Vind het eigenlijk ook niet gek dat Debo hier commentaar op krijgt, zo enthousiast dat ze vorig jaar nog over het tweetal was, zo neerbuigend doet ze er nu over
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. SuperPepeijn schreef:what's all the fuss about? ik zie hier foto's die niet beter (want ik ben nou echt niet zo onder de indruk hiervan) of minder (want rot ziet het er ook niet uit) zijn dan de gemiddelde bokker met kwpn die dressuur aan het rijden is, alleen hier betreft het een fjord met nogal wat behang.

Op het begin was hij wat heet met losrijden, maar ik vond helemaal niet dat Jolanda lomp met hem omging
De proef ging heel netjes vond ik. Ze is dan ook met 1 vd 2 proeven 1e geworden
Aan zo'n inzicht kunnen nog veel ruiters en amazones een voorbeeld nemenCitaat:En ik vind het knap dat ze heeft ingezien dat ze op de verkeerde weg was, dat is een veel grotere prestatie dan die hele Z2 proef

elady schreef:Aan zo'n inzicht kunnen nog veel ruiters en amazones een voorbeeld nemen![]()
1 ding wil ik ffies kwijt: Probeer nou eens voor 1x mensen in hun waarde te laten. Sommige lijken er wel een sport van te maken om zo negatief mogelijk te kunnen reageren. Zo moeilijk is het niet om het positieve van foto's te zien (of heb ik dat verkeerd??)
Ik vind Guus een erg gave fjord en qua combinatie vind het ik een leuke combinatie. Ze heeft ook les (las ik op d'r site) en als ze een goede instructeur heeft, grijpt die echt wel in als het te grof gaat lijkt mij!
elady schreef:Aan zo'n inzicht kunnen nog veel ruiters en amazones een voorbeeld nemen![]()
1 ding wil ik ffies kwijt: Probeer nou eens voor 1x mensen in hun waarde te laten. Sommige lijken er wel een sport van te maken om zo negatief mogelijk te kunnen reageren. Zo moeilijk is het niet om het positieve van foto's te zien (of heb ik dat verkeerd??)
Ik vind Guus een erg gave fjord en qua combinatie vind het ik een leuke combinatie. Ze heeft ook les (las ik op d'r site) en als ze een goede instructeur heeft, grijpt die echt wel in als het te grof gaat lijkt mij!

gijsenkim schreef:ach kom! Debo wil Mexx ook solitair in de tuin houden net zoals Guus staat, anderhalf jaar geleden was het Guusje voor en Guusje na. Nadat vrindlief voor Jolanda koos is het allemaal niet goed meer............. nee hoor!! trap ik niet in. Ik doe nu dingen bij Tyrza........ en ook al zouden Tyrza en ik onenigheid krijgen, ik zal altijd hun manier van met paarden omgaan bewonderen........ omdat ik erachter kan staan. En wat er ook gebeurt ik zal dat een fijn iets vinden. Als je iets van karakter hebt dan verandert zoiets niet door een ruzie!
AMEN!