Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elinee schreef:ik vind het er héél erg onvriendelijk uitzien.
kathyY schreef:Wat een hoog zeur gehalte
& dan zijn er weinig mensen die nog ''durven'' te zeggen dat ze het niet zielig vinden. omdat ze anders half bokt over zich heen krijgen
Cars schreef:Elinee schreef:ik vind het er héél erg onvriendelijk uitzien.
Ik ook....
Niet om de jacht want daar ben ik niet op tegen maar het niveau van de ruiters is nog steeds hetzelfde blijkbaar...
Jaren geleden ook eens bij een jacht geweest en ook toen waren er heel veel brave paarden....

Is die rechtse man op de 1na laatste foto Pieter Massee?

Winandaa_ schreef:Wat doet het persoon hier?
echt waar dat ze dat doen .
iilovejou schreef:O, jetje vindt het wel zielig .echt waar dat ze dat doen .
Die laatste ook van de carwash haha!!
muts_x schreef:Ik hou er niet van, maarja ieder zo z'n meningIs die rechtse man op de 1na laatste foto Pieter Massee?
Volgens mij heeft een hoop van die mensen weinig ervaring, tenminste zo lijkt het, en dan toch op zo'n sloot af... Ik zou mooi voor de alternatieve route gaan!
.elmo1 schreef:Heb het hele topic doorgelezen en de foto's daarna voor de tweede keer kritisch bekeken.
Er is 1 ruiter die in de mond trekt en erg achterover zit tijdens een sprong, so what?
Doe het maar eens , zo'n slipjacht is niet voor beginners hoor.
Daar moet je meer voor kunnen dan een proefje in de binnenbak![]()
Het terrein is zwaar en soms voor de ruiters en paarden onbekend, ze gaan in een groep achter de meute aan en dat gaat vaak niet al te langzaam, m.i. zijn de wat minder soepele ruiters de 50 al lang gepasseerd, petje af dat ze het lef nog hebben om mee te gaan.
Het konijn, de haas blijkt 10 pagina's terug al een koeienpens te zijn maar het komt op iedere volgende pagina weer tot leven.
Lezen is ook een kunst.
Dan heb je de meute, ook goed door de TS uitgelegd dat dit geen huis-tuin-en keuken- hondjes zijn.
De dieren leven in hun roedel nog zoals de natuur het heeft bedoeld en worden meestal erg goed verzorgd zijn vaak in eigendom van een jachtvereniging.
Ze zouden weg kwijnen als je ze uit hun roedel haalt.
Dan de paarden, welk paard vind het nu niet geweldig om door de bossen en over weilanden te galopperen, oortjes erop want achter iedere bocht is er weer iets nieuws, wacht weer een andere uitdaging.
Er is erg veel kritiek op deze post geweest en dat vind ik niet terecht, we zien haast nooit foto's van jachtpaarden tijdens een jacht, nee we vinden het normaal om te zien hoe paarden in de krul getrokken met een kilo ijzer in hun mond moeilijke figuren moeten doen in een bak van 20-60 meter, dat is normaal en dan is het goed??
Ik vind het erg leuk om eens een kijkje te nemen tijdens een jacht en de foto's geven daar een mooi beeld van.
groet Karen