Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Denise_ schreef:Krijgen we nou pagina's vol alleen maar reacties over de bitten? Het hoeft toch niet 20 keer herhaald te worden..

!!
sevke schreef:Lieve bokker Chiba : lees het topic. En dan vooral mijn tweede topic [HAW] mijn kids met hun pony's opnieuw @work
Daar zie je hoe we normaal rijden. De witte pony wordt af en toe op een lichte shank gereden OP EEN RESPECTVOLLE MANIER. De vos rijden we normaal bitloos of met een kneveltrensje. Uitleg staat allemaal in het topic
btw : dank voor je compliment. Ik vind ze ook prachtig
En dat ziet er super uit! sannekeee schreef:Op deze foto's , zegt ik : Ik vind het echt zielig , hoe ze aan het bit trekken.

Moesten de kinderen echt zo hard trekken als iedereen hier beweert, zouden de pony's dan niet met hun mond open lopen ? Het is jullie misschien niet opgevallen, maar ik gebruik geen neusriemen.
) We hebben hem al 4 jaar, onze dochter is er nog nooit afgevallen en ze gaan voor elkaar door het vuur. Hij is haar allerbeste vriendje. Hem verkopen zou het ergste zijn wat we haar kunnen aandoen... Soms hebben ze wel eens een communicatiestoornis, ja, dat gebeurt.
Maar hij heeft nog altijd een mondje van boter, en dat gaan we ook zo houden ! Esther schreef:Wat ik veel verschrikkelijker vind zijn foto's met daarop paarden die in de krul getrokken worden op een trensje en waarvan de mond zo vast is dichtgesnoerd dat de paarden geen druk meer kunnen ontwijken. Die paarden lopen ook 9 van de 10 keer met de oren plat in de nek bijvoorbeeld, dat zie ik bij deze foto's echt niet.