Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabian_Girl schreef:Ik denk dat je dat beter zelf eens kan doen
Pattypaard schreef:Of het zadel goed ligt. Volgens mij wel.. ze is ook altijd al van jongs af aan al met dit zadel gereden is mij verteld.
Luckystory; Het tuig willen we er juist wel bij overkopen dan. Als het echt goed ligt teminste. *Word nog door iemand anders naar gekeken is de bedoeling.
Arabian_Girl schreef:Je zegt het hier ook hoormaarja je luistert toch niet naar wat half bokt tegen je heeft gezegt
N_fotografie schreef:Hoeveel hogere ruiters rijden hun paard door tot een bepaald niveau en verkopen ze daarna om er vette winst aan te maken?
Pattypaard schreef:Of het zadel goed ligt. Volgens mij wel.. ze is ook altijd al van jongs af aan al met dit zadel gereden is mij verteld.
virgin_lady schreef:Dat wilde ik nou net zeggen. Ze komt mij over als iemand die net een jaartje rijd. Beginnende ruiter. Ze lijkt me echt niet klaar voor een paard. Verder ga ik met de rest mee. Het lijkt me hier zeker wel om het geld te gaan. dat merk ik op uit de keuring , het zadel , en dat ze goedkoop is en je niet verder kijkt. Maarja het is toch maar een project he dus wat maakt het voor jou uit. snel genoeg een volgende gevonden
Nee ik vind niet dat je toe bent aan een paard met jou instelling en ervaring.
xEbony schreef:Vind dat je veel te hard aan de teugels trekt en dat hij veel te diep loopt.
xx_Horsiex schreef:Het is goed bedoeld naar de TS, dat zeker, maar de manier waarop gereageerd wordt als niet direct iets wordt aangenomen is in mijn ogen ook zeer kinderachtig. Er zitten mensen tussen die alleen maar hun gelijk willen trekken.
En de mensen die maar blijven zeggen dat Patty hun adviezen niet aan wil nemen, so what? Patty mag toch nog wel zelf weten wat ze aan neemt en wat niet. Moet dat dan gezegd worden? Moet ze dan als een of ander penny meisje worden afgeschilderd omdat ze niet alles aanneemt? Get a life.
Goedbedoelde adviezen is een ding, maar doordrammen is stront vervelend.