Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CxX schreef:Ldinalover schreef:Ik vind het geen prettig beeld geven, waarom zit er trouwens 1 met cap en de ander zonder?
Zonder zadel, zonder cap, met z'n 2en, dat vind ik toch een bèhoorlijk groot risico!
Ze hebben alebij een cap op hoor!
ijslanderfan schreef:Wat is belangrijker ; een paard met een zere rug of lol ?
Iriis_ schreef:ijslanderfan schreef:Wat is belangrijker ; een paard met een zere rug of lol ?
Na één keer zo springen leeft die rug heust nog wel hoor
(hoop ik dan)
ijslanderfan schreef:Daar heb ik het niet over. TIJDENS het springen, dan doet zijn rug écht wel pijn.
AmonRe schreef:Hebben jullie wel eens foto's van cross country bekeken, vind ik veel zieliger hoor!
Niemand leest hier alles door en alles wat er nu gezegt word is al eens gezegt
IndianLady schreef:ben je nou echt dom of lijkt het maar zo? Ik quote net wat voor je en je weigert gewoon te geloven wat je ziet en leest.
capopjekop schreef:Indianlady doe een beetje rustig joh, het is weekendNiemand leest hier alles door en alles wat er nu gezegt word is al eens gezegt
daNiielle_ schreef:paard heeft er plezier in maar hoe jullie erop zitten
jullie lijken wel een zak aardappelen?
sorry als dit echt gemeen overkomt maar dit ziet er totaal niet echt diervriendelijk uit? een paard is er toch niet voor gemaakt om 2 ruiters op zijn rug te hebben die niet eens mekomen?!
pff. nee het mag dat wel zo "vet" zijn maar zeker niet vriendelijk
oh en nu ik nog een keer heb gekeken, die laatste foto is nog wel het ergst
IndianLady schreef:Capopjekop: sorry word hier een beetje moedeloos van.

_rosita_ schreef:en dan nogmaals: van wie is het paardje?
is ie van één van de twee die erop zitten? is het van iemand anders? is het beestje een verzorgpaard?
CxX schreef:_rosita_ schreef:en dan nogmaals: van wie is het paardje?
is ie van één van de twee die erop zitten? is het van iemand anders? is het beestje een verzorgpaard?
Maakt dat uit?
Mistie schreef:Het gaat er niet om over het gewicht,
Maar over het klapperen.
Ook is een paardenrug niet gemaakt voor 2 personen.
En iemand (vraag me niet meer wie) zei; Deze 2 meisjes zijn niet zwaar, en iemand met een grote kont komt ook wel aan deze oppervlakte.
Hoe ik eroverdenk. Als je zo'n enorme reet hebt,
dan ga je toch ook niet op het paard zitten?