Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
june20 schreef:sluiten {close} finisch kan dit niet meer ik begin van voor af aan
heb al iemand die komt kijke voor het zadel
Cayenne schreef:Ik kwam net een nieuw topic van je tegen over hoe je haar aan de teugel kunt krijgen. Ik hoop dat je wel in ziet dat dit nu niet het voornaamste probleem is?
Ik wist dat niet zou gebeuren.
Dan ga je je toch afvragen waarom niemand op stal hier wat van gezegd heeft?? Dat weet iedereen toch wel? En dan denk jij dat de mensen op stal er verstand van hebben? 
Iedereen hier heeft willen proberen je te helpen, maar wil je dat niet, dan moet je dat vooral zelf weten
june20 schreef:en nog iets ze zeggen allemaal + op de manege dat mij pony een mooi achterbeen gebruik heeft e gebruikt die juist erg goed!!!
of mensen op straat?
Iedereen heeft hier het beste met je voor, maar als je niet wilt leren, dan moet je het ook vooral niet doen!
june20 schreef:ze zegt ook wel dat june aan een kant vast zit maar niet dat ik haar belaberd rijdt en dat ik haar in haar mond trek.
door al die dingen hier op bokt durf ik niet eens meer te vragen in haar mond. want niet ieder paardje loopt meteen rond je moet toch ook een beetje vragen.
maar nu denk ik als ik vraag dat ik haar meteen hinder.
ik heb vanavond weer gereden en met mn houding gaat het super nu, me handen noet op me benen maar meer voor het zadel. en me ellebogen naar achter en knik erin {in me ellebogen}
en me handen rechtop en iets hoger.
en ik wist eerst niet voor ik me fotos hierop zette dat dit was om te kijken hoe je rijdt ik was zo vrolijk die dag ik denk ik wil gewoon weten wat ze van me paardje vinden en heb nu weer kei mooie fotos van haar gemaakt gister avond zonder zadel
june20 schreef:ja maar dat weet ik ook wel maar als ik kijk naar die andere die op me pony zaten die trekken haar echt naar beneden en ik had haar op de fotos niet in de krul zoals die anderen.
ahum
june20 schreef:maar er zijn best veel paarden en ponys die dat hebben tog???
dat ik zie meestal als ik erop let