Painted Black @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Siets

Re: Painted Black @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 13:12

Billy schreef:
het is gewoon laf om zulke foto's te plaatsen Kafue.
Anky kan zich niet verdedigen.
Daarbij geeft het genoeg aan over hoeveel kijk jij op rijden hebt, dat je niet eens echt ziet wat hier gebeurt.
Dan kun je nog zoveel boekjes hebben gelezen en theoretisch onderlegd zijn, als je dat niet toe kunt passen op de praktijk, snap je dr niks van.

Eigenlijk he, denk ik dat Anky zou lachen om het commentaar van de TS. Commentaar van zulke betweters, dat is voor zo'n topper als Anky humor .

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 13:53

en Anky heeft alweer gewonnen!!!!!

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 14:06

siets schreef:
Billy schreef:
het is gewoon laf om zulke foto's te plaatsen Kafue.
Anky kan zich niet verdedigen.
Daarbij geeft het genoeg aan over hoeveel kijk jij op rijden hebt, dat je niet eens echt ziet wat hier gebeurt.
Dan kun je nog zoveel boekjes hebben gelezen en theoretisch onderlegd zijn, als je dat niet toe kunt passen op de praktijk, snap je dr niks van.

Eigenlijk he, denk ik dat Anky zou lachen om het commentaar van de TS. Commentaar van zulke betweters, dat is voor zo'n topper als Anky humor .

Ik denk dat anky zich prima kan verdedigen, beter dan ons allemaal samen.
een website down. Een blad voor de rechtbank dagen. En allemaal omdat ze kritiek geven op de rollkurmethode de neus op de borst halen.
Anky mag best om me lachen, heeft ze tenminste nog iets om om te lachen . En in praktijk snap ik inderdaad niet waarom je zou gaan moeten staan, de teugels met je handen naast je zij treken laat staan waarom een paard 45 graden achter de loodlijn zou moeten lopen. Of dat je tijdens het halsstrekken in draf ineens de teugels achter je oren moet treken. Of waarom de stang die voor verfijning is ineens zo strak aan moet staan. Neee neeee ik snap er inderdaad geen barst van want dat staan nergens in het theorieboek. En de instructeur die tot grand prix lesgeeft kon het me ook niet uitleggen.

Dus jullie hebben gelijk ik snap haar niet. Aan de andere kant ongelijk zij kan zich prima redden en als het haar niet lukt dan lukt het haar man wel.

En natuurlijk heeft ze gewonnen, anders verwacht??

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:11

Wat is in hemelsnaam de rollkurmethode?

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:26

sjonge jonge wat een gezeur hier zeg.
Misschien een domme vraag.... maar ik vraag me af of jullie zelf wel eens op painted Black gereden hebben?
Of Uberhaupt wel eens op een HENGST gereden hebben.
Het is echt niet zo'n makkie hoor om een hengst op ander terrein te rijden.
En dan kan het best zijn dat je eens wat harder moet zijn om ze te laten weten dat ze moeten gehoorzamen.

Natuurlijk moet je proberen om nooit hard in de mond te zijn, dat weet iedereen.
Maar iedereen maakt foutjes.. iedereen heeft les nodig... en elk paard is anders.
En wat d8 je als iedereen je op de neus staat te kijken want ja... zij is Anky..
Het is echt allemaal niet zo makkelijk om zo'n paard te rijden.
Zoals ik hem zie is het een onwijze krachtpatser, macho .

Ik vind dat niet iedereen altijd afgekafferd moet worden op dit Forum. Laat iedereen in z'n waarde..

Sharon_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:31

marjolein88 schreef:
Misschien een domme vraag.... maar ik vraag me af of jullie zelf wel eens op painted Black gereden hebben?
En dan kan het best zijn dat je eens wat harder moet zijn om ze te laten weten dat ze moeten gehoorzamen.

Natuurlijk moet je proberen om nooit hard in de mond te zijn, dat weet iedereen.
Maar iedereen maakt foutjes.. iedereen heeft les nodig... en elk paard is anders.
En wat d8 je als iedereen je op de neus staat te kijken want ja... zij is Anky..

Ik vind dat niet iedereen altijd afgekafferd moet worden op dit Forum. Laat iedereen in z'n waarde..

HElemaal mee eens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:37

Kafue schreef:
En in praktijk snap ik inderdaad niet waarom je zou gaan moeten staan, de teugels met je handen naast je zij treken laat staan waarom een paard 45 graden achter de loodlijn zou moeten lopen. Of dat je tijdens het halsstrekken in draf ineens de teugels achter je oren moet treken. Of waarom de stang die voor verfijning is ineens zo strak aan moet staan. Neee neeee ik snap er inderdaad geen barst van want dat staan nergens in het theorieboek. En de instructeur die tot grand prix lesgeeft kon het me ook niet uitleggen.

Ja, maar je doet steeds net of je ook hetzelfde hebt ervaren met PB als dat Anky op dat moment deed waardoor ze deze aktie deed. Doe nou niet of je WEET hoe het anders had gemoeten, want je hebt PB nog nooit gereden, dus je weet niet hoe hij aanvoelde, wat hij deed waardoor zij vond dat het alleen nog maar op die manier kon.

VERTEL dan eens hoe ze het anders moest doen, want jij en je instrukteur,(waar was hij op de OS?), waren er bij, reden tot kritiek, dus hoe dan anders?

Heeft jouw instrukteur nooit op je paard gezeten tijdens de les, omdat jij iets deed waarvan hij steeds zei, nee niet zo. Maar het lukte niet totdat hij VOELDE waarom het niet lukte en door zijn ERVARING dit op wist te lossen, er door heen wist te rijden. Dat ken je dus niet? Vast wel. En dat is nu wat jullie beiden aan het doen zijn. Aan de kant Anky vertellen dat je zo geen ophouding maakt, dat je zo een paard niet stil zet. Had het gedaan dan was het heel vermakelijk geweest dat die 600kg jouw of je instrukteur alle hoeken van de bak had laten zien, en maar had doorgesjouwd, totdat de noodrem erop moest

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:38

marjolein88 schreef:

_/-o_

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 14:41

Vasthi schreef:
Wat is in hemelsnaam de rollkurmethode?

Weet je niet wat dat is???? Ik zal een deel van het bericht uit de ST Georg vertalen:

"Het paard zet zijn neus vast op zijn borst (boeg) De ruiter trekt bij extreem brede teugelvoering de handen voor zijn eigen buik, het hoofd van het paard heen een weer. Dan gaat hij halthouden, weer heen en weer trekken een snelle prik van zijn spoor, nu draaft het paard aan. Nog geen drie meter later wordt weer het halthouden ingezet. De ruiter steekt zijn benen af. leunt met alle macht terug.Weer worden de teugels heen en weer getrokken. De neus van het paard is bijna 45 graden achter de loodlijn, de hals opgerold. Op het moment dat het paard halt gaat houden komt het been van de ruiter weer een spoorprik, weer halthouden, weer heen en weer trekken

Verder schrijven ze dat ook duitse rijders het wel eens doen het diepe veel te kort rijden van de paarden. Alleen het consequent zo rijden ziet men in duitsland (nog) niet.

Volgens sommigen is deze methode goed voor een paard, sommigen vinden het pervers en sommige artsen vinden het slecht in verband op kans van onsteking aan bijvoorbeel rug of nek en sommigen zien broodwinning.

Nu willen sommige trainers en ruiters dat ook voor het losrijden al punten gegeven worden.

Dit is een methode die bijvoorbeel Dr. Uwe Schulten Baumer al toegepast heeft met o.a Nicole Uphoff en Isabell Werth.

Hedwigb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:44

VERTEL dan eens hoe ze het anders moest doen, want jij en je instrukteur,(waar was hij op de OS?), waren er bij, reden tot kritiek, dus hoe dan anders?

reageer hier dan ook op ....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:45

Nou ik weet het niet hoor Kafue, maar die rollkurmethode is al vaker op bokt besproken, maar volgens mij is het niet zoals jij nu met dat stukje aankomt. Er wordt juist niet getrokken.

Ik vind het wel flauw hoe je het in je berichtje brengt, zeker naar die persoon die het niet weet.

Ga je nog een keer op mijn berichtjes reageren????????????

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:49

Oh mijn god... Ik val van de ene verbazing in de andere over onze geweldige TS. Sorry dat ik het zeg; maar wat een arogantie. Ik las op pag. 3 een opmerking over 'jullie bokkers die in de B rijden'.
Dit toont maar weer aan hoe jij over ons denkt; maar VOORAL over hoe je over jezelf denkt.

Jij en je geweldige instructeur.... Ben benieuwd hoe ver jullie het 'later' schoppen.. Pfffff...

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 14:51

russel schreef:

Ja, maar je doet steeds net of je ook hetzelfde hebt ervaren met PB als dat Anky op dat moment deed waardoor ze deze aktie deed. Doe nou niet of je WEET hoe het anders had gemoeten, want je hebt PB nog nooit gereden, dus je weet niet hoe hij aanvoelde, wat hij deed waardoor zij vond dat het alleen nog maar op die manier kon.

Heeft jouw instrukteur nooit op je paard gezeten tijdens de les, omdat jij iets deed waarvan hij steeds zei, nee niet zo. Maar het lukte niet totdat hij VOELDE waarom het niet lukte en door zijn ERVARING dit op wist te lossen, er door heen wist te rijden. Dat ken je dus niet? Vast wel. En dat is nu wat jullie beiden aan het doen zijn. Aan de kant Anky vertellen dat je zo geen ophouding maakt, dat je zo een paard niet stil zet. Had het gedaan dan was het heel vermakelijk geweest dat die 600kg jouw of je instrukteur alle hoeken van de bak had laten zien, en maar had doorgesjouwd, totdat de noodrem erop moest

Ik weet niet hoe het anders had gemoeten. Ik weet alleen dat trekken neits oplost en je zit uit het zadel halen niet echt handig is tijdens een overgang. Ik heb geleerd op zit een been de overgang te maken.

En ja mijn instructeur pakt mijn paarden wel eens over, omdat ik met mijn zit niet doorkom en hij wel. Ik heb nog nooit zo mogen trekken, en ik heb hem ook nog nooit zo zien trekken. waar hij was op de OS, gewoon thuis werken en geld verdienen. Zijn GP amazone is nog niet zover. In duitslang staan er iets meer te springen om mee te mogen dan in Nederland. En bovendien doet hij heel veel kreistrainingen en geeft meer les in het springen. Was vroeger heel normaal dat je en springen deed en dressuur.

Dus volgens mijn instructeur was ze met minder stang en meer zit verder gekomen op dat moment.
Overigens volgens het blad ST Georg gebeurd dat dus veelvuldig op die manier halthouden en daar werken heel veel deskundige mensen.

En die manier van rollkur wordt zo beschreven, ik doe geen rollkuur. Maar speciaal voor die persoon die het niet weet. Doel is om het achter been sneller te maken, en ja tijdelijk loopt het paard dan te veel op de voorhand.
De paarden doen dit geheel uit zichzelf zonder trekken van de ruiter. Zezijn allemaal happy athletes en blij dat ze met hun neus op de borst mogen lopen, met hun hals in die mooie houding.

En nu het woord aan Russel die precies uitlegd hoe en wat bij rollkuur

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 15:03

NehnaDagmar schreef:
Oh mijn god... Ik val van de ene verbazing in de andere over onze geweldige TS. Sorry dat ik het zeg; maar wat een arogantie. Ik las op pag. 3 een opmerking over 'jullie bokkers die in de B rijden'.
Dit toont maar weer aan hoe jij over ons denkt; maar VOORAL over hoe je over jezelf denkt.

Jij en je geweldige instructeur.... Ben benieuwd hoe ver jullie het 'later' schoppen.. Pfffff...

Bedoel je dit stukje??? Ik was er echt bij. En ze had heel veel meter nodig om halt te houden terwijl ze voor die tijd het paard goed aan het lopen had heel braaf krachtig en vriendelijk. Als het dier aan het zeuren was tjaa dan mag ze laten zien dat zij de baas is.
Maar man verdorie ze is de konigin van het viereck, had het dier super aan het marcheren en gaat dan zo aboninabel staan halthouden.
Dan vraag je er gewoon om. Als jullie dan in de B doen heb je echt een twee te pakken. En een paard met super veel karakteer zet je er direct naast.
Ik vraag me dus af waar een paard die zoveel elegantie, kracht, gratie dat aan verdiend heeft?
Die liep werkelijk prima niets aan de hand en dan zo af straffen. Of is dit om te laten zien dat zij de koningin is die regeert. Misselijk was het en het kommetaar was niet van de lucht van de toeschouwers. Maaare gewoon doorgaan en niet een keer nee continue. Zeker 10 minuten alleen maar passage halthouden passage halthouden.

"

niks arrogants aan . Zo geweldig ben ik niet ik rijd nog maar in de L2 met een paard van 13, ik kan niet zitten en rijkunstig gezien ben ik volgens iedereen een nul.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 15:04

Kafue schreef:
russel schreef:

Ik weet niet hoe het anders had gemoeten. Ik weet alleen dat trekken neits oplost en je zit uit het zadel halen niet echt handig is tijdens een overgang. Ik heb geleerd op zit een been de overgang te maken.

En ja mijn instructeur pakt mijn paarden wel eens over, omdat ik met mijn zit niet doorkom en hij wel. Ik heb nog nooit zo mogen trekken, en ik heb hem ook nog nooit zo zien trekken. waar hij was op de OS, gewoon thuis werken en geld verdienen. Zijn GP amazone is nog niet zover. In duitslang staan er iets meer te springen om mee te mogen dan in Nederland. En bovendien doet hij heel veel kreistrainingen en geeft meer les in het springen. Was vroeger heel normaal dat je en springen deed en dressuur.

Dus volgens mijn instructeur was ze met minder stang en meer zit verder gekomen op dat moment.
Overigens volgens het blad ST Georg gebeurd dat dus veelvuldig op die manier halthouden en daar werken heel veel deskundige mensen.

En die manier van rollkur wordt zo beschreven, ik doe geen rollkuur. Maar speciaal voor die persoon die het niet weet. Doel is om het achter been sneller te maken, en ja tijdelijk loopt het paard dan te veel op de voorhand.
De paarden doen dit geheel uit zichzelf zonder trekken van de ruiter. Zezijn allemaal happy athletes en blij dat ze met hun neus op de borst mogen lopen, met hun hals in die mooie houding.

En nu het woord aan Russel die precies uitlegd hoe en wat bij rollkuur

Jemig je bent echt heel erg arrogant hoor. Zeker je laatste zinnetje doet mij kotsen. Nee leg jij die rollkur maar uit, jij brengt het naar voren en dan natuurlijk een quote van iemand die mij een worst is hoor, maar wel volgens zijn eigen woorden. Als je dan gelijk wil krijgen nou dan op de Kafu manier.

Jouw instrukteur was geld aan het verdienen? Fijn voor hem, maar we hadden graag gezien dat hij meedeed met de OS, maar zo ver is hij dus nog niet.

Wel heel eerlijk dat je verteld dat je instrukteur op je paard moet om met ZIJN zit, ongetwijfeld een paar kilootjes zwaarder dan jouw bips?, jouw paard moet vertellen dat het HO is. Zij bips is wellicht nog meer kilootjes zwaarder dan de bips van Anky. Kom nou Kafu jij weet toch ook wel dat het een wereld van verschil is of jij je benen aanlegt en met je kont zwaarder gaat zitten of je instrukteur zijn staalkabels aanlegt en zijn reet in het zadel drukt.

Hier nog even een kopie van je eigen tekst.

Ga jij ons nu vertellen dat Anky dat nooit heeft geleerd? Ga jij ons wijsmaken dat zij de hulpen niet kent, de inwerking van hulpen niet. Heb je al gezien hoe vaak ze het netjes en onzichtbaar duidelijk wilde maken?
En daar gaat het nu om, alles wat we niet zien aan hulpen maakt het zo knap en mooi en daar streven we allemaal naar, maar owee als het wel wordt gezien en heel duidelijk wordt gezien, dan zijn de rapen gaar. De tussenweg die daar toe hadden geleid is dus niet gezien en wordt even overgeslagen. Als je wilt afkraken is dat juist wel heel wenselijk.

Als laatste Kafue, laat je ons fotoos zien van jouw dekhengsten in training? Kunnen we zien hoe het moet, wel graag op onbekend buiten terrein.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 15:08

Kafue schreef:
NehnaDagmar schreef:

Bedoel je dit stukje??? Ik was er echt bij. En ze had heel veel meter nodig om halt te houden terwijl ze voor die tijd het paard goed aan het lopen had heel braaf krachtig en vriendelijk. Als het dier aan het zeuren was tjaa dan mag ze laten zien dat zij de baas is.
Maar man verdorie ze is de konigin van het viereck, had het dier super aan het marcheren en gaat dan zo aboninabel staan halthouden.
Dan vraag je er gewoon om. Als jullie dan in de B doen heb je echt een twee te pakken. En een paard met super veel karakteer zet je er direct naast.
Ik vraag me dus af waar een paard die zoveel elegantie, kracht, gratie dat aan verdiend heeft?
Die liep werkelijk prima niets aan de hand en dan zo af straffen. Of is dit om te laten zien dat zij de koningin is die regeert. Misselijk was het en het kommetaar was niet van de lucht van de toeschouwers. Maaare gewoon doorgaan en niet een keer nee continue. Zeker 10 minuten alleen maar passage halthouden passage halthouden.

"

niks arrogants aan . Zo geweldig ben ik niet ik rijd nog maar in de L2 met een paard van 13, ik kan niet zitten en rijkunstig gezien ben ik volgens iedereen een nul.

Als jullie dit in de B doen.. Met jullie neem ik aan dat je bedoelt het leespubliek van dit topic. Zijn dit allemaal mensen die in de B rijden?? Inderdaad zo geweldig ben je niet; waarom probeer je dan te doen alsof je geweldig bent? Waarom heb je dan altijd commentaar op Anky e.d.?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 15:16

weet je Kafue, mijn vader zegt altijd:
Als je iets niet kunt, kun je er altijd nog les in geven. Zo zal het met jou en je instructeur ook wel zijn.
Dat hij les geeft tot Grand Prix zegt niks, zeker als zijn leerling nog niet zo ver is
Hoever is de leerling... L2?

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 15:24

NehnaDagmar schreef:

Als jullie dit in de B doen.. Met jullie neem ik aan dat je bedoelt het leespubliek van dit topic. Zijn dit allemaal mensen die in de B rijden?? Inderdaad zo geweldig ben je niet; waarom probeer je dan te doen alsof je geweldig bent? Waarom heb je dan altijd commentaar op Anky e.d.?

Mens hap toch niet zo. Ik bedoel als je zo halthoud in de B dressuur heb je een twee te pakken. En ik probeer niet geweldig te doen, dat maken jullie er van.
Ik plaats alleen vraagtekens en dat mag want ik moet het allemaal nog leren en daarom mag ik lekker nog veel vragen aan anderen die het allemaal al geleerd hebben.
[/quote]

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 15:25

runningkawa schreef:
Ik ben ook absoluut tegen hard trekken.
Maar heel soms heb ik ook wel eens een paard een bijna kunstgebit gegeven. Maar soms heb je zo'n dramzak, die je ff op zijn plaats moet zetten.

Dit komt mij erg bekend voor! En ook ik geef toe dat ik soms flink moet remmen met mijn tank. Ik heb er spierballen van gekregen. Ik heb soms gewoon geen keus, meneer loopt vrolijk door als ik niet flink trek. De ene keer moet het harder als de andere en ik weet dat hij ook op een zuchtje kan stil staan. Reken maar dat ik me er van bewust ben dat als ik hem weer eens op een minder nette manier terugneem, menig toeschouwer hoofdschuddend langs de kant staat. Maar stap eens op en probeer het zelf zou ik zo zeggen! 't Belangrijkste is om op het juiste moment altijd weer los te laten en niet te blijven trekken.

Ik heb niet alles gelezen, maar wat een gezever weer zeg!!! Ik vind het echt van de zotte hoe arrogant en betweterig er vaak gereageerd wordt op bepaalde topics.

Ik vind het eigenlijk wel een verademing om te zien dat er meerdere ruiters zijn die af en toe flink moeten remmen.

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 15:28

Billy schreef:
weet je Kafue, mijn vader zegt altijd:
Als je iets niet kunt, kun je er altijd nog les in geven. Zo zal het met jou en je instructeur ook wel zijn.
Dat hij les geeft tot Grand Prix zegt niks, zeker als zijn leerling nog niet zo ver is
Hoever is de leerling... L2?

Gelukkig kan hij en goed rijden heeft bijvoorbeeld al grand prix gereden is alleen nu zover dat hij te oud wordt en les geeft. Gelukkig aan iets meer ruiters dan een L2 leerling. Zijn lesklantenkring rijkt van A dressuur tot Grand Prix nivean, en van A-pringen tot S-springen internationaal, en dat ook in veelzijdigheid en buiten..
Dus je jouw vader heeft wel gelijk, alleen sommigen mensen zijn gezegent met dat ze allebei goed kunnen.

madjeicos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 15:53

erg grappig zulke toppics
het zijn moment opnamens en je kan echt niet alles oplossen met je zit dus probeer je wat anders
oke het ziet er misschien niet vriendelijk uit maar ik weet hoe dwars een hengst kan zijn dus dan moet je wel wat proberen om hem stil te zetten en soms moet dat op een andere manier dan dat het eigenlijk moet

net alsof jezelf nooit een keer je paard op de rem hebt getrokken wat niet op een goede manier is jij doet het zeker altijd goed en trekt er niet een keer aan

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 15:55

Kafue schreef:
Gelukkig kan hij en goed rijden heeft bijvoorbeeld al grand prix gereden is alleen nu zover dat hij te oud wordt en les geeft. Gelukkig aan iets meer ruiters dan een L2 leerling. Zijn lesklantenkring rijkt van A dressuur tot Grand Prix nivean, en van A-pringen tot S-springen internationaal, en dat ook in veelzijdigheid en buiten..

Dus je jouw vader heeft wel gelijk, alleen sommigen mensen zijn gezegent met dat ze allebei goed kunnen.

Vind dat zo mooi, een hoop blabla, maar vertel eens waarom startte jij en je instructeur dan niet afgelopen dagen in Hagen?

En dan graag een no nonsens antwoord, dus niet, omdat wij daar geen behoefte aan hebben

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 15:59

dit is weer zoon discussie, die nergens op uit komt want niemand is het toch met elkaar eens

ik snap niet waarom het weer een topic is waarbij anky maar weer word afgezeken en dat haar manier van rijden fout is, en nog over als je dat in je proef doet dan heb je een 2, ZE IS TOCH GEEN PROEF AAN HET RIJDEN, DIT IS TRAINEN!!

verder ze weet vast wel wat ze doet, ze is niet voor niets te beste amazone van de wereld, en zolang ik (eigelijk wij) haar niet kunnen verbeteren zie ik geen reden om commentaar op haar rijkunst te hebben

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 16:05

Miss_Petit schreef:
Vind dat zo mooi, een hoop blabla, maar vertel eens waarom startte jij en je instructeur dan niet afgelopen dagen in Hagen?

En dan graag een no nonsens antwoord, dus niet, omdat wij daar geen behoefte aan hebben

Simpel ik ben nog lange lange lange niet zover, mijn paard is wel goed maar heeft geen capaciteiten voor grand prix werk.
En het belangrijkste van alles is dat ook al zou ik het willen ik heb daar de financiele middelen niet voor. No nonsens genoeg?
Waarom mijn instructeur niet starte is idem als bij mij.
Waarom dat GP meisje niet starte, is simpel ook nog niet goed genoeg om in het duitse team te mogen rijden.

Al met al hangt mogen starten voor je land van heel veel factoren af en de belangrijkste is de financiele kwestie want dat kost een paar euros hoor en dan praat je over o.a paard, training,

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:56

weet je kafue,wat het allemaal zo misselijk maakt,dat je deze foto's JUIST zo hebt gemaakt om Anky in een discrediet te brengen,en DAT is zooo misselijk!!!!

Jij vind dat ze het daar fout doet ,dus dan zal je wel even deze foto's laten zien,in de hoop dat bokt ohh en aah zegt hoe fout anky wel niet is..
weet je,al gaat ze op haar zadel staan en trekken,ZIJ zal daar wel haar reden voor hebben,en JA zij mag dat,en weet je waarom???

ze is gewoon de beste amazone van de wereld!!!tot nog toe verslaat niemand haar,dus wat ze in een afgesloten binnenbak doet,boeit me niet,en hoe ze verder traint,blijkbaar zo goed dat ze overal wint!!

wat wil je nou met deze foto's bereiken,vind het echt misselijk!!!

en van mij mag ze je aanklagen wegens het plaatsen van zulke FOUT genomen foto"s!!!!!!