock dus ook de mogelijkheid om overdag buiten te staan.
Ook is het strand erg dichtbij dus eerdaags ontspanning genoeg.
Het voerschema is qua hoeveelheid voer prima en ook de stallen zijn erg netjes.
Het is een kleine privestal met 5 paarden dus lekker rustig.
Ook is er een afspraak gemaakt met een osteopaat dus het is even afwachten wat/of deze gaat vinden.
Inmiddels is Davey goed gewend geraakt aan zn mylertrensje en loopt er super op.
Dus tot nu toe ziet er een goed uit.