Michel123 schreef:Volgens mij is NonnyNancy tóch wel een beetje arrogant ......
Mag je vinden, dát soort dingen maakt mij heel weinig uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Michel123 schreef:Volgens mij is NonnyNancy tóch wel een beetje arrogant ......

runningkawa schreef:Maakt wat een ander zegt jou überhaupt wel wat uit?
delerium schreef:Vriendelijk commentaar; die foto van zijn hoeven is erg mooi.
Dat was dan ook alle vriendelijks wat ik kan bedenken.
senriejetto schreef:als het jou toch niet zo boeit wat een ander ervan vind en van zegt waarom plaats je dan foto's als ik vragen mag?

Michel123 schreef:Maar, die sporen ...... okee, het zijn zwanenhalzen, maar waarom zitten ze dan tóch nog zo bizar hoog aan je laarzen ?
ladylay schreef:ik vind het toch echt wel te ver gaan hiero, ze mishandeld haar paard toch niet ?
pffff.........en ze weet het nu ook wel
Dancie schreef:arrogantie heeft iedereen denk ik wel een beetje.
Als jij jezelf gewoon een geweldig mens vindt noemt een ander dat
al lekker arrogant
Michel123 schreef:ladylay schreef:ik vind het toch echt wel te ver gaan hiero, ze mishandeld haar paard toch niet ?
pffff.........en ze weet het nu ook wel
Ik ben het hier wel mee eens.
liesje1986 schreef:Als je zoveel op de basis oefent zou ik het paard iets lekkerder over de rug laten lopen (en niet in de krul zoals op de foto dat ie te diep loopt). Lekker schakelen en achter scherp maken. Dan kan je hem van voren wat losser laten en je been netjes laten afhangen. Als je dan nog een keer foto's plaatst zal niemand zeuren dat er geen foto's tussen zitten van een appuyement o.i.d.
liesje1986 schreef:Ik dacht trouwens toen ik de foto's zag dat het gewoon een paard was wat vroeger Z gelopen had ofzo en dat hij nu in de manegeles liep zij hem bijreed.. haha
NonnyNancy schreef:Michel123 schreef:Maar, die sporen ...... okee, het zijn zwanenhalzen, maar waarom zitten ze dan tóch nog zo bizar hoog aan je laarzen ?
Op 1 foto zitten ze idd bizar, dat ik ook de duidelijkste foto, zover ik zelf weet zitten ze normaal niet zo onwijs hoog, dat is de bedoeling ook niet.
BailyKarlos schreef:Jou kennende zijn de juiste sporen al in huis!