Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mirjamalvaro schreef:euhm dat weet ik eigenlijk niet
Moet mijn handen altijd laag houden, omdat die anders te veel o de kop gaat lopen en rug weg drukt?
Bovenbeen meer naar binnen draaien, zal het morgen eens proberen.

mirjamalvaro schreef:Ik hoop van welDus als ik mijn schouders meer naar achteren doe, word mijn handhouding beter en zit ik ook dieper/beter in het zadel.
.
komt wel goed

_Melissa schreef:Heeii ts,,
Ik weet dat je je ervan bewust ben maar ik zou toch heel hard werken aan het STIL houden van je been,, je zit netjes paard loopt netjes vliegen jou benen heen en weer,, het is echt niet mooi,, ik dacht maak je er nog bewuster van! voor de rest heel leuke combinatie! suc6 ermee!
Bellatrix schreef:_Melissa schreef:Heeii ts,,
Ik weet dat je je ervan bewust ben maar ik zou toch heel hard werken aan het STIL houden van je been,, je zit netjes paard loopt netjes vliegen jou benen heen en weer,, het is echt niet mooi,, ik dacht maak je er nog bewuster van! voor de rest heel leuke combinatie! suc6 ermee!
Waar denk je dat ze mee bezig is?
Sonja schreef:lovemario schreef:ik ken iemand die ook "losse benen"heeft, tip : beugels met bijv. strotouwtje aan de singel vast maken en voila, probleem op gelost. dit een poosje volhouden en het gaat een stuk beter
Vind ik geen slimme tip bij een stuiterig paard. Denk aan de veiligheid.
Tessabuddy schreef:Elco schreef:Ik vind het knap dat het paard nog wilt lopen, als ik dat paard had geweest had ik geen stap meer verzet..Wat heb jij een vreselijke houding zowel op de wedstrijd als tijdens de training..Je belemmerd het paard echt in zijn bewegings vrijheid..Ik zou ook eens kijken voor een ander zadel deze is voor jouw veels te klein en waarom rijden met een bontje er onder.?? Past het zadel ook niet op je paard.?? Je hebt echt een heel leuk paard onder je kont met potentie maar met jou er op zal je niet veel verder komen dan 177 en 180 punten wat is hoogste score behaalt in de M1..?? Ik vind dit echt zonde van het paard..
Zo, ga je lekker? Doe even normaal zeg!
Ik zie hier een amazone die ontzettend goed haar best wil doen en alle tips die hier worden gegeven wil meenemen in haar training! Dat is al een compliment waard!