Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en echt larikoek dat je te groot zou zijn. misschien aan de grote kant, maar echt absoluut onzin als er gezegd word dat je te groot bent voor hem of voor het zicht. steek het maar op jaloezie zou ik zeggen!Wildgirl schreef:hele leuke pony dat ten eerste; je zadel vind ik op je paard niet goed lggen; het beperkt hem bij zijn schouder.
jouw lengte en gewicht kunnen volgens mij nog prima; maar alsjeblieft; blijf rijden omdat je zelf denkt dat het kan; niet omdat een ostheopaat het zegt(volgens mij heeft niemand hier op bokt in de gaten dat een ostheopaat ook gewoon geld moet verdienen....)
wel zou ik als ik jou was iets meer op lengte proberen te rijden en wellicht je beugels een gaatje korter

Saul schreef:Liz zo rijdt ik hem idd "los" dat is tot nu toe nog de enige manier om hem laag te krijgen.
@ de rest bedankt!
Toch jammer dat de mensen die vinden dat ik aan mijn overgewicht moet werken, en mijn pony mishandel door hem te rijden wegblijven. Nu de osteopaat nogmaals heeft verklaard dat het geen probleem is..

Als je ze een gaatje korter hebt, ga je een beetje in stoelzit zitten..
! 

Tancreda4 schreef:Wildgirl schreef:hele leuke pony dat ten eerste; je zadel vind ik op je paard niet goed lggen; het beperkt hem bij zijn schouder.
jouw lengte en gewicht kunnen volgens mij nog prima; maar alsjeblieft; blijf rijden omdat je zelf denkt dat het kan; niet omdat een ostheopaat het zegt(volgens mij heeft niemand hier op bokt in de gaten dat een ostheopaat ook gewoon geld moet verdienen....)
wel zou ik als ik jou was iets meer op lengte proberen te rijden en wellicht je beugels een gaatje korter
Ik wist het he. Ik dacht nog; die meid doet zo donders goed haar best voor haar pony, maar er blijven gewoon mensen die blijven miepen. Ik WIST gewoon dat er reacties zouden komen als: ja maar verkeerde osteopaat, niet betrowubaar bladieblaat. Nee, jij, een 'leek' en niet 'profesioneel' is idd een heel stuk betrouwbaarder![]()
Sorry hoor, maar zulke opmerkingen gaan mij gewoon echt dwars zitten.
Laurie; ik vind het nette fotos! Jullie zijn en blijven een leuk stel, jullie hebben al zoveel met elkaar doorstaan en meegemaakt! Eerst zijn moeilijke karakter, en tegenwoordig alle opmerkingen die je zo onzeker kunnen maken. Maar gewoon volhouden en je niet uit het veld laten slaan, echt petje af. Ik ben ook ontzettend blij dat hij uiteindelijk uit de verkoop is gehaald, niet meer je gek laten maken door allemaal mensen die het beter weten!
Jullie zijn goed opweg zo, zo te horen weet je waar je wat meer op moet letten. Ik heb dan ook geen toevoegend rijtechnisch commentaar meer, alleen maar; ga zo doro!