Kleine floor (4-jarige shetlander) wordt zadelmak gemaakt..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Richtje

Re: Kleine floor (4-jarige shetlander) wordt zadelmak gemaakt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 14:12

Haha! Haha!

Dank je Mayo!

susta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 14:14

haaj wat een sgatje is die shet!! Bloos
jullie passen goed bij elkaar nog veel plezier

xxx
susta

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 14:29

Ik heb zelf wel eens een pony ingereden en heb er nu op mn stal weer een staan om in te rijden . ik zag dat ze niet zo netjes in de mond was . dat zeg ik . maar ik kan natuurlijk niet zien hoe de situatie toen was . ik heb het ook vaak genoegt dat als ik mijn paard aan een lange teugel rijd hij er ineens vandoor springt ... dan ziet het er idd ook zo uit ^^

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:17

Rellen Rellen!!! Joehoei! Cool (hihi, grapje)

Maar toch wil ik ook nog wel mijn mening geven. Ik had ook liever een kleiner meisje erop gezien voor het inrijden, alhoewel ik me zeker je keuze kan indenken voor een wat ouder en groter ervaren iemand.

Zeker te weten dat shetlanders ontzettend sterk zijn, maar dat betekent niet dat ze zomaar zonder training oid al zoveel kracht hebben in de rug. Bij voorkeur zet je er vooral als ze nog weinig bespierd en getraind zijn een zo licht mogelijk iemand op, kortere tijd om zo de training met bijbehorende spieropbouw uit te breiden. Op den duur kunnen shetlanders dan echt beresterk zijn en worden, maar iedereen die ´shetlanders zijn sterk, dus het kan makkelijk!´ aangeeft mag wat mij betreft nog even iets verder kijken dan alleen zijn eigen neus lang is Knipoog

Wat ik begrijp bouw je het rustig met een aantal keer in de maand op, zodra je de trainingen kort houdt en rustig uitbouwt is er weinig ´fout´ aan.

Succes verder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:40

Hier is ondertussen wel genoeg gezegt over het zadelmak maken van een shet