ga zo door een naturtalentje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ga zo door een naturtalentje

:
) maar ook best gevaarlijk, voor het zelfde geldt val je op dat moment of gebeurd er iets anders ergs, je zit op dat moment tenslotte erg dicht met je hoofd bij je benen. Of je raakt zelf je evenwicht kwijt, op een heel verkeerd momemt! Je kan echt raar terecht komen! Het is heel stoer hoe je zo met je paard bezig bent (mijn complimenten!) maar het aller minste wat je qau veiligheid nog kan doen is een cap dragen. Het wordt tenslotte al minder stoer wannneer je op je hoofd valt, met misschien wel fatale gevolgen. Je cap draag je voor je eigen veiligheid, hoe braaf je paard ook is! Mensen zullen er ook echt niet raar van op kijken als je een cap draagt! Een cap of helm wordt bij zoveel sporten (Paardrijden, Wielrennen, autorace etc. etc.) en door zoveel (top)sporters gedragen!

Het gemak waarmee je met de paarden om gaat en doet, heerlijk! Vue schreef:Ach dat gezeur van iedereen hier, jaloers ?
Dit is zoals het zou moeten, zoals iedereen het zou moeten leren.
Fantastisch flor, je bent een natuurtalent..
En muiske07; Fántastisch dat je flor deze kans gegeven hebt !
echt geweldig!!! ravellie schreef:Wat ben jij lenig zeg
Kan je mij niet wat lesjes geven?![]()
evi_sammy schreef:is het nou nooit een keertje fout gegaan![]()
pfff petje af hoor meid!! ik vind het echt super dat je op zo jonge leeftijd zoiets kan bereiken met je paarden !!!
hahahah ik keek dat filmpje toen dag ik bij mezelf hoe komt ze ooit zonder zadel op die bonte... nou gewoon via der ander paardjeecht geweldig!!!
haha.
) crossen en lol met je knol. Het is lange niet bij dat van jou, maar je leert er wel ontzettend van. Ook qua je zit etc.
Ik had alleen wel een simpel hoofdstelletje op, maar ach. Ik had overigens geen begeleider en wel cap op en reed meer op de engelse manier zonder zadel dan het geen wat jij / jullie doet/n 
Soraya92 schreef:Ik vind je ook een Pipi Langkous! En dat is een compliment , dat je gewoon zo goed met die dieren om kan gaan
![]()
Trouwens , ook een kleine felicitatie waard , ik denk dat er weinig 'nieuwe' mensen op bokt het schoppen om 10 pagina's vol lof te krijgen!
Dus geloof mij , je bent goed bezig !
ik wacht op de volgende foto's !!

[/quote]
Jah derde jaars economie zijn niet altijd de nuchterste mensen !
ravellie schreef:Wat ben jij lenig zeg
Kan je mij niet wat lesjes geven?![]()

YDWINE schreef:Welkom!
Ik vind het heel knap en gedurft wat je allemaal doet! Erg gaaf!
Maar ik ga toch nog even lekker zeuren:
Het is en blijft natuurlijk een paard en paarden zijn vluchtdieren. Er kan altijd wat gebeuren!......
:
Florrtjé [Kusje] __elise__ schreef:Je mag me best een paar lessen geven hoor
Vind het er echt heel gaaf uitzien, denk dat ik toch maar weer even ga oefenen met me knollie
Al mis ik toch wel de cap bij jouw.
_Esther schreef:waar woon je ? ik ben heeel brijf tijdens het lessen

florrtje schreef:_Esther schreef:waar woon je ? ik ben heeel brijf tijdens het lessen
wat bedoel je met "brijf" aan je vreemde taal te horen ben je niet van west-vlaanderen, tenzij je dit woord zelf uit vond !![]()
ik woon dus in west-vlaanderen helemaal tegen de zee (De Haan)
xxx
het betekend zoiets ls braaf