lianne14 schreef:Als eerste: het is echt niet gelogen hoor.. maar als jullie dat denken..
Het is echt niet zo dat ik altijd mijn pony's sla en schop enzo. En vaak heb ik de sporen niet nodig. En zweepje ook niet. MAar ik overdreef het een beetje omdat ik dacht dat jullie anders zouden denken dat ik mijn pony's niet aankon, dat hoor ik namelijk ook weleens, als ik er weer naast lig. Van het springen over de staart wist ik niet. Maar ik twijfel of het waar is wat jullie zeggen, hoe weten jullie dat dan_
Ik vraag het wel aan de dierenarts en dan zie ik wel of jullie gelijk hebben. De dierenarts komt namelijk morgen, voor het paard van mijn vader. Ik rijd juist met sporen omdat ik zonder bijna niet bij z,n buik kan komen. Ik krijgm er op wedstrijd ook commmentaar over, maar niet over sporen of zweep, maar over mijn lengte, dat het niet mooi staat. Maar ze vinden het nog wel kunnen. Zeker op Beauty. En misschien stop ik wel, tenminste, met springen op skippy. Maar iuk wil wel dressuren en springen met Beauty. En dat kan wel. Ik zal het morgen wel vragen over alles wat jullie zeiden en dit topic laten zien, als de diereanrts tijd en zin heeft. Ik vind het heel erg wat jullie allemaal zeggen! Ik mishandel mijn pony's niet!
Ik houd van ze, net als iedereen van z,n pony's houd. Maar skippy is ondeugend en heeft een leider nodig. En hij houd ook nog van me, hij rend altijd naar me toe in de wei!
Het spijt me voor wat ik in jullie ogen gedaan heb. Maar ik denk erover na, en skippy mag mijn zusje dan wel alleen doen. Als dat gaat. En anders pakken we het mennen wel weer op. Maar dat ging eerst fout. Dus heb ik nooit meer geprobeerd.
Maar ik wil het dus nog wel eens proberen.
Ik snap het wel, maar ja, ik ga verder niet de filmpjes op naam controleren, of profielen bezoeken, dus als jij zegtdta het jou ponys zijn moet ik je op je woord geloven, maar alleen als je wat met het commentaar doet, ziet dat het is om je te helpen