Zorro, de zwarte kleine reus!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RyantJ

Re: Zorro, de zwarte kleine reus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:10

leuke pony hoor..
maar dat je erop stapt Bloos ..

Shema

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:27

nog eens ff alles doorgelezen sinds mijn laatste post... (kwestie dat ik alles gelezen heb voordat ik er iets op zet Knipoog )
ik vind dat er inderdaad veel keer opnieuw een "1-zin"bericht komt met "hij is te groot voor je", ok dat dat sommigen irriteert, maar denk dat anderzijds van degenen die niet vinden dat de grootte van de ruiter overdreven is, dat de attitude te aanvallend is
(de "stop met zeuren als dat alles is wat jullie kunnen, stelletje mierenneukers, enz.")
ieder zijn mening, whatever die mag wezen, gelukkig dat die hier verkondigt mag worden (of niet?)
en als 300 mensen zowat mogen antwoorden dt het een prima combi is, enz, (ook veel "identieke posts"!) waarom mogen dan ook geen 300 mensen zeggen dat ze het eens zijn dat ze de ruiter te groot vinden?
ik vind ook wel dat een shet niet per se een kinderpony moet wezen, maar dan wel een men-of vrijheidsdressuurpony'tje, of een beestje voor in de weide...
kwestie om nog eens terug te komen op de ruiter-en pony-proporties: mijn broertje is 12, 1m50, weegt 40 kilo, (en dat is niet klein, nog mager voor een 12-jarige!)en eerlijk denk ik niet dat ik die op een shet van 1.07 zou zetten, dus ik vind dat zelfs het verzorgmeisje van 12 er niet zou moeten op gaan rijden...
pony's tussen paarden in de dressuur: echt wijs! Haha! maar toch niet met een te grote ruiter op Bloos
en dat mensen met een warmbloed in de dressuur zo arrogant enzo (naar andere pony's / paardenrassen) zijn, heb ik nog niet zoveel van gemerkt...
als de fysio en al zeggen dat zorro er echt geen last van heeft, prima, maar 'k zou toch de boodschap niet uitbrengen naar de wereld van "ja, weeg je niet veel meer dan 60 kilo, kruip op je shet!"
dit even om een onderbouwde kritiekpost te posten van langer dan 1 zin Haha!

(maar kritiek op je rijden (oorspronkelijke ruiter dan) ga ik niet geven, want ik rijd nog niet lang Engels, en met handen heb ik zelf nog genoeg problemen Bloos maar denk dat die toch al gegeven is, de tweede ruiter: mja, benen langer hé, in de mate van het mogelijke Haha! )

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:55

Citaat:
ik vind ook wel dat een shet niet per se een kinderpony moet wezen, maar dan wel een men-of vrijheidsdressuurpony'tje, of een beestje voor in de weide...

Dat snap ik dus niet.. Waarom zou een shetlander geen concours kunnen lopen (zelfs op een iets hoger niveau dn de B)?? Hij is klein, nou en? Shetlanders zijn geen gefokte wedstrijdpaarden, maar dat zijn veel fjorden en haflingers ook niet! En toch zie je die ook best veel in de sport. Je ziet veel kleine kinderen op shetlanders, maar dat is omdat shets klein zijn. Maar als zo'n beestje potentie heeft voor de sport en je bent zelf niet groot, waarom dan niet uitbrengen? Knipoog

Citaat:
pony's tussen paarden in de dressuur: echt wijs! Haha! maar toch niet met een te grote ruiter op Bloos
en dat mensen met een warmbloed in de dressuur zo arrogant enzo (naar andere pony's / paardenrassen) zijn, heb ik nog niet zoveel van gemerkt...

Wil je dan een meisje van 11 bij de paarden laten rijden met een shet? Gaat een beetje moeilijk Knipoog Of je moet echt heeel klein zijn als volwassene..
en over neerkijken, dit merk ik zelfs Tong uitsteken en ik rij weinig dressuurwedstrijden.. Maar ik merk echt wel dat mensen met supermooie dressuurpony's of 'gewone' ponys neerkijken. En vooral op ponys van een ander ras. Dit zie je zelfs bij jury's!!

Ik vind het echt super dat het zo goed gaat met Zorro! vooral na zn blessure.. Ik vind je er ook niet te groot voor!! Als je op concours kijkt, zie je best veel mensen die ook met de voeten onder de pony uitsteken.. daar wordt toch ook niks over gezegt Knipoog Dat zijn meestal sportponys, en in verhouding zijn shetlanders veel sterker dan bijvoorbeeld NRPS'ers..
Ga vooral zo door!! Vind het echt super Haha! En hopen dat het straks net zo goed gaat als je nichtje er op gaat rijden! Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 18:02

Shema schreef:
als de fysio en al zeggen dat zorro er echt geen last van heeft, prima, maar 'k zou toch de boodschap niet uitbrengen naar de wereld van "ja, weeg je niet veel meer dan 60 kilo, kruip op je shet!"
(maar kritiek op je rijden (oorspronkelijke ruiter dan) ga ik niet geven, want ik rijd nog niet lang Engels, en met handen heb ik zelf nog genoeg problemen Bloos maar denk dat die toch al gegeven is, de tweede ruiter: mja, benen langer hé, in de mate van het mogelijke Haha! )

Volgens mij is hier ook nergens gezegd of aanleiding gegeven tot de boodschap "ga rijden op een shetlander als je minder dan 60 kilo weegt... En al helemaal niet "start je shet tussen de paarden."

Zij als combi hebben gewoon lol met elkaar en toevallig willen ze ook nog kijken of ze goed genoeg zijn om wat punten te scoren. Tot nu toe lukt dat aardig... Maar mocht het niet meer gaan, ook prima, lol hebben ze toch wel met elkaar.

Tell me if I'm wrong...

Ik als 2de ruiter moet mijn benen langer houden ja, dat moet ik op elk dier, want ik trek áltijd mijn hakken op Clown Haha! (de eerste foto van mij is wel extreem, de beugels zijn wel langer gemaakt hoor Tong uitsteken )

*edit* ik was was een woord vergeten...
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 17-06-07 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:10

Citaat:
Volgens mij is hier ook nergens gezegd of aanleiding gegeven tot de boodschap "ga rijden op een shetlander als je minder dan 60 kilo weegt... En al helemaal niet "start je shet tussen de paarden."

Helemaal mee eens.. Ik snap ook niet waar die conclusie uit getrokken word.. Knipoog

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:12

ow ik wou trouwens ook nog evne tip geven ana de 2e ruiter.. dit is geen critiek.. maar je zit een beetje ingezakt.. dan ziet het er ook meteen wat onvriendelijker uit.. probeer een rechte rug te houden.. Lachen

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:39

Shema schreef:
nog eens ff alles doorgelezen sinds mijn laatste post... (kwestie dat ik alles gelezen heb voordat ik er iets op zet Knipoog )
ik vind dat er inderdaad veel keer opnieuw een "1-zin"bericht komt met "hij is te groot voor je", ok dat dat sommigen irriteert, maar denk dat anderzijds van degenen die niet vinden dat de grootte van de ruiter overdreven is, dat de attitude te aanvallend is
(de "stop met zeuren als dat alles is wat jullie kunnen, stelletje mierenneukers, enz.")
ieder zijn mening, whatever die mag wezen, gelukkig dat die hier verkondigt mag worden (of niet?)
en als 300 mensen zowat mogen antwoorden dt het een prima combi is, enz, (ook veel "identieke posts"!) waarom mogen dan ook geen 300 mensen zeggen dat ze het eens zijn dat ze de ruiter te groot vinden?

Ik heb er idd geen problemen mee als mensen zeggen wat ze vinden, ieder zijn eigen mening en dat respecteer ik ook. IK heb ook mijn mening en zou graag zien dat deze ook gerespecteerd wordt...

Shema schreef:
kwestie om nog eens terug te komen op de ruiter-en pony-proporties: mijn broertje is 12, 1m50, weegt 40 kilo, (en dat is niet klein, nog mager voor een 12-jarige!)en eerlijk denk ik niet dat ik die op een shet van 1.07 zou zetten, dus ik vind dat zelfs het verzorgmeisje van 12 er niet zou moeten op gaan rijden...

Dit is jouw mening en heb ik verder niets aan toe te voegen Haha!

Shema schreef:

Ik heb nog NOOIT op wedstrijd meegemaakt dat andere ruiters mij omver reden of arrogant tegen mij deden, alleen maar omdat ik met een shet start. De jury trouwens ook niet, we hebben (bijna) altijd de punten gekregen die we verdiende. Ik heb dus niet gezegd dat mensen met warmbloedpaarden arrogant zijn...

Shema schreef:

Daarom staat er ook bij dat dit een resultaat is van 7 jaar, onder professionele begeleiding, trainen. Mijn bedoeling is nooit geweest om mensen op een shet te krijgen als ze miner dan 60 kilo wegen. Een shetlander kan 20% van zijn eigen gewicht dragen. Voor Zorro is dat ongeveer 50 kg.

Shema schreef:
dit even om een onderbouwde kritiekpost te posten van langer dan 1 zin Haha!

Dank je wel Haha!

Shema schreef:

Ineke heeft moeite met haar balans, op Zorro is dit nog moeilijker omdat hij voor haar te klein is vandaar haar houding. Hierdoor raakte Zorro weer uit balans en hebben we het circeltje weer rond. Nadat zij haar beugels wat langer had gemaakt lukte het iets beter. Het "echte" rijden en het starten zal ze toch beter met haar eigen pony kunnen doen Vork

Zie dit niet als een verdedigende kritiek terug naar jouw van mijn kant, maar een als een aanvulling op jouw post Haha!
Laatst bijgewerkt door ukkiepuk op 17-06-07 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:55

weetje wat ik niet snap? dat je er met je voet onderuit komt en je bent gelijk veel te lang, maar ik zie genoeg mensen van 1.80 op een fjord/haf oid, die komen er verder onderuit, waarom mag dat wel dan? en zijn die niet te lang?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 18:56

ukkiepuk schreef:
Ineke heeft moeite met haar balans, op Zorro is dit nog moeilijker omdat hij voor haar te klein is vandaar haar houding. Hierdoor raakte Zorro weer uit balans en hebben we het circeltje weer rond. Nadat zij haar beugels wat korter had gemaakt lukte het iets beter. Het "echte" rijden en het starten zal ze toch beter met haar eigen pony kunnen doen Vork

Langer he, niet nog korter Tong uitsteken Haha!

Ik ga hard mijn best doen en misschien starten wij nog wel eens tegen elkaar Knipoog

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:04

Ineke2 schreef:
ukkiepuk schreef:
Ineke heeft moeite met haar balans, op Zorro is dit nog moeilijker omdat hij voor haar te klein is vandaar haar houding. Hierdoor raakte Zorro weer uit balans en hebben we het circeltje weer rond. Nadat zij haar beugels wat korter had gemaakt lukte het iets beter. Het "echte" rijden en het starten zal ze toch beter met haar eigen pony kunnen doen Vork

Langer he, niet nog korter Tong uitsteken Haha!

Ik ga hard mijn best doen en misschien starten wij nog wel eens tegen elkaar Knipoog

Sorry 'k was niet helemaal bij de les Clown

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:30

Levi vs Zorro Clown daar wil ik dan ook wel foto's van zien! Haha!

Shema

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 15:15

xDramaQueen schreef:
weetje wat ik niet snap? dat je er met je voet onderuit komt en je bent gelijk veel te lang, maar ik zie genoeg mensen van 1.80 op een fjord/haf oid, die komen er verder onderuit, waarom mag dat wel dan? en zijn die niet te lang?

in principe moet je niet alleen kijken naar hoe lang de benen komen, want dan kan je, als je kort zit, wel op een paard/pony passen, en als je lang zit, "te groot " zijn Knipoog
beste manier om te kijken of je er nog op mag, is inderdaad kijken wat de verhouding tussen jouw gewicht en dat van het beestje is, maar je moet ook uitkijken dat je benen niet in de weg zitten in het paard zen bewegingen...
ook kan je bijvoorbeeld mollig/dik zijn, maar niet met je benen in de weg zitten, 't kan uiteindelijk ook serieus je paard irriteren als hij/zij te klein/niet sterk genoeg is voor je
mengelmoes van alles een beetje waar je dus mee moet rekening houden, want waar ik de paarden verzorg zit dan bijvoorbeeld ook een welsh (1.40) waar ook alleen de kleinere kinderen mee mogen rijden omdat ze een pijnlijke rug heeft...
(en haflingers en fjorden kunnen, net als de shet, ook meer dragen dan bijvoorbeeld een fijne D-pony, waardoor ze wel grotere mensen kunnen dragen, maar ook hier moet je uitkijken dat er niet gezegd wordt "welja, 't zijn zulke, die kunnen dat wel aan", ik rijd nu een sterke haf-ruin van 1.40-1.45, ben 1.80 groot en weeg 68 kg, en ik vind mezelf ook een twijfelgeval... het gaat dus niet om de shet, laat dat duidelijk wezen, je moet alles in't geheel bekijken)
Citaat:
Ik heb nog NOOIT op wedstrijd meegemaakt dat andere ruiters mij omver reden of arrogant tegen mij deden, alleen maar omdat ik met een shet start. De jury trouwens ook niet, we hebben (bijna) altijd de punten gekregen die we verdiende. Ik heb dus niet gezegd dat mensen met warmbloedpaarden arrogant zijn...

heb't ergens in de pagina's gelezen (moet maar eens kort overlezen, als je zin hebt Tong uitsteken ), maar weet wel niet of die nu van jou kwam of niet, de post van mij was zo even mijn hele meningssamenvatting over alle laatste pagina's, wat er gezegd is geweest (te vermoeiend om echt alles te beginnen quoten hoor Bloos )
Citaat:
Daarom staat er ook bij dat dit een resultaat is van 7 jaar, onder professionele begeleiding, trainen. Mijn bedoeling is nooit geweest om mensen op een shet te krijgen als ze miner dan 60 kilo wegen. Een shetlander kan 20% van zijn eigen gewicht dragen. Voor Zorro is dat ongeveer 50 kg.

mja, maar ben bang dat sommige shet (of in't algemeen) kleinere ponyrassenliefhebbers het wel zo gaan interpreteren Bloos
ze willen ook zo ver geraken, zullen mss niet zoveel interesse hebben in fysio en alles enzovoort...
maar zolang je blijft herhalen dat alles zeer goed onder begeleiding staat van mensen die er serieus iets van kennen, en er mss bij zegt dat je het mss niet goed zou vinden als iedereen het zou uitproberen, maar dan zonder begeleiding, vind ik het mss kunnen, maar ja, je kent al mijn mening over rijden op shets, niet Knipoog
Citaat:
Dat snap ik dus niet.. Waarom zou een shetlander geen concours kunnen lopen (zelfs op een iets hoger niveau dn de B)?? Hij is klein, nou en? Shetlanders zijn geen gefokte wedstrijdpaarden, maar dat zijn veel fjorden en haflingers ook niet! En toch zie je die ook best veel in de sport. Je ziet veel kleine kinderen op shetlanders, maar dat is omdat shets klein zijn. Maar als zo'n beestje potentie heeft voor de sport en je bent zelf niet groot, waarom dan niet uitbrengen?

ik zeg ook niet dat de ruiter echt groot is é... Bloos
maar ik vind ze te groot voor de pony (zelfs mijn broertje vind ik ervoor te groot, lezen!), en ik heb ook niet gezegd dat shets geen wedstrijden kunnen lopen onder de man, maar ik vind dat een shet te klein is om wedstrijden te doen onder een volwassene of onder een kind dat te groot is voor de pony...dus ja, ik zou toch opteren voor een nichtje met veel talent Knipoog
(die zin verkeerd geïnterpreteerd dus Knipoog , wat ik bedoelde met die zin die jij gequoted hebt, is dat ze best wel kunnen gehouden worden door volwassenen (en dat het dus niet alleen "kinderpony's" zijn), maar dan echt wel niet om erop te rijden
Citaat:
Shema schreef:

nog eens ff alles doorgelezen sinds mijn laatste post... (kwestie dat ik alles gelezen heb voordat ik er iets op zet )

Ik heb er idd geen problemen mee als mensen zeggen wat ze vinden, ieder zijn eigen mening en dat respecteer ik ook. IK heb ook mijn mening en zou graag zien dat deze ook gerespecteerd wordt...

't was dus hoedanook niet specifiek op jou bedoeld, maar naar alle bokkers die zo wat reageerden é Knipoog
heb dus ook wel respect voor elke mening, op voorwaarde, dat als er discussie uit voortkomt, uitgelegd kan worden waar die mening op gebaseerd is
(ik haat mensen die gewoon zeggen "mooi en schattig" of "jakkes, te groot", als ze erbij niet kunnen zeggen WAAROM, want een "mooi en schattig" of een "jakkes te groot" is gewoon te gemakkelijk)

voila, weer een aanvulling op mijn en anderen hun bericht Haha!
(btw, goed dat ruiter 2 de beugels heeft langer gemaakt, want de balans was idd niet echt erbij, maar waarom dan foto's van de korte beugels?)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 15:56

Shema schreef:
(btw, goed dat ruiter 2 de beugels heeft langer gemaakt, want de balans was idd niet echt erbij, maar waarom dan foto's van de korte beugels?)

Omdat na 2 rondjes stappen de beugels langer werden gemaakt en er in die tijd toevallig ook foto's gemaakt zijn Tong uitsteken

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 17:33

fury_berber schreef:
Maaik schreef:
Waarom zou je je voor schut zetten? En dán nog, wáárom zou je je wat kunnen schelen wat anderen van je vinden? En vooral, waarom zou je wat van Bokt aannemen? Is de laatste tijd toch alleen maar geze*k als 'grotere'/'oudere' personen op shets stappen, zolang hun (ruiter & pony) maar lol hebben.
Trek je niet zoveel aan van de buitenwereld en doe lekker wat je zelf wilt. Het is pas sneu wanneer jij je wat gaat aantrekken van wat andere van je vinden.

Júllie komen érg kinderachtig over ipv Miljoeska die met haar shet prestaties levert! Tussen de paarden, en dan ook nog is met gemak de paarden eruit rijd, dáár heb ik er respect voor. Niet voor die mensen die met een 'warmbloed' in de Z2 rijden. Dat soort mensen is de laatste tijd ook enkel maar arrogant. (Met uitzonderingen daar gelaten)
Wordt tijd dat jullie ook is langer kijken dan je neus lang is.

Hélemaal mee eens!

de mensen die een warmbloed in de Z rijd heb ik respect voor, meer dan dat je op zo'n kleine shet gaat rijden Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:12

In de paardenwereld moet je respect hebben voor iedereen, heb je dat niet, ben je geen paardenliefhebber.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:21

xDramaQueen schreef:
In de paardenwereld moet je respect hebben voor iedereen, heb je dat niet, ben je geen paardenliefhebber.

Nou sorry maar ik heb geen respect voor mensen die echt veels te groot zijn, of hun paarden niet goed behandelen Knipoog

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:37

Het ziet er stoer uit! Leuk zo'n s(h)etje Lachen

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:45

x_Marr ik vind de eerste ruiter echt niet zo veel te groot voor de pony,het ziet er alleen anders uit dan wij gewend zijn, zo te zien heeft de pony er ook plezier in en bevendien dit is ook geweldig dat dit paardje tussen de gewone paarden meeloopt op di niveau en ze als zorro er geen lol in had zouden ze ook niet zover gekomen zijn en ik benieuwd naar het Z debuut

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 17:25

Nou het Z-debuut zal nog een lange tijd op zich laten wachten (mnochten we ooit zo hoog komen Clown ) We zijn net gestart in de L2, eerst daar maar eens wat winstpunten rijden Haha!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 17:33

jori_X schreef:
Citaat:

Wil je dan een meisje van 11 bij de paarden laten rijden met een shet? Gaat een beetje moeilijk Knipoog Of je moet echt heeel klein zijn als volwassene..
en over neerkijken, dit merk ik zelfs Tong uitsteken en ik rij weinig dressuurwedstrijden.. Maar ik merk echt wel dat mensen met supermooie dressuurpony's of 'gewone' ponys neerkijken. En vooral op ponys van een ander ras. Dit zie je zelfs bij jury's!!

Een meisje van 11,mag nog niet eens bij de paarden rijden,daarvoor moet je minimaal 12 zijn! Knipoog Om maar ff te gaan muggenziften! Clown

Carretje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 17:41

jori_X schreef:
Citaat:

Dat snap ik dus niet.. Waarom zou een shetlander geen concours kunnen lopen (zelfs op een iets hoger niveau dn de B)?? Hij is klein, nou en? Shetlanders zijn geen gefokte wedstrijdpaarden, maar dat zijn veel fjorden en haflingers ook niet! En toch zie je die ook best veel in de sport. Je ziet veel kleine kinderen op shetlanders, maar dat is omdat shets klein zijn. Maar als zo'n beestje potentie heeft voor de sport en je bent zelf niet groot, waarom dan niet uitbrengen? Knipoog

Citaat:

Ik vind het echt super dat het zo goed gaat met Zorro! vooral na zn blessure.. Ik vind je er ook niet te groot voor!! Als je op concours kijkt, zie je best veel mensen die ook met de voeten onder de pony uitsteken.. daar wordt toch ook niks over gezegt Knipoog Dat zijn meestal sportponys, en in verhouding zijn shetlanders veel sterker dan bijvoorbeeld NRPS'ers..
Ga vooral zo door!! Vind het echt super Haha! En hopen dat het straks net zo goed gaat als je nichtje er op gaat rijden! Haha!

Ik ben het er mee eens dat shetlanders op de wedstrijden kunnen rijden, ik had zelf ook een shet op de wedstrijden gestart, ik begon in de B en mog al na 5 parkoersen L starten, heb er ook best veel mee gewonnen !

Dus het is Onzin als je zegt dat shetlanders geen wedstrijdpony´s zijn ( niet alle shetlanders kunnen goed springen maar ook niet alle New forest pony´s of Kwpn´enners Enz.)

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 18:55

Zorro is geweldig Haha!
Ik had hem ook een x gezien, maar alleen in zn stal toen,
Maar hij is echt super Haha!
En leuk ineke dat je er ook ff op gereden heb! zit vreemd he zo'n shet

Qitanalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 19:42

Na als dat gedoe over te groot zijn is het wel eens goed geweest daar over.
Zelf rij ik ook een een shetlander, ben 14 jaar en ben 1m56 groot.
Jeffery kan me makkelijk dragen want weeg maar 42 kg, (weinig ja, maar doe bijzonder veel aan sport).
Momenteel rij ik Jeffery 2 a 3 maal per week, niet te veel dus.
Hij heeft voldoende rust.
Het is niet zo dat ik hem ga uitbrengen op wedstrijden, omdat ik hem eigenlijk alleen maar dressuurmatig rijd voor de dochter eigenaresse(6 jarige meid).
Hij kan soms best fris zijn, en de ouders willen natuurlijk niet dat ze er eens goed vanaf flikkert.
Als ik foto's laat zien krijg ik ook bakken commentaar, daarom durf ik meestal ook geen foto's meer te plaatsen op bokt.

Zorro en jij, lijken echt 2 handen op 1 buik, echt super om te zien!
En hij kan echt super lopen, zoals je al van de vele andere mensen heb gehoord Knipoog
Ik had jullie ook een keer in de galop zien staan, dacht toen, wauww dat moet een grote shetlander zijn :p , maar dat is dus in werkelijkheid helemaal niet zo.
Je ziet maar, wat shetten allemaal niet kunnen he Knipoog
Hoe heb je Zorra eigenlijk leren wijken?
Ben namenlijk van plan, Jeffery dit ook te leren.
Maar heb geen benul er aan te beginnen met Jeffery.
Jeffery kan mooi rond lopen, schouderbinnenwaarts ,...
Maar dat wijken ... Clown
Hoop dat je me op weg kunt helpen.

Alvast bedankt voor het lezen van deze hele "preek".
Groeten Karen

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 20:31

ukkiepuk als ik het zo zie gaat dat wel goed komen lijkt me geweldig dat leuke ding tussen de paarden!!!GO FOR IT!! Cool

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:16

Kei leuk beestje!!
je bent alleen wel een beetje groot, maar goed.
Zorro lijkt er weinig last van te hebben. Tong uitsteken
Veel plezier nog met hem.