Een shetlander is zo'n klein klere-ponyding.. daar valt amper op te rijden.

En iedereen maar rijtechnisch commentaar geven. Dat werkt toch voor geen meter. Lekker mee klooien met die dingen. Ze kunnen wel wat hebben.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

& een heel lief shetje trouwens
Sjoert schreef:Ik vind dit zo mooi
En iedereen maar rijtechnisch commentaar geven. Dat werkt toch voor geen meter. Lekker mee klooien met die dingen. Ze kunnen wel wat hebben.
ben ik het helemaal mee eens
katiavl schreef:Niemand spreekt daar toch van, het gaat om het blokeren van de shet door het uitsteken van de benen in de regio van de schouders..
Mensen lezen, en verder is het perfect mogelijk om gewoon dressuur met een shet te rijden. Daarvoor zitten er genoeg goed opgeleide shets op bokt.
En dan komt het eigelijk uit op de conclusie dat ze door een te klein zadel haar benen naar voor schuift, waardoor ze druk op de achterkant van het zadel veroorzaakt. Die op zijn beurt nog is erge druk op de thoracale ruggenwervels geeft. En daar zit de![]()
Daar is een shet niet beter belast voor dan een paard, erg jammer dat de eigenaar niet inziet. Want ik zou de ts nooit zo hebben later rijden. En dat heeft niks met zanieken of penny te maken, gewoon een doodnormaal feit
Sjoert schreef:Ik vind dit zo mooi
elinax21 schreef:ja idd hier net zo, dat slaat helemaal nergens op. een pony is een pony dus ook een shet kan je goed verpesten.
sorry als dat zo lijkt je heb me idd tips gegeven die ik opzich goed kan gebruiken ook op me eigen pony alleen op de shet rijd ik voorlopig toch niet omdat ik er niet meer in de buurt kom 
elinax21 schreef:oke, ik voelde me al aangevallen omdat ik nu al meerdere keren gequote word

*wil weer een kijkje terug in mijn penny tijd nemen
*Candysnoepje schreef:Op sommige foto's zie je dat je niet netjes zit, dat komt omdat je te groot bent dan kan je namelijk niet goed plaatsen.
kijk als je er 1x voor de lol op zit oke. maar een wetstrijd enzo rijden??? Stop ermee...

Bouwien schreef:Ik vind het eigenlijk best grappig..*wil weer een kijkje terug in mijn penny tijd nemen
*
Laat haar toch... ze heeft een leuk proefje gereden en het enige wat ze hoort is dat het geen prettig gezicht is.. so what een shet is geen KWPN-er...

ELpatcho schreef:Bouwien schreef:Ik vind het eigenlijk best grappig..*wil weer een kijkje terug in mijn penny tijd nemen
*
Laat haar toch... ze heeft een leuk proefje gereden en het enige wat ze hoort is dat het geen prettig gezicht is.. so what een shet is geen KWPN-er...
ik denk dat ze het op een kwpn'er het heel goed zou doen.. dus waarom doet ze dat dan niet?
Sparky10 schreef:wauw wat een geweldig topic voor een dement persoon zeg , je kan alles hier 10x teruglezen hetzelfde als het niet meer is ,
moeten we vaker doen zo ene herhaal topic geweldig !
op mijn vz pony. Maakt niet uit wat voor zadel, toch schuift hij altijd na/in de galop naar voren. Vreselijk irritant, een staart riem is toch het beste ja
Kan er bij mij helaas niet op, maar ik klier wat met het zadel.
Nog gefeliciteerd !