zal me wel een ban kosten , maar dat zie ik dan wel weer
per pb mogen ontvangen ondanks herhaalde lijk verzoek tot staken van enig kontact
Citaat:
Ik weet niet wat je bedoeld met vlek en bodyprotector, wel weet ik dat omstanders erg boos zijn nu op jouw.
Je kunt mij een takke teeeef noemen, tegenover je vriendinnen, maar je bent niet klaar met deze zaak, en dat ligt niet aan mij nu.
Jammer dat je het met mij niet wilde uitpraten, t gaat nu echt escaleren.
die ik hier nog heb liggen van jou ter verkoop
Citaat:
Waarom moet ik dan liegen?Waarom zet je onder een valse naam je slechte sexleven over hem op bokt?
hoe laag wil je gaan melanie ?? tanden borstel niveau ???
zeg het maar
jij bent begonnen heb nu al tig keer ben gestopt met tellen vriendelijk gevraagd te stoppen
maar nee mel is zielig en mel gaat rustig verder
je bent nu tevens aan het bedreigen
nogmaals en voor de laatste maal (tenminste ik hoop dat het eindelijk eens door gaat dringen)
na je lage actie direct na de dood van mijn moeder heb ik erg duidelijk verteld dat dit niet het moment is voor dit soort acties
ik daar zoiezo geheel NIET van gediend ben
dreigementen van we komen vd week het paard halen is erg leuk maar geen strak plan
a ben ik er niet uhhh ziekenhuis / bestraling ? gaat er een lichte branden ??
b is het paard er niet
c denk ik dat je een probleem krijgt als je (nu) zomaar mijn erf op stuiterd
je hebt door het sturen van deze pbs nu ook je vriendinnetje veraden ...
mel laatste maal LAAAT ME MET RUST
welk gedeelte begrijp je niet van deze zin ????????
loop m al een week te roepen schreeuwen zelfs
echt je bent ongeloofelijk
al dit had nergens voor nodig geweest als je me gewoon met rust gelaten had , maar neee , stel je voor
dus je begint dan maar te pben , waar ik uiteindelijk niet meer op reageer en dus begin je dan maar in topics te zieken en dus bel je mij en de rest van mijn gezin voor de zoveelste keer (is al vaker gebeurd ,,,,) in het midden vd nacht wakker
had je hoger ingeschat .....
ps sterkte morgen , tenminste als ik het goed onthouden heb moet / mag jij morgen ook weer naar het ziekenhuis