Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Armaris schreef:Ik moei me verder niet over het wel of niet te zwaar zijn.
Ik vind het er niet prettig uitzien.
Vooral het paard lijkt er last van te hebben,hij kantelt zijn hoofd om in protest te gaan.Tegen wat kan ik niet zien
frunnik schreef:Mijn 3 jarige zweet al na 15 minuten en die is toch echt 1.70m
Dautsen schreef:Armaris schreef:Ik moei me verder niet over het wel of niet te zwaar zijn.
Vooral het paard lijkt er last van te hebben,hij kantelt zijn hoofd om in protest te gaan.Tegen wat kan ik niet zien
Ehm ik heb wel vaker paarden hun hoofd zien kantelen met een spriet op hun rug, dus dit verband snap ik niet helemaal? Dus hij kantelt zijn hoofd, omdat de TSer te zwaar is? Of begrijp ik dit verkeerd?
Kunnen we dit gezeur niet stop zetten? Er zijn genoeg rot dingen gezegd in dit topic dus aan de volgende die commentaar willen geven: houd het netjes! Denk je bij jezelf "hmm dit zou ik niet kunnen waarderen", zet het dan niet op bokt.
Dus ik zou zeggen: Kom maar op met POSITIEVE berichten en laat het gekat achterwege!
Succes met je hafje! Zo te horen komt het helemaal goed met jullie en heb je het beste met haar voor!!
Dautsen schreef:wat de reden er van is.... heb ik er al bij gezetArmaris schreef:Ik moei me verder niet over het wel of niet te zwaar zijn.
Ehm ik heb wel vaker paarden hun hoofd zien kantelen met een spriet op hun rug, dus dit verband snap ik niet helemaal? Dus hij kantelt zijn hoofd, omdat de TSer te zwaar is? Of begrijp ik dit verkeerd?
Kunnen we dit gezeur niet stop zetten? Er zijn genoeg rot dingen gezegd in dit topic dus aan de volgende die commentaar willen geven: houd het netjes! Denk je bij jezelf "hmm dit zou ik niet kunnen waarderen", zet het dan niet op bokt.
Dus ik zou zeggen: Kom maar op met POSITIEVE berichten en laat het gekat achterwege!
Succes met je hafje! Zo te horen komt het helemaal goed met jullie en heb je het beste met haar voor!!
Hij kantelt met een reden zijn hoofd,wat kan ik niet zien
frunnik schreef:Met mijn BMI van 18,5 mag ik net model worden in Madrid, maar zo'n driejarige met 64kg op zijn rug is toch wel zorgwekkend
frunnik schreef:Daarom durf ik dus ook geen foto's meer op Bokt te plaatsenHaha nee hoor. Veel succes nog met je haffie, maar ik ga lekker douchen.
pubelia schreef:@ bizzy bijtje: durf het bijna niet te zeggen maar ik heb me net weer lid gemaakt van de penny