Mijn kleine uk in Jade

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Koortje

Re: Mijn kleine uk in Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 10:00

Het ziet er weer goed uit! Die Mick kan leuk sjouwen! Ja

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 10:15

Je hebt een prachtige pony met hele mooie ruime gangen. Het ziet er keurig uit vind ik. Hij lijkt heel erg pittig op de foto's. Een beetje meer ontspanning zou het hele geheel ten goede komen.
Je past er nog prima op en bent zeker niet te zwaar. Je beugels zouden idd een gaatje korter kunnen.

Heel veel plezier nog met je pony! Goed dat je hem niet verkocht hebt, jullie passen prima bij elkaar.

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:23

zeg, wil jij het nooooooit meer in je hoofd halen om naar gezemel van anderen te luisteren en je pony te koop te zetten??? Haha!

ik vind jullie een superleuke combi, Vingers aflikken en echt larikoek dat je te groot zou zijn. misschien aan de grote kant, maar echt absoluut onzin als er gezegd word dat je te groot bent voor hem of voor het zicht. steek het maar op jaloezie zou ik zeggen!

doorgaan met waar je mee bezig bent!

suc6 jullie!

gr leonie

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:00

Wildgirl schreef:
hele leuke pony dat ten eerste; je zadel vind ik op je paard niet goed lggen; het beperkt hem bij zijn schouder.
jouw lengte en gewicht kunnen volgens mij nog prima; maar alsjeblieft; blijf rijden omdat je zelf denkt dat het kan; niet omdat een ostheopaat het zegt(volgens mij heeft niemand hier op bokt in de gaten dat een ostheopaat ook gewoon geld moet verdienen....)
wel zou ik als ik jou was iets meer op lengte proberen te rijden en wellicht je beugels een gaatje korter

Ik wist het he. Ik dacht nog; die meid doet zo donders goed haar best voor haar pony, maar er blijven gewoon mensen die blijven miepen. Ik WIST gewoon dat er reacties zouden komen als: ja maar verkeerde osteopaat, niet betrowubaar bladieblaat. Nee, jij, een 'leek' en niet 'profesioneel' is idd een heel stuk betrouwbaarder Ja

Sorry hoor, maar zulke opmerkingen gaan mij gewoon echt dwars zitten.

Laurie; ik vind het nette fotos! Jullie zijn en blijven een leuk stel, jullie hebben al zoveel met elkaar doorstaan en meegemaakt! Eerst zijn moeilijke karakter, en tegenwoordig alle opmerkingen die je zo onzeker kunnen maken. Maar gewoon volhouden en je niet uit het veld laten slaan, echt petje af. Ik ben ook ontzettend blij dat hij uiteindelijk uit de verkoop is gehaald, niet meer je gek laten maken door allemaal mensen die het beter weten!

Jullie zijn goed opweg zo, zo te horen weet je waar je wat meer op moet letten. Ik heb dan ook geen toevoegend rijtechnisch commentaar meer, alleen maar; ga zo doro!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 18:35

Dank je wel Ingrid voor je ontzettend lieve reactie!

Vandaag heb ik mijn beugels een gaatje korter gedaan, dat is óntzettend wennen, en ik vind het óntzettend moeilijk, net alsof ik mijn balans kwijt ben Bloos
Ik heb nog maar een foto gezien van de foto reeks, maar daar is mijn zit niet al te best, ik duuw mijn schouders naar voren en mijn kont naar achter Bloos
Moet echt beter op mijn bekken letten ..

Even over het meer lengte, dat zou ik heel graag willen. Tijdens de les zijn we in het begin ook heel erg bezig met voorwaarts neerwaarts, maar op de een of andere manier wil Mick zijn nek/neus absoluut niet laten zakken ..

Afbeelding

*rent weg*

nikkyily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:50

leuke pony

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:04

Nee deze beugellengte staat je minder. Niet doen dus! Knipoog
Enne, leuk setje hoor, lijkt wel weer nieuw!! Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:14

ik vind je er prima oppassen! vind je ook niet te zwaar, wel vind ik dat hij echt enorm opgekropt loopt, ik lees dat je er al veel mee bezig bent in de les, dat is goed want het beeld zou zoveel fijner zijn als hij er iets uitschuift...
bijvoorbeeld foto 6 vind ik heel fijn om te zien!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:24

Je mag wel iets trotser kijken hoor dame! Met zo'n überknappe pony onder je kont!

Bij Mac wil het nog wel eens helpen als 'ie zich opkropt om m'n handen wat breder te zetten. Niet de beste manier, maar misschien werkt het? Want (nog) meer voorwaarts lijkt mij niet kunnen.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 15:46

Liz zo rijdt ik hem idd "los" dat is tot nu toe nog de enige manier om hem laag te krijgen.

@ de rest bedankt!

Toch jammer dat de mensen die vinden dat ik aan mijn overgewicht moet werken, en mijn pony mishandel door hem te rijden wegblijven. Nu de osteopaat nogmaals heeft verklaard dat het geen probleem is..

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 15:50

ziet er goed uit
zadel past toch prima

I_040

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 16:25

Wat een schatje! Ziet er goed uit en het setje staat hem super

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 10:23

Ziet er goed uit hoor meid! Ik vind je nog prima op je pony passen, en het is een ongelooflijke knapperd! Mag je trots op zijn! Ik vind je zadel ook netjes passen. Blijf werken aan hetvoorwaarts neerwaarts, zodat ie daar die ontspanning weer kan vinden!
Succes met je mooie pony, ga zo door!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 10:43

Saul schreef:
Liz zo rijdt ik hem idd "los" dat is tot nu toe nog de enige manier om hem laag te krijgen.

@ de rest bedankt!

Toch jammer dat de mensen die vinden dat ik aan mijn overgewicht moet werken, en mijn pony mishandel door hem te rijden wegblijven. Nu de osteopaat nogmaals heeft verklaard dat het geen probleem is..

Dat is altijd zo hoor!
Maar meid, het ziet er super uit! Ik vind je niks te groot of te zwaar, lekker door rijden met je mooie pony Haha!

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 08:48

heey!
Wat een knappe pony!!
Ook ik vind dat je nog op je paardje kan rijden hoor..!
En.. je heb best veel bokkers die altijd commentaar hebben helaas..
Gewoon laten gaan..
Jij heb het laten nakijken enzo.. en hun zeggen dat het kan..
Dan kan het echt wel.. veel plezier met je paardje!! Haha!

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 08:54

ik vind dat je er leuk oppast! leuek combi nisk anders te zeggen,en je hebt je pony leuk aan het rijden

Nietactief1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 09:19

Wow mooie pony Kwijl
Ik vind dat je hem echt netjes rijdt en je bent echt niet te groot en te zwaar kan makkelijk.
Alleen je beugels 1 gaatje korter zou geen kwaad kunnen Knipoog

Symphonic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 10:08

Het is echt een schitterende pony.
Mijn eerste gedachte was ook: beugel een gaatje korter, maar nu ik het zie denk ik dat je hem beter weer op de oude stand kunt zetten, dat zag er echt een stuk ontspannerer uit. En het valt me op dat hij in de eerste fotoserie netjes in de loodlijn loopt en op de laatste foto (met korte beugels) lijkt hij erachter te lopen. Ik zie dat je daar je handen ook wat verder naar achter hebt.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 10:35

Wat een knap ding zeg! Ik vind de oude beugellengte ook beter Ja Als je ze een gaatje korter hebt, ga je een beetje in stoelzit zitten..

Verder vind ik dat je in de galopfoto iets naar achter hangt, maar er is maar 1 galopfoto, dus dat kan een momentopname zijn..? Zo niet, dan moet je daar op letten Lachen

Veel succes en vooral plezier met deze knapperd Vingers aflikken!

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:32

Ik zou als ik jou was aan je zit gaan werken.
Niet dat het heel slecht is, maar als je foto's bekijk heb jij je benen niet losjes ontspannen naast je pony hangen.
Ik zou regelmatig zonder beugels oefenen voor een onafhankelijke zit.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 17:26

bedankt voor de reacties Lachen

Maar ik denk dat de nieuwe beugellengte wel mee valt. Dit was de enige foto tot nu toe die ik nog had, op de rest van de foto's is het een stuk beter.

Fresco, mijn benen hangen juist losjes en ontspannen naast mijn pony Knipoog

Afbeelding
http://i46.photobucket.com/albums/f150/ ... G_7362.jpg

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 17:41

hooii
ik kijk altijd stil mee met je topics..
maar ik vind nou wel dat ik mag zeggen dat het er fantastisch uit ziet..
ik vind het zo goed dat je gewoon foto's blijft plaatsen en nu eindelijk na lange tijd is er op die enkeling na niemand die nu nog beweert dat jij niet zou passen, je zadel niet goed is, een osteopaat niet de waarheid vertelt en weet ik veel allemaal...
ZE ZIEN NU GEWOON WAT EEN TOP STEL JULLIE ZIJN !!*D
blijf vooral zo doorgaan en en laat die andere maar praten !!
jullie zijn top !!!! en wat een plaatje is je paard trouwens Ja
keep up the good work en laat je door niemand vertellen dat je te dik,groot ben als hij/zij er nul komma nul verstand van heeft !!!

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 13:57

hoi
jullie zien er echt heel leuk uit!! als je had
gezegd dat het een e-pony was dan had ik het ook zo geloofd!

ik zie zelf niks heel raars aan het zadel dat mij opvalt dus ik denk dat je gewoon ervan uit moet gaan dat de mensen die jij inschakeld goed zijn!!! en weten waar ze het over hebben

ja en over het rijden hij kropt iets op maar dat gaf je zelf ook al aan

en wat moet ik er meer over zeggen pony's zijn gewoon veel leuker dan paarden Duivel

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 14:05

Tancreda4 schreef:
Wildgirl schreef:
hele leuke pony dat ten eerste; je zadel vind ik op je paard niet goed lggen; het beperkt hem bij zijn schouder.
jouw lengte en gewicht kunnen volgens mij nog prima; maar alsjeblieft; blijf rijden omdat je zelf denkt dat het kan; niet omdat een ostheopaat het zegt(volgens mij heeft niemand hier op bokt in de gaten dat een ostheopaat ook gewoon geld moet verdienen....)
wel zou ik als ik jou was iets meer op lengte proberen te rijden en wellicht je beugels een gaatje korter

Ik wist het he. Ik dacht nog; die meid doet zo donders goed haar best voor haar pony, maar er blijven gewoon mensen die blijven miepen. Ik WIST gewoon dat er reacties zouden komen als: ja maar verkeerde osteopaat, niet betrowubaar bladieblaat. Nee, jij, een 'leek' en niet 'profesioneel' is idd een heel stuk betrouwbaarder Ja

Sorry hoor, maar zulke opmerkingen gaan mij gewoon echt dwars zitten.

Laurie; ik vind het nette fotos! Jullie zijn en blijven een leuk stel, jullie hebben al zoveel met elkaar doorstaan en meegemaakt! Eerst zijn moeilijke karakter, en tegenwoordig alle opmerkingen die je zo onzeker kunnen maken. Maar gewoon volhouden en je niet uit het veld laten slaan, echt petje af. Ik ben ook ontzettend blij dat hij uiteindelijk uit de verkoop is gehaald, niet meer je gek laten maken door allemaal mensen die het beter weten!

Jullie zijn goed opweg zo, zo te horen weet je waar je wat meer op moet letten. Ik heb dan ook geen toevoegend rijtechnisch commentaar meer, alleen maar; ga zo doro!

Als jij GOED zou lezen dan zou je weten dat ik haar prima op haar pony vind passen; het enige wat ik zeg is dat je niet blindelings van een osteophaat uit moet gaan.
Legio voorbeelden ,ook hier op bokt, waaruit blijkt dat dat klopt.....
Volgens mij is TS heel goed in staat zélf te oordelen over wat haar pony kan hebben qua gewicht en lengte en het feit dat ze hem blijft rijden bewijst dat; super toch?
Daarnaast; mij afschilderen als een leek en als niet proffessioneel; wie gaat hier nou kort door de bocht dan?

Verziekte topics zijn idd niet leuk maar volgens mij ben JIJ hier degene die van een mug een olifant maakt en iets negatiefs wíl lezen.

On topic: TS heb je het al eens geprobeerd met kortere beugels?

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 14:14

Ok, een andere mening als de meesten hier Knipoog
Ik heb zelf een voorkeur voor rijden met bijna gestrekte benen, en ik vind de eerste foto's er qua zit dan ook beter uit zien als de laatste. Verbetering aan je zit is denk ik (tja vanop foto...) niet in de onderste helft, maar in de bovenkant van je lichaam te zoeken. Uitademen, schouders open, en zo licht mogelijke spanning (echt ontspannen kan natuurlijk niet). Verder, kijk een beetje naar het landschap Knipoog
Maar een mooi beeld is het al, en hoera zeg, er zijn toch nog mensen die zonder sperriempje rijden OK dan!