Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sjaap schreef:Kinderen kinderen ! Het is toch overduidelijk dat TS er iedere nacht huilend van in slaap valt omdat deze pony, die overigens vroeger, voordat zij last kreeg van haar rug ( veroorzaakt door bijv de bijzetteugel ? , oh correctie, dat was geen bijzetteugel he op de foto ) waarschijnlijk wel M gelopen heeft, maar TS in kwestie rijd er vrees ik met moeite een B proef uit. Dit heeft tot gevolg dat haar fantasiewereld op hol geslagen is. Zij opent een topic op bokt, liegt de boel bij elkaar, komt met dubieuze foto's en spreekt zichzelf tegen.
Ik wil MEER !! van dat soort mensenMeer ! Meer ! Meer ! En meer popcorn ! Nooit geweten dat op een dinsdag ziek thuis zitten zo vermakelijk kan zijn
Go Sjaap, Go Sjaap, Go Sjaap!!!

Sjaap schreef:Hier ben ik het helemaal mee eens! Al die hoge bloeddrukken hier terwijl het uitverkoop is!
[/quote]
piezze schreef:zitten er eigenlijk ook mannen of jongens op bokt?
Welshcobfan schreef:Als de verzorgster van mijn pony op internet zou zetten dat het haar pony was, was ze snel weg
Ik moet al een kwartier naar de wc maar dan mis ik de pret
Heb er iemand een emmer voor me ? 

_Kelly schreef:waar slaat dat nou op![]()
![]()

Evelijn schreef:Welshcobfan schreef:Als de verzorgster van mijn pony op internet zou zetten dat het haar pony was, was ze snel weg
Heb je een 13-jarige Penny dan als verzorgster? Want dan zou ik dat nog maar nog eens uitleggen.
Topic gaat ook heel hard off-topic.. dat slotje krijgen we wel vandaag nog
Sjaap schreef:Meer meerIk moet al een kwartier naar de wc maar dan mis ik de pret
Heb er iemand een emmer voor me ?
Evelijn schreef:karina1977 schreef:Sorry ik denk zelf dat ze meer heeft aan tips dan aan een toppic vol mensen die het beter weten en geen tips geven .
Het begon ook met tips en vragen, en toen ging de TS daar zelf tegenin dat het allemaal wel goed was.
Tijgertje: het verhaal dat pony rugproblemen heeft gehad staat ook al op pagina 1, heeft TS zelf aangegeven. Die schreef alleen dat het allemaal al weer prima was.
Evelijn schreef:Welshcobfan schreef:Als de verzorgster van mijn pony op internet zou zetten dat het haar pony was, was ze snel weg
Topic gaat ook heel hard off-topic.. dat slotje krijgen we wel vandaag nog