dus dies verlede tijd. alleen ze moet nog even fototjes opsture
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus dies verlede tijd. alleen ze moet nog even fototjes opsture
kekaro schreef:niet zo goed gelezen...deze opmerkingen heeft ze allemaal al gehad
ze rijd hem niet eens zelf meer
maar ben wel benieuwd naar nieuwe foto's !!
hij gaat maandag weg naar me tante.
ik probeer je namelijk alleen maar te helpen.Meerdijk schreef:Volgens mij is TS gek op haar paard, vol goede bedoelingen, maar met te weinig ervaring om dit op te kunnen lossen. Paardje is nog maar 3 en slechts 5 maanden onder het zadel. Een leerling met een leerling, dat gaat niet samen. Laat hem fatsoenlijk inrijden door iemand met verstand van zaken, die zorgt dat de basis goed is, zet hem desnoods een paar maandjes bij een prof die hem netjes aanrijdt. Op de manier waarop het nu gaat zie ik het niet goedkomen, zowel amazone als paard zijn onzeker, en simpelweg een elastiek eraan hangen lost niets op, ook al zit ie dan wat losser! Goede instructie is zeker belangrijk, maar Herman Wientjes of niet, gelijk maar een elastiek aan een 3-jarige hangen omdat ie druk is is vragen om nog veel meer (gezondheids)problemen. Het gaat erom dat de basis goed is. Zag in je profiel dat het halve draver is, (aan je avonturen te lezen lijkt ie verdacht veel op een hele) verdiep je eens in dit ras, het zijn sensibele harde werkers, maar vaak met een aparte gebruiksaanwijzing. Kijk eens op dravers.nl om meer over dit ras te weten te komen en tips op te doen van anderen. Nogmaals, ga niet zelf rommelen en jan-en-alleman- er op laten rijden, daar los je niets mee op, behalve dat je paard er nog onzekerder van wordt. Een jong paard inrijden (want dat is waar jij eigenlijk mee bezig bent) vraagt ervaring en consequentie, alleen zo kom je tot een fijn rijpaard!
Janne92 schreef:@ _hannah: ik weet niet of je alle pagina's hebt gelzen, maar hij wordt maandag avond opgehaald door mijn tante, ik kan hem gewoon elk weekend opzoeken.