Noor (Tristan B. X Armstrong) aan de Dresuur.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liek_Volan

Re: Noor (Tristan B. X Armstrong) aan de Dresuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 20:41

Leuk paard! Je geeft zelf eigenlijk al aan wat er mis is. Maar inderdaad probeer je teugels wat korter te maken en probeer wat minder je handen vast te zetten. Dat is wel heel moeilijk, maar oefening baart kunst zeggen ze. Komt vast wel goed met jullie! En je hebt echt een super gaaf shabrak zeg!

willemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 10:18

Hej
Je zei dat je prdje makkelijk vast pakte, probeer dan te onthouden dat een prd alleen iets kan vast pakken als jij hem wat geeft om vast te pakken. Geef je teveel druk dan kan ze vast pakken, zodra ze dat doet moet jij loslaten/ toestaan met de hand, dan is er geen tegen druk en kan ze ook niet vast pakken.
Na veel oefenen gaat dit vanzelf beter en leer je steeds sneller om los te laten. Denk er maar is over na want het is eigenlijk heel logisch! Succes

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 10:20

willemieke schreef:
Overigens vind ik het erg vreemd dat Binckydenice zegt dat je rug scheef is, dit kan je nl niet beoordelen op deze foto's.Daarvoor zou je een foto's recht van achter moeten zien.

Zie foto twee en 5

willemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 10:59

Ze hangt wat voorover en knikt iets in de heup dat wel ja, maar scheef inde rug? Met zo'n dikke bodywarmer aan en geen achter aanzicht. Ik vind het knap.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 17:39

Bedankt allemaal. Lachen

Bincky: Ik zit daar wat naar voren idd (willemieke).. Had idd een dikke bodywarmer aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:53

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de nieuwe regels van HAW voldoen verwijderd.

Let er svp op dat het enkel herhalen van eerder commentaar door de TS of andere bokkers niet toegestaan is. Dit mag alleen bij een extra aanvulling, verduidelijking, uitleg of tips Lachen

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 09:16

He leuk om een dochter van Tristan B te zien!
Ik zie liever het neusje er teveel uit dan helemaal in de krul getrokken, gewoon lekker door gaan en iemand vanaf de kant je regelmatig laten herinneren dat die handen naar voren moeten ipv naar je toe. Succes ermee!

Manon86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 10:13

Leuke foto's Cheese!
Ze lijkt ontzettend op mijn paard ! Ja