Kun je een paard helemaal bitloos opleiden naar een hoog niveau

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: Kun je een paard helemaal bitloos opleiden naar een hoog niveau

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:35

Nee tm ZZZ

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:39

VogeltjeM schreef:
Mag je inmiddels bitloos grand prix starten? Als iemand het zou kunnen, is zij het inderdaad.

En ik denk ook dat het feit dat het nog zo ondervertegenwoordigd is (bitloos in de hogere dressuur), bijdraagt aan het feit dat nog niemand het heeft gedaan. Over het algemeen zijn de mensen die hoog in de sport willen rijden, niet dezelfde mensen die pionieren qua een paard geheel bitloos opleiden.

Verder niet genoeg verstand ervan om me te mengen in deze discussie :')

Nee mag niet
Voor deze combinatie zie ik wel ruimte. Wat echt vet zou zijn is om haar als guinea pig in te zetten bij een groot evenement. Denk aan jumping amsterdam ofzo. Maar ik weet niet hoe goed ze hem voor elkaar heeft in zulke omstandigheden en of ze überhaupt alles aan elkaar kan rijden. Anders zou het wel vet zijn om de internationale jury de proef te laten beoordelen en een praatje laten doen, en dan daarna starten met de echte deelnemers

Maargoed het topic ging wel over bitloos opleiden. Ook zij is daar geen voorbeeld van. Is verder geen probleem, maar de vraag was of je bitloos naar dit niveau kan opleiden. Inderdaad als iemand het kan, is zij het. Misschien moet er een geldschieter komen met een missie en een goed paard, en haar betalen om dus het bewijs te leveren. Zou een leuk project zijn voor iemand die geld teveel heeft en de wereld wil verbeteren

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:46

Volgens mij is het haar doel om te laten zien wat bitloos allemaal kan en geeft ze ook demonstraties..dus wie weet?

Rijdt er iemand tot het ZZ zwaar bitloos trouwens? Of überhaupt iemand in de Z dressuur?

c_alsemgeest

Re: Kun je een paard helemaal bitloos opleiden naar een hoog niveau

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:47

Ben ze in de subtop nog niet tegen gekomen, maar er rijdt bij ons in de regio wel een combi in het M2.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 59 min geleden

Oke netjes! Ben benieuwd of dit nog gaat komen dan of niet en wat dit betekent voor deze discussie. :j