Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dimple schreef:Ik heb dit nu een paar dagen gevolgd...........
Ik vind de foto's ook niet toppie, maar jeeeeeeeeeeeetje! Wat kunnen jullie doorzagen en zeiken zeg!
Houd toch eens op! Alles is gezegd. Ga verder met je leven

karoliena schreef:Nou ik heb al een aantal keren op dingen gereageerd in dit topic en dit word mijn laatste bericht omdat ik het nu wel mooi geweest vind en sommige mensen te ver vind gaan.
Als het paard werkelijk GP gelopen heeft had dat bekend moeten zijn. Dat is het dus niet dus kan in mijn ogen het paard dus ook niet in wedtrijd verband zijn uitgebracht in de GP misschien dat het paard de oefeningen met trainen heeft geleerd?
Ik vind het niet netjes dat de TS steeds van verhaal veranderd in de eerste instantie zegt ze dat het paard op de foto's steeds schrok en later dus dat hij altijd zo loopt door medice problemen. Prima mar zeg dat dan gewoon gelijk en ga niet eerst zeggen dat hij schrok en zijn dag niet had.
De ruiter heeft helemaal niet de kennis om zulke oefeningen te rijden. Daar zullen de meeste mensen het wel over eens zijn. Als ze toevallig de knopjes heeft uitgevonden is het natuurlijk zowieso niet handig om zulke oefeningen te gaan doen.
Om nou te zeggen dat als hij boos is hij niets meer voor je wilt doen is voor mij een teken dat de ruiter zeker niet op erg hoog niveau rijd. Ik ken meerdere paarden die vervelend zijn als je ze een dag of zo hebt laten staan maar geen paard dat dan helemaal niets meer voor je wilt doen. Gewoon een kwestie van aanpakken dan.
Het is fijn dat het paard niet naar de slager is gegaan en nog een tehuis heeft gekregen waar ook de nodige medice verzorging word gegeven.
Het zou fijn zijn als de ruiter zou gaan snappen dat het paard dus alleen nog gebruikt kan worden voor de recreatie. Helaas begrijpt ze dat neit omdat ze het dus steeds heeft over een wedstrijd starten in de B om daarna springwedstrijden te gaan rijden. Ik denk dat de ruiter helaas even 'vergeten' is wat het paard mankeert en dus even geen rekening houd met het paard. Als het paard springen leuk vind maak dan af en toe een laag sprongetje maar ga geen wedstrijden rijden.
Ook begrijp de ruiter nu dacht ik wel dat het beter is als hij met zn neus over de grond loopt tijdens het rijden dan dat hij zo erg sterren kijkt.
Verder wens ik de ruiter veel succes met het paard maar weet wel als er geen dingen veranderen het paard snel afgeschreven zal zijn en dat dan alleen te verwijten valt aan de ruiter.
Voor diegene die het dierenmishandeling noemde doe alsjeblieft even normaal. Je gedraagt je als iemand die niet thuis is in de paarden en absoluut geen idee heeft hoe het er aan toe gaat in de paarden wereld.