3 Jarige Wiz-Kid gaat met sprongen vooruit!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Re: 3 Jarige Wiz-Kid gaat met sprongen vooruit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 09:30

En ook nu geef je aan alleen iets negatiefs te willen lezen uit de reactie van Silence....

Bekijk het eens statistisch..... 100 mensen zeggen Nee en alleen jij blijft koppig Ja zeggen.....

Is er heel misschien een heel klein, pietepeuterig kansje, dat die 100 paardenliefhebbers misschien wel eens gelijk kunnen hebben?

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:39

Waarvan veel van die paardenliefhebbers al langer in de paarden zitten dan dat de TS oud is. Ook jonge paarden hebben opgeleid. Dus zeker ook wel wat hebben geleerd.
Waarom het wiel opnieuw uit gaan vinden als al lang bekend is dat zo vroeg beginnen en doorgaan slecht is voor een paard.
Van hoeveel van de pavo toppers hoor je nog echt wat als ze 10 jaar zijn? Veel zijn er kapot.
Maar daar gaat het om de centen, zo simpel is dat onderdeel in de paardensport.
Ik mag hopen dat wij hobby ruiters daar geen voorbeeld aan gaan nemen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:35

x_tico schreef:
Ik ben niet begonnen met botte reacties hoor ;), kijk maar in het begin.

maar je begint nu wel met je kop in het zand te steken...

snap je het niet, of wil je je gelijk houden en dat dier gaan verpesten? :)

vraag voor de gein je veearts eens wat ie ervan vind, en dan wil ik weer naar je luisteren :j

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:54

Jolliegirl schreef:
x_tico schreef:
Ik ben niet begonnen met botte reacties hoor ;), kijk maar in het begin.

maar je begint nu wel met je kop in het zand te steken...

snap je het niet, of wil je je gelijk houden en dat dier gaan verpesten? :)

vraag voor de gein je veearts eens wat ie ervan vind, en dan wil ik weer naar je luisteren :j

Wees niet te goed van vertrouwen in dat geval... tja, een DA zal zijn broodwinning niet gauw tegen het zere been schoppen. De kans dat je een antwoord krijgt dat 100% eerlijk is, is dan vrij klein.
Maar onafhankelijk advies inwinnen en je goed inlezen in de materie zou je genoeg moeten zeggen, toch heb ik mijn twijfels of ts zich daar iets van aantrekt.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:55

denk het niet, maar het kan maar nie vaka genoeg gezegd worde!

snap het gewoon niet :n

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:00

Misschien moet dit topic maar gewoon op slot, aangezien TS niet open lijkt te staan voor alle! feedback :)

Mijkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:02

Heino schreef:
Misschien moet dit topic maar gewoon op slot, aangezien TS niet open lijkt te staan voor alle! feedback :)

lijkt me idd verstandig...

maar vind het niet zo gek dat ze niet meer reageert :7 als ik de hele tijd de grond in word getrapt zou ik ook niet meer reageren :n

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:06

Ik vind het wel wat meevallen met dat in de grond trappen, iedereen blijft toch vrij beschaafd? En het is erg frustrerend als alle argumenten niet door schijnen te dringen.
Ik hoop dat ik niet zo was toen ik 14 was en wel iets van anderen aan wilde nemen, ook al paste het niet zo in mijn straatje. Want dat is altijd lastig natuurlijk, als eigenlijk dat wat je graag wilt nog niet zo verstandig is. Dan moet je toegeven dat je beter iets anders kunt doen. Dit zou je voortschrijdend inzicht kunnen noemen, je kunt niet alles weten als je jong bent, maar daar zijn anderen dan weer voor om je dat te vertellen. Heel fijn toch van een forum! :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:06

Van alle kanten is (op enkelen na) toch echt opbouwend gereageerd. Dat zij die goedbedoelde adviezen in de wind slaat omdat ze een paard heeft dat Z heeft gelopen en bla bla bla lokt dan idd minder vriendelijke reacties uit.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:09

Slotje voor overleg